2021年5月4日星期二

抗疫日常36~不用煮的週末

四月份時又自製了一個長週末。

星期四晚上,廿四孝海豚兒先去買壽司、便當外賣回家,等Mr. Dolphin放工即刻有得食,呢個老婆真係唔話得啦啦啦,其實係自己心急想快些有得食就真。🤭😜

星期五就去買久違的茶記做午餐,包括海豚兒至愛菠蘿油配沙嗲牛通,主子就食蛋治配沙嗲牛米,還有忘了影相的香滑熱奶茶x2。雖然在多倫多生活不及香港般多港式美食選擇,但偶爾能夠嚐到有水準的茶記美食,亦已經很幸福了!

由於午餐已經食得飽飽的,晚飯我倆就幫襯日式餐廳外賣,簡單分享了碗一般般周打海鮮湯、普普通通奄列雞肉炒飯,和味道很不錯的雞漢煲三文治。

至於甜品方面,襯芒果當造,索性買了一整個鮮芒果蛋糕回來吃,蛋糕下了偏少的奶油和糖,蛋糕的甜味都是來自芒果及其他生果,蛋糕本身又鬆軟,非常好吃,還有不錯吃的港式葡撻,同樣也是一點都不過甜,這間餅店值得繼續支持幫襯呀!

還有就是上文提過的雪藏鳳梨,連同一盒土鳳梨酥,也是在台灣商店買的,非常不錯吃。

來到星期六晚上,我倆繼續吃外賣,包括港式茄汁豬扒長通粉和港式茄汁鴛鴦扒配炒飯底,簡單又滿足,最重要是廚房又可以成功荒廢了一個週末嘛,爽!

除了上述食物,海豚兒還買了一個飯團,用來懷念旅行的日子,可惜飯團放久了,飯粒很硬,還好紫菜依舊脆卜卜。

另一個週末,我倆在沒有任何特別東西想吃的情況下,也是清清地,買了一盤壽司來吃,好等hea煮了一星期的海豚兒,可以抖返晚,更重要的是,主子也可以抖返晚,食少餐劣食呀,哈哈!其實都應該表揚下主子,不管海豚兒煮的有多不好吃,或是平常他不肯吃的食材,包括秋葵、洋蔥等,只要是海豚兒煮的,他都會一一幹掉,非常有衣食!

20 則留言:

  1. 有無諗過叫海豚先生煮飯/煮嘢食?煮嘢食有時要天份,可能佢煮得好好食都唔奇?就例如我以前煮親肉醬意粉,都係老公煮,因為佢煮的好味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同佢都覺得,佢煮野食一定比我好,因為佢有耐性同心機過我,不過,返工嘅日子,我多數準時放工,佢每日OT至少兩個鐘,所以都唔會叫佢整,因為我唔想晚飯變宵夜,佢試過用六小時煮日式咖哩薯仔魚蛋。XD

      刪除
  2. 早晨, 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    唔知點解, 忽然喜歡了 《海豚兒》 這個名字 ♬︎*◡‿◡*♪
    菠蘿油 ? 好唔好食 ? 好似焗得過佐啲啲火喎 ?
    睇嚟 .. 你啲週末餐好豐富 👍 羨慕中 😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳欣賞此名呢!:)

      菠蘿油好食,不過因為外賣所以焗到舊牛油溶咗(泣),個包應該無燶,係我將電話隊入個紙袋到影,所以採光有啲怪。呢兩個週末有充足嘅美食外援,真係過得特別開心呀!

      刪除
  3. 逢週末都食好嘢,唔駛煮,以前仔仔爸掌廚時,佢星期六唔煮會買外賣,到依家我掌廚幾乎煮足七日

    回覆刪除
    回覆
    1. 煮足7日真係好勁呀,我除咗疫情最初幾個月係咁,之後就盡量每一或隔個週末搵外援啦,聽主子家人講,佢地兩個每人每星期輪流煮三日添呀,嘻嘻!

      刪除
  4. 我覺得香港D野食水準好多都大不如前, 就連KFC, 我上次返去食過一次, 真係兩個字講哂: 把👻

    回覆刪除
    回覆
    1. 非常認同呀,好多年前返去,連食麥當勞都覺得非常好食,仲記得嗰期係興飯tastic同蕉蕉脆批,後來返去再食麥當勞,都完全唔係嗰回事,回憶始終最美好呀!

      刪除
  5. 見到你的外賣,真羨慕!隨便買都已經很有水準。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都比妳嘅donuts引到我好鬼想食呢,上星期終於都忍唔住買咗呀,哈哈!

      刪除
  6. 菠蘿油落望好正呀!!!
    壽司都好有水準呀...搞到肥人都想食埋一份呢~
    兩個人食一個蛋糕~? 嘩...肥人真係搞唔掂呀, 可能要分3餐先食得晒呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 菠蘿油唔差,只可惜外賣焗溶咗少少舊牛油。壽司都唔差,但其實我地對第一餐壽司有更大期望架,因為話哂係日本人主理嘛。^^”

      個蛋糕主子幫忙食咗一件,然後我都食咗二、三日至食哂架,不過好在唔甜又唔膩,都食得好輕鬆。

      刪除
  7. 菠蘿油好似唔錯喎,佢地既奶茶正嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 菠蘿油唔錯呀,如果舊牛油無焗溶到就仲正!呢間奶茶好唔錯呀,我指喺多倫多黎講啦,哈哈!

      刪除
  8. 見到鮮芒果蛋糕和葡撻我兩眼發光😍😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 知音呢,大家都對呢兩款甜品有興趣,小聲說,其實我最掛住嘅係英式鬆餅呀!

      刪除
  9. 回覆
    1. 真係呀!今時今日嘅我,仲自己揸車出門,絕對係大家樂一樣,「為你做是一百分」呀,嘻嘻!

      刪除
  10. 一睇到咁多壽司就好肚餓!🤣🤣🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 講笑咩,我睇見你同姑姑去食嘅壽司咁正,我勁羨慕就真啦!

      刪除