2021年5月21日星期五

抗疫日常38~打針了

終於,Mr. Dolphin和海豚兒都打了第一針預防肺炎疫苗啦!🎉🎉

主子比海豚兒先行一步,早一個星期打,就是上篇提及我倆放了半天假,其實就是陪太子打針囉。本來可以約在同一天,但海豚兒還是不放心,覺得分開打會比用安心出行更安心呀,哈哈!

副作用方面,主子第一天非常疲倦,坐在梳化打瞌睡,還有手臂腫痛,最痛時,打了疫苗的晚上,手臂大概只能舉起至45度角,大概過了三天,就不再痛,但針口附近腫起了的肌肉,還要過多兩三天才退腫。

而海豚兒打完疫苗約一兩小時後,就開始覺得好口喝,約五、六小時後,略有少許睡意,和開始感到手臂腫痛,情況最差時,手臂勉強只能舉到15度角,不過瞓醒一覺就可以,只剩輕微的腫痛,兩日後也就痊癒。

感恩是第一針的副作用,比我倆預期中輕微,海豚兒更因針得福,意思是在平常服用藥物中的其中一款,可以停藥一星期,yeah~~~襯今個長週末,一定要好好把握這個沒有藥物副作用反應的假期呀!

我倆打的是Pfizer-BionNTech,在網上預約時,網站只會說是Pfizer或Moderna其中一款,要去到打針場地當日,在場醫生才能確定當天打的是那一款。因為疫苗供不應求,而加拿大政府亦希望有多些市民能夠接種,所以第二針會安排在四個月後才打。對於網上預約登記、打疫苗場地及人手安排,主子和海豚兒也感到很滿意,連很怕打針的主子,也「感覺」不到針拮的痛楚。負責幫市民打針的是醫生,海豚兒更非常感謝場內醫生的專業精神,很詳盡說明一切,亦有特別關心海豚兒因長期病患服用的藥物情況,提供了非常非常重要的意見!

打疫苗週末,外食當然不能少啦。

當天午餐為很好吃的魚生壽司及拉麵。


海豚兒的壽司更有美美的包裝,只可惜在車上不小心打翻了,所以從照片看起來,食物有點亂。😅

除了晚餐,還買了些包點、愛玉、仙草、鳳梨、蛋糕以備不時之需,另外,又買了魚湯米線,作為之後一天的晚飯。只可惜,魚湯米線好像有點退步呢,沒從前般好吃喔!

最後,祝各位有個愉快週末!




32 則留言:

  1. 我之前打第一針都只係手臂痛咗兩日,尋日打第二針,除咗手痛,仲有頭痛、發冷、瞓得唔好,搞到週身痛,好似病咗咁,食咗兩次藥瞓一覺至好好多,仔仔爸佢覺得暈,佢比我嚴重啲呢,希望妳打第二針時,啲副作用無咁犀利啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳嘅資訊,等我可以有個心理準備,希望妳同仔仔爸都已經完全無事啦,雖然有啲怕打針後嘅副作用,但同中招相比,依然係值得打。

      刪除
  2. 第二針既副作用應該會多D。 我細佬打biontec 2次都痛,第2針后人感到攰,姑娘提醒話痛位唔好按避免血栓。朋友就第二針發燒和肚痛。 打完后都係多休息和飲水

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳嘅資料,我臨打第二針前,都會再重温一次,幫自己做好心理準備,係呢,咁妳有冇打呀?

      刪除
    2. 我打咗科興,因為老豆驚biontech 副作用大. 美國疫情好咗好多,疫苗似乎有效

      刪除
    3. 打咗針,始終安心啲,我呢邊都係,多咗人打咗針,確診數字都開始回落。

      刪除
  3. 我反而到而家都唔想打 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前連flu shot都唔想打,因為好唔鍾意打完好似病咗嘅感覺,至於今次,呢度嘅人一般防疫意識都係不足,所以我完全無諗過唔打。話雖如此,我覺得妳諗清楚先決定係好嘅,以防打咗一針然後才後悔,就仲難搞。

      刪除
  4. 回覆
    1. 大家想法接近,都係想有個照應。:)

      刪除
  5. 我打完第二針就係攰,攰咗一日半左右,同埋手臂痛,我爸爸就有微燒。不過我哋都係即刻食藥(止痛藥/退燒藥),所以其實唔算有唔舒服。CDC請咗打針後有不適可以食OTC藥,唔會影響針效。你有其他病患我就唔清楚,不過海豚先生如果打完第二針唔舒服,可以食藥唔好死忍。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳的資料。打針嘅醫生都有提我地可以食止痛藥,而我地因為都係長期服藥,止痛藥一般都會食Advil而唔食(得)Tylenol(傷肝),同埋仲有唔食得西柚(overdose)。講開又講,雖然有很多人有長期服藥必要,但都唔知同時要避免食呢兩樣東西。

      刪除
    2. 我依家pain killer都係食ibuprofen,應該係最安全嘅止痛藥,但香港好衰無得買,所以都係叫我前夫一次過買啲千粒裝寄俾我。Tylenol我從來無食過亦唔想試。

      刪除
    3. 係呀,ibuprofen都係呢度打針時,醫生會建議食嘅止痛藥之一,我地都食得,好在嘅係,北美買咩都有超級大號裝,寄過來都方便好多。

      刪除
  6. 早早晨呀, 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    打佐防covid-19疫苗針, 會獲得一定程度的保護喔 ✔️
    放鬆心情, 多加休息 ♬︎*◡‿◡*♪ 週末愉快! 🎉

    回覆刪除
    回覆
    1. 打咗第一針,算係有個新開始啦,亦都希望疫情早日遠離我地,謝謝妳,希望黎緊妳都有個愉快週末吖!

      刪除
  7. 現在大家都幾習慣買外賣返家食啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,而且想唔習慣都唔得,我住呢頭,已經有很長日子(以月計)沒有室內堂食添呢。

      刪除
  8. 安排分開打針好細心,祝第二針也順利安康。

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望大家有個照應嘛,而我最好嘅安排,係喺主子打針前先叫佢換好床單,唔洗佢之後手痛住去換,係咪好貼心呢,嘻嘻!謝謝妳,妳和車爸爸在港也要多保重喔!

      刪除
  9. 我們都分開兩日來打。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來大家都係咁諗,以防萬一,係呢,咁妳打哂兩針未呀?我地好似你地咁,要等四個月至打第二針呢。

      刪除
    2. 我下星期六打第二針,有D緊張。

      刪除
    3. 祝第二針順順利利,沒有太多副作用帶來嘅不適。

      刪除
    4. 💪🏻💪🏻🙌🏻🙌🏻

      刪除
  10. 希望你第二針順順利利呀~
    我D 同事打左兩針都無咩事呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳呀!其實如果只係少少徵狀都可以,只係唔想大鑊到要睇醫生甚至入醫院。

      刪除
  11. 我見我美國的幾個朋友(大概30幾歲),打完Moderna成個人死哂火咁,好得人驚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳講起又係喎,我識嘅有較重副作用嘅人,咁啱都係呢個年齡層亦都係打Moderna,我家姐、姐夫都係打呢隻,但又無咁橙。

      刪除
  12. 打完第一針已經有啲抗體,出街無咁怯 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,至少心理上會好少少,萬一中招,都希望唔會病得太重,不過呢膽小嘅我地,暫時都未敢去人多嘅地方。

      刪除