2022年6月5日星期日

抗疫日常79~春“游”温哥華4: 走先啦 係咁先啦

旅程的最後一天


中午和主子家人去飲茶,這餐廳坐得舒服、食物味道也很不錯!



然後去商場逛逛,就去機場啦!過了安檢後,海豚兒和主子就去lounge坐下、食下、抖下。


這天午餐飲茶和在lounge吃到飽飽的,回到多倫多雖然已經是零晨三時,依然未覺得餓,大覺瞓天光!

和你八一八。。。

回顧這個行程,感覺不算有太多壓力。原因可能是。。。

這次到訪,跟主子家人沒有很緊密的接觸,真的要感激主子堅持和海豚兒住!酒!店!自疫情起,相信許多家庭的防疫態度,也有所不同,對我倆來說,住在酒店裏,感覺上就是更輕鬆自在。其實在未出發前已開始被chur這chur那,更令我倆深信,住酒店絕對是,最好的保命方法。

而且,主子家姐也從香港回來探父母,並跟父母同住,主子父母,有伴亦有多些寄托,主子和海豚兒的日子,也過得寫意些。

同時主子家姐對疫情、及好些日常事情的看法,也跟我們較接近,主子家人就算不認同海豚兒,也會比較包容子女的看法嘛。

來到行程最後一天,主子母親也有點按耐不住,「關心」起主子日常起居飲食,並開始有所提議,哈哈!所以見好就收(走)真的很重要!下次再玩吖~

19 則留言:

  1. 開頭我有疑問, 點解咁多中餐
    不過後來我都問自己, 如果我同家人聚會, 都應該係食中野為主

    回覆刪除
    回覆
    1. 主子家人覺得,人多食中餐可以叫多啲種類,但其實口味嘅野唔變的話,來來去去,大家都係食返啲近似食物😆。

      刪除
  2. 係咁先啦,我走先,下次再玩啦!🤣🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,真係下次再玩,同埋最好等主子家姐去時,先一齊去。

      刪除
  3. 回覆
    1. 真係唔錯,而且雖然餐廳內都多人,但唔會坐得太密,感覺舒服一點!

      刪除
  4. 哈囉!海豚兒 💙💚💛💜❤️
    正所謂 『相見好同住難』, 人人都有自己的生活習慣, 較短時間的見面壓力較小, 令雙方愉快👍 明智之選 👏🏻 👏🏻 👏🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨~一齊住真係唔容易,加上我已自己生活多年,好唔慣要聽人地嗰套。

      刪除
  5. 始終相見好同住難,唔一齊住會少一啲發生磨擦的機會。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對啊,不過主子家人很想把握時間,朝夕相處,可是,自小就一個人生活的我,很不習慣做順民就是了😜。

      刪除
  6. 唔好話你同佢地隔一層,我之前都唔能夠返屋企同父母住,生活習慣唔一樣,多年以嚟太少時間長期相處,我覺得難頂我父母可能一樣咁諗,大家都有壓力。錢解決到嘅問題,就唔係問題啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 主子家人嘅概念,就係一家人幾時都應該要一齊住,至於生活習慣,就要跟主子母親模式🙈。。。如果唔係主子家姐一齊返黎探父母,我地應該無可能住酒店,除非想家變。

      刪除
  7. 回覆
    1. 真心的呀!已經有啲野我唔敢寫出黎,真係巧驚驚架!

      刪除
  8. 主子家姐會唔會長駐呀? 會既話好似會更輕鬆呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會啦,我地估計佢退休都會繼續留喺香港生活,始終佢都返咗香港咁多年,習慣哂。

      刪除