2021年6月15日星期二

抗疫日常41~密密食。經濟重開第一階段

既然身體檢查報告還可以,當然要意思意思地食下「膽固醇萬歲食物」啦!而且,難得在中超碰上來自日本及韓國佳麗,自然要秀色可餐一番嘛!北海道海膽大概$60加紙(約$360港紙),韓式蟹糕就特價,$4.00加紙一盒(約$24港紙),兩款都是海豚兒獨食之作,非常滋味😋。

週末晚上,主子在日式拉麵店買了兩碗冷麵回來,本來,還配以小小的甜品,可惜店方失了手,甜品不能吃,而店方亦大方地把整張單費用全退回。。。雖然我倆一再堅持只需要把甜品費用取消便可😅。

為了補償沒有甜品吃的週六,星期日,主子就陪海豚兒去買了好吃的抹茶泡芙和正正常常的opera cake。

某日忽然興之所至,海豚兒外出買了麥當勞BTS Meal。

當然這個餐不夠飽,我倆額外加點了兩個魚柳包和兩件蘋果批分吃,連稅共$27.xx(約$164港紙),老實說,吃麥當勞真心不便宜,其實比茶記貴呢(差不多價錢,能買到下面的茶記晩餐、餐湯、蒜蓉包、熱飲x2)。說回食物,sweet chili醬一點也不辣,甜甜的,深得主子歡心,而cajun醬感覺上更似蜜糖芥末醬的味道,兩款醬海豚兒都喜歡。美中不足是裝十件雞的紙盒和外賣紙袋也沒有用上有BTS Meal logo的包裝,還好海豚兒不是歌迷,也沒甚麽大不了。

另一個週末,我倆就分別買了: 貪方便但質素平平魚生飯,和在日式拉麵店,入手新鮮好吃的原隻龍蝦拉麵做午餐。

晚餐就繼續幫襯水準不錯的茶記外賣,又,北美一般稱呼這些餐廳為港式西餐或港式餐廳。

當然,一場出來,也不忘帶點甜品回家慢慢嘆啦,嘻嘻!

就這樣,又渡過了一個輕鬆週末。而剛過去的星期五,亦是安省自四月初起,第一天脫離留家令的日子,餐廳室外堂食正式重開,非必須品商店亦可以有限度開門營業了。在這之前的半年內(即聖誕節起),可憐好些城市的食肆及商店,只有在三月時時營業過兩至四星期,之後又因為疫情而關閉,有些店舖如理髪店,更是由十一月底便關閉至今仍未能重開😪。到目前為止,海豚兒居住的安大略省,全省市民已接種第一劑疫苗人數為64%,而12歲以上已接種第一劑疫苗人數為73%,感染個案亦由高峰期每天四千多宗回落至四百多宗,這段期間,真的辛苦了我們的醫護人員呀!

漫漫的抗疫長路,大家也要多保重,好好的走下去。

24 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢個真係估唔到咁正,連個湯都係滿滿龍蝦味,唯一係主子麻麻地個麵底,但我又幾鍾意喎!

      刪除
  2. 早晨呀, 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    麥當勞BTS Meal, heat到爆, 大熱 🔥

    回覆刪除
    回覆
    1. 午安~~BTS喺世界各地真係有好多fans會支持之餘,亦帶起一個熱潮,好似連我唔係歌迷,都會貪得意買黎試。

      刪除
  3. 回覆
    1. 我氹自己,成本平過飛去日韓一轉,嘻嘻!

      刪除
  4. 北海道海膽好正呀! 韓式蟹糕好味嗎? 是否用來撈飯吃?

    回覆刪除
    回覆
    1. 蟹糕味道唔錯架,我用黎撈pita chips食,因為我唔嗅米氣架😅,兩樣我都係喺T&&T買咋,睇下妳度有冇吖!

      刪除
  5. 呢度老麥都一樣唔平, 不過真心好食過老家個間, 至少唔會係紙皮牛肉
    不過俾我揀, 我鐘意漢堡王多D

    回覆刪除
    回覆
    1. 試過九年無返過老家,返到去好似遊客咁,連山頂都去埋,肚餓就去咗麥當勞醫肚,仲記得當時流行緊蕉蕉脆批同飯tastic ,嗰餐係回憶中最好味嘅麥當勞,一年後再返去,一落機,喺酒店附近急不及待再去老麥,結果嘛,同依家嘅老家一樣,往真的只能回味。

      刪除
  6. 一開場我都正想問點解無紫色盒,可能你個分店已經用哂。

    香港應該係BTS Meal最唔受歡迎嘅地方喇,到依家啲貨都仲齊,其實亞洲地區唔係幾日就賣哂,就係唔夠醬又唔夠呢樣嗰樣。而我淨係想佢以後都供應Cajun sauce就好喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無咗個紙盒,我都有少少失望,至於紙袋,估計係因為用一個大袋裝哂所有食物方便啲。

      相對起唔夠醬,少咁啲包裝真係好少事,我都係因為想試下兩款醬而幫襯。

      刪除
  7. M記好耐冇食過, 海膽超正😯
    蟹膏加醋撈飯一定超好味😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 同主子講開,我地都唔記得幾耐無食過麥當勞,至少疫情以來,都係第一次幫襯咋。

      我唔嗅米氣,所以只係用黎當dipping sauce咁食,不過都幾好味!

      刪除
  8. 恭喜解除劉家玲(留家令)哈哈!一板海膽自己啪爽呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,係呀,終於都見到啲舖頭餐廳多返啲人氣,雖然我依舊成日留喺屋企😅。一人獨吞一板都完全唔覺得膩,又鮮又好食,正呀!

      刪除
  9. 回覆
    1. 佢哋兩個有伴食,更加sweet sweet呢,我就相反,自己獨食,哈哈!

      刪除
  10. 麥當勞在外國係貴,香港好似係最平呀!😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 講起黎,呢度食快餐一般都唔平,最扺食應該係Burger King同本地品牌Tim Hortons就最經濟,越新派嗰啲快餐,就多數越貴添呢!

      刪除
  11. 早晨呀, 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    節日快樂 ♬︎*◡‿◡*♪ 愉快美麗好心情 ❗️ 🌺🍀

    回覆刪除
  12. 獨食? WA...好勁呀!!
    BTS餐真係全世界都有呢...香港都賣得好耐!
    可惜肥人同香港老麥已割席, 如非必要, 都唔會去食呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 初時我以為會食唔哂,原來咁新鮮嘅話,要清碟(板)係毫無難度架!

      唔緊要啦,今時今日嘅麥記,味道早已大不如前,不吃也沒損失!

      刪除