2021年6月23日星期三

再見蘋果

感激蘋果在這些年

一直為海豚兒和Mr. Dolphin

帶來無盡的老家新聞 資訊及娛樂

在動盪的日子裡

從不缺席

在許多個失眠的夜裡

陪海豚兒走過孤寂

如今

只希望蘋果上下各人

能平平安安

展開下一章旅程

還望各位好好過下去

<<願好人一生平安>>

21 則留言:

  1. 回覆
    1. 雖然已經過咗一個多星期,我都未習慣呢!

      刪除
  2. so sad~~
    沒想到FB, YouTube, 還有還有... 所有東西一夜沒了

    回覆刪除
    回覆
    1. 昨天還了最後一夜live, 像在看死亡直播

      刪除
    2. 真係好難過,呢個星期我都仲係好努力喺YouTube搵啲果籽嘅片黎睇下,平衡下心理。

      當時因為返緊工,只可以之後搵重播黎睇,雖然已有心理準備,但依然好難過,就像畢明形容,好似有個大窿咁。

      刪除
  3. 壹集團網上版,對於海外港人嚟講,真係必要精神食耀/支柱,當年如果無咗佢地,我喺美國生活會非常非常失色同失落。

    我屋企都係壹集團由壹週刊第一期,到過去26年蘋果日報,都真金白銀每日買實體報紙嚟睇嘅,我爸媽從聽日起,飲早茶無咗份報紙,都唔知點算。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係呀,睇咗咁多年,突然間無咗,無論係睇慣紙版或網版,都好難接受,莫講話習慣。

      最估唔到,今日問主子,佢都話仲係好唔慣,而佢係無subscribe開,只係平時我睇時,佢會好似地鐵啲大叔咁,睇隔離份報紙。

      刪除
  4. 香港6月24日出版最後蘋果, 和這記錄香港26年歷史的蘋果說再見。
    心中默念:再見了,蘋果。珍重🙏

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係估唔到就咁就被消失咗,連好好道別嘅機會都無。

      真心希望蘋果員工能平平安安度過這艱難時光。

      刪除
  5. 回覆
    1. 對,亦希望唔好再有前員工被捕,真心希望衆人平安!

      刪除
  6. 今朝起身無蘋果睇,好失落,好似遊雲咁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 非常失落,加上呢個星期接二連三的壞消息,心寒之餘,更加更加掛念蘋果嘅特式報導。

      刪除
  7. 大家齊齊都好失落...少左樣野!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然已經過咗一個多星期,心裏頭嗰個窿,依然無自我收復嘅蹟象,依然難過。

      刪除
  8. 唉,太可惜了,香港越變越差啦,乜都唔講得,分分鐘俾人入罪!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,繼蘋果後,這星期不斷有不同界別組織解散及關閉專頁,原以為熟悉的地方忽然變得好陌生。

      刪除
  9. 從來冇諗過蘋果會有倒閉嘅一日……😞

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好意思,原來漏咗你嘅留言…真係好難過,依家每次見到前員工開YouTube channel同出新片,都好感動

      刪除