2021年7月27日星期二

抗疫日常45~買報紙

週末一早外出,可惜原先想做的事情辦不到,唯有食個早餐抖下。。。

懷著一丁點失落的心情,連早餐也忘了拍照,其實都是平常食物啦,海豚兒的菠蘿油配奶茶,和Mr. Dolphin的沙嗲牛一丁配奄列多士,順便買了不錯吃蛋撻,和非常好吃的甜品回家慢慢嘆。

然後再去中超hea下,一不留神,又買了些月巴美食物回家。

Hea到夠鐘,就去取提早預訂,超級爆好吃的壽司作晚餐。這間壽司店,是近期海豚兒和主子的新寵,真的好喜歡好喜歡吃喔。

接下來,就去買預先訂購的報紙啦!離開老家這麼久,這次還是海豚兒首次買老家報紙,從來沒有想過,買最後一份報紙的原因,竟然可以這樣荒謬。手裡拿著這份被稱之為「福壽版」的蘋果日報,心裏頭一點也不好受,衷心祝福前員工們,能安全地全身而退!

22 則留言:

  1. 大鄉里以為聖咩咩先有橢圓形蛋撻
    講真最近真係唔係好想睇老家D新聞, 沒有最差, 只有更差

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,見到橢圓形時只係覺得熟口熟面,原來係聖乜乜,不過呢間餅店個名都一樣熟口熟面架,叫龍島,哈哈!

      有關「四隻字」嘅新聞,就更加係唔睇好過睇!

      刪除
  2. 早晨呀, 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    沙嗲牛一丁 .. 絕配 👍 -.- 菠蘿油 .. 香港人至愛 ❤️

    港式沙嗲牛一丁 https://youtu.be/5RxvrtKd1es
    東張西望 | 菠蘿油 https://youtu.be/9vcYsFKTmec
    最後一期 https://youtu.be/8YAbo8qcwF8

    回覆刪除
    回覆
    1. 午安呀!港式茶記食物,都係我思鄕時最好嘅comfort food呢!

      刪除
  3. 妳係特登買月巴美食返屋企的,一定係,除非唔係,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,比妳識穿咗添,仲要唔月巴唔買😅,無得去旅行嘅日子,買下呢啲亞洲食品,心理上都可以滿足下咁啦!

      刪除
  4. 回覆
    1. 以前我只愛酥皮,但近幾個月,我又突然間想食返牛油皮… 細個時,屋企只有放到凍冰冰嘅牛油皮,所以我唔like 食架,證明我又老咗啲,口味驟變。

      刪除
  5. 早兩日肥人先食完蛋撻..因為有日特別恨食舊式餅鋪既蛋撻!
    明明公司樓下就有聖X娜但肥人偏要用20-30分鐘來回去買!
    堅持要食到舊式餅鋪果隻呀, 哈哈!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 支持妳做個有堅持嘅人💪🏻💪🏻

      我嘗試google 但唔太肯定咩係舊式餅舖蛋撻,寶城算唔算係呀?

      刪除
    2. 岩岩去GOOGLE睇左, 寶城算呀!

      刪除
    3. 哦,咁我都係想食舊式餅舖嘅多啲呀😋!

      刪除
  6. 回覆
    1. 依家仲好多野都唔講得,見到老家變成咁,真係好無奈。

      刪除
  7. 你兩個人食咁多壽司?兩大盒啊!

    我發現香港賣嘅日本版出前一丁,同本身香港版,味道無分別!不過美國賣嘅香港製造版就無咁好味,奇怪。

    回覆刪除
    回覆
    1. 壽司係正餐之中,我唯一可以食到同主子平起平坐,不過呢餐,佢都幫我食咗半條手卷。

      我地覺得日本版麵質好似彈牙啲又無咁膠膠咁味,不過利申,就算平時見我地茶記食一丁,我都好少食,所以我對港版一丁味道印象唔太深。妳講嘅係都唔出奇,之前聽人講,合味道杯麵都有呢個情況,主要係不同地方,麵質軟硬度會有分別,可能對味道都有影響,但妳話喺美國買嘅係product of HK,咁又確係怪,唔通關軟水、硬水事,lol!

      刪除
  8. 令人懷念的蘋果,蛋撻係港人愛吃啊!😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經一個多月,我都仲係未習慣,同埋,以後亦少咗機會學到港式潮語。蛋撻菠蘿包亦係呢邊老華僑至愛喔!

      刪除