2022年6月13日星期一

抗疫日常80~Buca。精彩晚餐

從溫哥華回來多倫多後,星期二在家稍休息一下,等到星期三中午,主子就車海豚兒,去從前海豚兒在市中心的辦公室,收拾一下東西,很多從前和同事們相處的點滴也湧現,有的變成人妻、有的從回單身路上、有的由新婚變成幾個小孩的母親,有的就升呢變成了祖母,更有一位兩年前因急病而突然離世了。。。唉!説遠了,清完東西然後就去咖啡店,買了好吃的包包和飲品,嘆一嘆!

在市中心逛一回,到晚飯時候,就去Buca餐廳吃晚餐。

先來的是十分好吃的麵包,熱辣辣沾上蒜香味,食到停不了口。

然後就到是日重點,歐洲鱸魚刺身啦!侍應小姐會把木頭車推到餐桌附近,然後把一整條魚,片成一碟魚生,意想不到地,這度菜也不錯吃喎,而且一點也不腥,如果調味再重手一點,就更好啦!

接下來就是深得主子心的意式薄餅,餅底超級好吃,而面頭一片片貌似意大利辣肉腸,其實是用吞拿魚製成的。

還有就是墨汁蟶子意粉,這一味也同樣得到我倆的喜歡!

最後,就是兩款甜品。這裡的甜品反而沒有主菜精彩,不打緊,對於這餐飯的滿意非常,我倆還是心思思,很想再來一趟呀,這餐廳真的很推介啊!

16 則留言:

  1. 呢餐好正👍
    鱸魚刺身冇食過,甜品睇落都唔錯喎😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢餐真係未食完已心思思想再去食過,可惜兩款甜品都唔特別啱心水。

      刪除
  2. 點解要執嘢?你搬office定轉工?今次個西餐我罕有地滿意啊(除咗最後右邊個甜品個樣好似過甜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我部門轉hybrid模式,唔會再有固定位置,而我喺downtown嘅位,其實在疫情前已經變成荒廢樂園,咁我咪襯有人車,的起心肝返去執野,順便搬返啲家當返屋企囉,反正就算將來要返office,我仲有另一個近屋企嘅office可以用,而其實到現時為止,公司都容許我地wfh,唔敢逼人返去,因turnover太高。

      嘻嘻,呢餐真係應該好啱海鮮控嘅妳!

      刪除
  3. 人生無常、珍惜眼前人吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀!而其實同事仲好後生,真係無諗過佢會走得咁突然。

      刪除
  4. 唔知點解見佢就咁切, 我覺得好似好唔衛生

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都有過呢個擔心,不過連我呢個玻璃肚都無事,應該ok嘅。。。如果食物不潔或唔新鮮,我好多時未食完餐飯就會肚瀉😅。

      刪除
  5. 早晨呀 ❗️ 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    意大利式晚餐的麵包好誘人呀++👍 😋😋 🤤🤤

    回覆刪除
    回覆
    1. Happy Friday! 係呀,個bread knots超級好食,可以話係必叫之選!

      刪除
  6. 西餐有魚生,個蟶子意粉都好特別

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好特別,同埋覺得呢個意大利餐同平時食嘅好唔同,所以想試下😋。

      刪除
  7. 回覆
    1. 我下星期「終於」要返公司開會,諗起都心驚驚呀!

      刪除
  8. 你地兩個自己食既, 比起去"旅行"時食既, 更吸引呢...哈哈!
    好奇一問, 平時海豚兒同主子係會講咩語言多呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳!小聲說,其實我都覺得,嘻嘻!可能係口味同價值觀差異,主子家人會享受食高級粵菜多過fine dining西餐。

      我地90%時間都係講廣東話,除非有外人,否則都少講英文。

      刪除