2023年4月2日星期日

回來後。雜記

從溫哥華回來後,週末食了Chick-fil-A,是主子的第一次,還好,他也滿喜歡。

之後一個週末,就在商場食壽司,幫襯了Tora Sushi,除了海鰻質感原來很淋,不太合個人口味,其他食物依然是不錯吃。

臨離開商場前,心血來潮,突然想買個手袋,於是就把它帶回家了,嘻嘻😍😍

星期日想嘆個靚brunch,除了食物好味,還有杯靚靚拉花的白古力抹茶熱飲。

某日放假去覆診,順便跟退休友人食韓式午餐,女人心事,還是跟女人最啱傾。

二月初的週末,陪主子理髮前,先去大三元醫肚,雲吞麵是主子喜歡的味道。

晚飯就輪到主子陪海豚兒嘆全日早餐😜,可惜味道沒有上一次好。

還有買了早前在多倫多大熱的蛋撻皇后,試了幾款不同口味的撻,包括酥皮、牛油皮、薑汁、芝士及芒果糯米糍,海豚兒較為欣賞的就只有薑汁奶撻,而芒果糯米糍就可以過下口癮。

就這樣,糊糊塗塗地過了幾個星期咯。沒有甚麽特別事情發生,只是心裡頭很累,很想休息一下。

16 則留言:

  1. 咁多選擇, 羨慕C我...
    放假唔一定要四圍去, 休息抖下都係好事

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳自家製嘅包點麵條,先係最吸引呢!

      從前放假只想往外跑,現在出外前就只想確定,回家後有足夠時間休息,哈哈!

      刪除
  2. 我喺美國時已經罷食Chick-fil-A好多年。而且以雞包計,我自己最喜歡係Wendy's嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對Wendy’s很抗拒,寄住喺uncle屋企時,試過一整個月加起來,食咗14份兒童餐,食到怕😅

      刪除
  3. 心累的時候我喜歡一個人漫無目的地逛街,遊車河和食吓嘢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都會,亦試過一個人去睇笑片,雖然完全笑唔出🙈

      刪除
  4. 咁妳又會成日出去食吓嘢,舒吓心,都幾好啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 會專登襯週末出去抖下氣呀,因為一至五嘅時候,我完全不會外出。

      刪除
  5. 嘩, 呢個牌子既手袋肥人應該唔可以心血來潮去買, 應該要儲番一年既錢先可以去呢~
    休息下及食下甜點, 個人會開心d無咁攰呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買嘅係細手袋,比另外兩個C字牌嘅手袋,經濟好多啊😊

      食野對我黎講,真係最能夠放鬆。

      刪除
  6. 🐰 𝓗𝓲, 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    源自美國福來雞? 嬉 嬉.. 我都冇食過喎 😀 🤣
    因 為 家 人 都 首 選 中 餐 囉 💖 ✨ ☀️ 👏🏻 😀

    👉.「美國最強」速食店- 福來雞(Chick-fil-A)
    https://youtu.be/TdFEqpxfItM
    👉.Chick fil a 點餐攻略 必點推薦!
    https://youtu.be/IvN4p8lKGhY
    👉.美連鎖速食店"福來雞"成黑馬 保守經營穩定成長緊追麥當勞.星巴克
    https://youtu.be/UD8rkRpwL4Q

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲記得第一次食係喺德州,當時一試已經覺得好好味呀。我相反,最愛西餐!

      刪除
  7. 蛋撻皇后開到加拿大勁呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我懷疑只係同名,因為個酥皮真係⋯⋯非常一般呀😅

      刪除
  8. 真的非常認同 - "女人心事,還是跟女人最啱傾 ! " Girls talk only!

    回覆刪除