2021年10月8日星期五

抗疫日常55~閒日放假

下星期放假,所以今個星期就努力寫寫寫。

早前,海豚兒在禮拜中放了兩天假。

假期的第一天,海豚兒先去萬好冰室嘆個早餐,這間是新派冰室,服務不錯,開了幾個月,打卡一流... ... 完!


食飽飽就去做咗n樣正經事,然後去行街街,順便第一次去Line Friends pop-up store潮聖一番。這店在八月尾,第一天開業前,已經有八百多人在商場外等候,當中更有人是通宵留守呢!開業一個多星期後,更因為貨品全部賣光,要暫停營業數天等補貨。來到九月底,可能熱潮已過,加上是閒日吧,海豚兒這天來到,店內貨品算充裕,也沒有人龍。


回家前,又買定主子和海豚兒的晚飯,還有打後兩天的甜品。聰明的你,應該估到邊款晚餐係邊個啦,哈哈!


第二天假期,海豚兒就同退休舊同事午餐聚,選址The Keg。這是加拿大一間歷史悠久的連鎖扒房,平常,主子和海豚兒很少去,因為有靚扒食嘅地方實在多的是,不過,疫情下約朋友食飯,找間可預先訂到位又就腳,而且又坐得舒舒服服嘅餐廳,就變成了大優點!


食物方面,海豚兒非常欣賞這兒的洋蔥湯,飲清光呀!至於朋友的chicken pot pie就平平,以為是一個有餡料的批,結果是一碗湯,上面放塊酥皮,而海豚兒的vegetarian meatloaf,就不大對胃口,以為是清淡之選,原來卻超重口味。


又,這是疫情起,海豚兒第一次和朋友飯聚,是久違了的友人聚會呀!因為搬屋,朋友無意中找到,咸豐年前港大寄給她的acceptance letter⋯⋯中六時,中大收了她,而她堅決要完成中七入港大,後來,輾轉來到多倫多升學,相隔多年才「發現」這封信的存在,她說,一直以為港大沒有收她,現在,無憾了,即使重新揀一次,她當年還是會下同一個決定,就是選擇放低香港的一切,來到多倫多生活。很認同她說,回到過去,還是從前的「我」,仍舊會選同一條路!

26 則留言:

  1. 回覆
    1. 我估佢都有諗下如果揀留低… 又會點,不過性格決定命運,所以再揀多次,都應該會咁揀。

      刪除
  2. 中午好呀, 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    行街街最開心 😀
    Line Friends pop-up store Toronto Yorkdale mall https://youtu.be/K3yKvxNCR3g
    pop-up store Line Friends Yorkdale Mall Toronto https://youtu.be/o-ZQqAcFIJI
    Yorkdale Shopping Centre Mall Walking Tour https://youtu.be/N08hfKqBZl0

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳好~~係呀,我好鍾意閒日行街無咁多人,行得舒服啲!

      刪除
  3. 年幾兩年至有朋友聚,一定傾餐飽

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔夠喉添呀,好在間中都有同佢吹下水,大家都知道對方近況。

      刪除
  4. 如果回來從前,我都係會做返的當時的決定,來英國讀書。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係,而且如果留喺香港,我應該都係讀pampers(讀💩片)呀,哈哈!

      刪除
  5. 有時諗番轉頭, 成日覺得有D野可以做好D架, 又或者當初唔會入錯行, 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前都見過唔少讀大學時每年轉科嘅人,當時覺得好似行多好多不必要嘅路,到做咗幾年野至明,其實佢地係啱架,至少搵到合適嘅科目/行業。

      刪除
  6. 哈囉! 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    久違了的友人聚會.. 多年不見, 久違的重逢, 激動嗎❓ ❗️

    回覆刪除
    回覆
    1. 又未至於激動嘅,呢個朋友係少數自疫情起,我地都有一直保持電話聯絡嘅人,不過,面對面就傾得爽啲!

      刪除
  7. 我都係讀到F.7. 回到過去, 我會早一年走.

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來妳都係讀到F.7👍🏻,我覺得可以完成中七好利害呀,我應該連中五嗰關都過唔到😅

      刪除
    2. 😆我係D讀死書既人,中六前后的確差好遠😪

      刪除
    3. 能夠成功完成香港嘅中七課程,之後無論去邊度升學,都應該無咩大問題😎

      刪除
  8. 可以同朋友聚聚真係好開心呀,好多我地之前 take for granted 嘅嘢,經歷 covid 呢一年半,先知原來一有 lock down 好多嘢都唔做得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 非常同意呀,我今日又走咗去郊遊,心諗,原來能夠唔駛戴住口罩,大大啖呼吸新鮮空氣,都可以係咁難得,呢年半嘅生活,真係令我地多咗好多反思嘅空間呀!

      刪除
  9. 和朋友一起聚餐聊天真的是開心之事。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯呀,而且呢個朋友好啱傾,大家可以無保留咁傾下女人心事,真係好爽!

      刪除
  10. 哈囉!海豚兒 💙💚💛💜❤️
    正所謂 『 民以食為天 』 , 吃是一種開心與滿足的享受 😀

    😎睇咗啲短片食物賣相算吸睛, 好多人打卡 :
    萬好冰室#多倫多 https://youtu.be/RkfSzyhIVvk?t=1063
    【試新店-萬好冰室】 https://youtu.be/nHKaWOLNx5Q
    食在多倫多-萬好冰室 https://youtu.be/VlqQjzWMmno
    萬好冰室Good Catch Cafe https://youtu.be/MbRyOOUNGpU
    多倫多萬好冰室/港式奶茶香滑順口 https://youtu.be/X8mo3EuDUfo
    港式茶餐廳 萬好冰室 美食外賣 https://youtu.be/zoc6WIxsoc4

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間冰室真係好多人去打卡,不過,食過一次,我覺得算可以嘅,但又未至於非吃不可。

      刪除
  11. 點會連有無收到港大acceptance letter都唔知/唔記得架?

    西湯之中,洋蔥湯都算係我少數會"好"嘅一種。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,問得好,以我對呢個朋友嘅理解,呢條問題係可以慳返唔駛問,因為佢一定唔知/唔記得點解當年,明明家人寄咗封信黎多倫多比佢,而佢會唔記得咗,因為佢嘅強項係suppression😅

      我仲記得妳鍾意中湯,我地”好”嘅湯水應該係相反。

      刪除
  12. 諗番以前…. 一切都是有安排的

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係呀,我估我同妳都係,唔係出國的話,唔會識到依家嘅另一半😉

      刪除