2022年6月24日星期五

抗疫日常82~換車呔

自疫情起,這兩年來,我倆也沒有把冬天的雪呔換回夏天呔,反正這兩年也甚少開車,沒關係啦!

今個春天,我倆終於的起心肝,星期一放工預約了車房去換呔!

星期六吃完早餐,打算提早去儲物室,把夏天呔先放到車尾箱,準備方便星期一放工,就即時拿去車房對調,當我倆看著儲物室的鎖時。。。大家有看得出問題嗎?

對,是被爆格了!賊人把已破壞了的鎖,在離開前強行反方向再鎖上,意思是賊人大概把物件擺放位置還原,盡量讓人不察覺到異樣,可以有更多時間,爆多幾個儲物室,而其實,這件事已經發生了數個月,大廈管理處亦已報警處理,只是我倆後知後覺而已。最終,我倆要找管理處借巨型剪刀工具,把鎖剪開才能開啟。還好,損失是有,但不算太大,換過把鎖就是了。

點算失物後,把一堆舊電話清空了,順便把封塵三十年的周慧敏親筆簽名寫真集找了出來,找天轉送給朋友。哈!不要誤會,這本寫真集笨不是主子的,乃是海豚兒珍藏呀🤣🤣!

星期一晚,等待換呔時就吃了個簡單晚餐,取回車後,就回家休息。

星期四晚再出動,因為主子扒癮起,我倆去了西餐廳撐枱腳。食物好味,不過跟從前比,漲價很多啦,税前已經是$126.25,另加13%稅和約18-20%小費。

星期五Happy Friday! 放工後,海豚兒又再急不及待去食好西。

這晚隨便去了間小店,估唔到食物都幾有水準,不過真的太飽,連甜品也吃不下,下次再去要補返至得!

星期六就食壽司,壽司選擇上,比半年前多許多,味道不錯,最意想不到竟然是由「豐洲直送」! 整頓晚餐,就只有甜品最不討好,太甜啦😅!

這個星期,海豚兒真的很「外向」,來到星期日,就算是下雨天,也借機和主子去tea一tea,來結束這個週末,嘻嘻!

終於在六月完結前,完成了四月份的記錄了😅!

16 則留言:

  1. 儲物室係咪即係平時 Storage Wars 個D倉呀? 如果係, 係咪應該有人看, 有CCTV?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係我寫得唔清楚😅,已改返個blog,其實係我地居住大廈入面嘅儲物室,有CCTV但唔係全部地方都有,大廈亦已報警,只係我地on居居,之前大廈出通告時,我地去儲物室,鬼暗眼checked 完以為無份,事隔半年至發現原來我地其實都中咗招。

      刪除
  2. 回覆
    1. 唔計日式丸子,都仲有蘋果批嘅;)

      刪除
  3. 早晨呀, 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    感覺那賊人非一般, 是慣匪吧!
    🐰我呢邊對此種罪行如損失不多, 警察少有跟進 :( !????
    如在香港, 警察處理會較積極 👍✔️👏🏻 👏🏻 👏🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 午安!因為今次爆格規模都唔少,所以大廈都有報警處理,但我估都唔會捉到人啦!

      刪除
  4. 外向好呀,乾手淨腳又有好嘢嘆😋👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 放假又真係特別唔想煮食,彷佛聽到廚房都話想休息一下咁XD

      刪除
  5. 如果無偷到車呔都算好彩,四條呔好鬼貴架。北美同歐洲因為油價同運費狂升,inflation真係勁過香港好多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 主子都係咁講,尤其嗰四條呔係連住原廠合鈴添,其實我地見到,包住呔嘅膠袋被篤穿咗架,可能個賊覺得無價無市,所以費事搬啦!

      係呀,我呢度已去到7.7%,話係至1983年最高。

      刪除
  6. 以為賊仔咁有手尾,原來另有目的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好搞笑,因為我嘅強迫症,將啲空盒一個套入一個咁放,而主子又好有手尾咁每個盒都貼封箱膠紙,可以想像到賊仔以為有寶,而其實開緊一堆空盒,有幾嘥時間!

      刪除
  7. 好懷念嘅nokia電話,記得以前同女朋友嗌交掟落去一層樓梯,散曬砌返都可以繼續用。😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁真係幾堅喎!我太理智(其實係cheap!),只會掟電視遙控器,唔會掟電話,嘻嘻!

      刪除
  8. 嘩..D 電話好好好好有歷史呀!
    好好彩無唔見太多野咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 難得主子仲搵到charger幫電話叉電,然後再將大部分電話reset返哂😂

      其實…唔見咗啲乜,因為已經唔見咗,我都冇乜印象。

      刪除