2023年4月12日星期三

主子出差~驚喜手信

繼去年𨍭工後,今年二月,主子又重新踏上出差之路。其實海豚兒真的有點不明所以啦,去年𨍭工時,主子主動告訴海豚兒,這份工作跟從前的不一樣,是不用出差的,所以當主子在二月初,告知海豚兒將會出差,海豚兒沒有生氣,只是不明白,然後主子解釋,是呀,真的不用出差,現在這種出差,跟從前是不同的,說話時,眼神還流露出一股理直氣壯。好,你贏,反正海豚兒也不是貼身膏藥形,襯主子出門,海豚兒亦樂得跟朋友見見面呀。

週中跟韓國人同事吃飯,非常不好意思,要同事破費請客

還給海豚兒買了一個蛋糕。

另一晚牛牛癮起,就去嘆份法式洋蔥湯加牛扒,坦白說,一個人也真的可以很盡興啊!

來到星期五接機的晚上,海豚兒先順路去行街街兼食快餐。

第二天,我倆就去了市中心的Louix Louis,嘆滿好吃的brunch。

然後就逛下市中心的冰彫展,午餐吃得太飽的關係,晚飯亦只隨意吃了又平又好吃的Pizzaiolo薄餅。

之後一天,就去赤鬼嘆日式美味午餐。

晚飯就去港式餐廳食碗麵。

噢!差點忘了告訴你,主子這次出差,其實帶了兩份手信回來,分別是海豚兒喜歡吃的古力,還有這天晚上才發現的武肺。。。對,我們二度中招了😅。主子就咳足兩星期,海豚兒就只辛苦了一個晚上,現在,大家都沒事了。

22 則留言:

  1. 吓中咗“蕉”,依家您哋出街仲有無帶口罩﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 估唔到未夠一年又中😅,我就睇情況帶,主子就坐飛機或喺機場先帶。

      刪除
  2. 小別勝新婚呀~
    2度中招...呢份手信可唔可以唔要...哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我都無乜所謂,反正可以約下朋友😛

      其實我地都驗唔到架,不過病徵就同第一次有九成以上一樣。

      刪除
  3. 多保重啊!
    在英國已冇戴口罩好耐,但回到香港個個都戴,我也入鄉隨俗,現在上海一路唔敢除。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係一時時帶,不過剛中完,我呢排其實會帶少啲。妳喺上海都要好好照顧自己啊!

      刪除
  4. 市中心都有冰雕欣賞,幾正喎!👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,每年二月都有呢個冰雕展,呢個已經算係小型,加拿大有好些城市嘅冰雕展,更大型壯觀呢!

      刪除
  5. 🐰 𝓗𝓲, 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    手信, 竟然一份是喜一份是悲 🙏 🙏 終究, 都被妳去掉了 (っ◔◡◔)っ 、.. 😀 🤣
    二度中招😅 現在都沒事就好了 💐 𝓢𝓮𝓮'𝓼 杏仁拖肥, 經典的香脆味道 😀💖 我都好鍾意㗎 😋🤤

    ➡️ 杏仁牛奶巧克力太妃糖
    https://www.seescandies.com.tw/products_detail/580.htm

    🎬. The History of See's Candies.
    https://youtu.be/Rzn_MHiPYVA

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,依家除咗偶爾有幾聲咳,都無乜事。哈哈,啲古力仲一早俾我掃哂添呢!

      刪除
  6. 間中出下差, 真係無咩問題, 點解佢要咁緊張解釋, 哈哈
    俾我會當放下假, 抖下, 嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔係緊張解釋啦,只係佢講得唔清楚但又鍾意駁嘴😜

      對對對,佢出差我仲煮少幾餐!

      刪除
  7. 我耐唔耐要一些 "ME TIME", 真的很享受!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,一個人都可以過得很舒服,要數最大壞處,就係晚上夜夜都唔願瞓😅

      刪除
  8. 無事就好喇。依家啲變種應該愈來愈弱,希望遲啲殺傷力同流感一樣啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 中過兩次,我地依家都已經無乜感覺,最緊要唔好之後又有啲大問題出現,唔想再禁足封關,更加唔想有人因重症而死亡啦!

      刪除
  9. 我呢2個月身邊仍有人中招,包括香港和在外地的朋友,有首次和二度中招的

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺朋友圈中,我地算係首批二度中招,大家都覺得有啲surprised,因為我地都算少見人,但因出差受感染,都係無可避免。

      刪除
  10. 一個人的浪漫多自在,現在武廢已不像當初般緊張了!妳倆好番沒大礙便好了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,其實一個人有時都幾爽,我仲諗緊...可唔可以一個人去玩下。

      二度中招後,真係連我呢個膽小鬼都大膽哂呀,哈哈!

      刪除