2015年4月12日星期日

夜半三點鐘的對話

一個月黑風高的晚上,海豚兒和Mr. Dolphin 有以下的“非”深情對話。。。

海豚兒: … …(依依哦哦, 唔知噏咩)

Mr. Dolphin:  係呀!

海豚兒:"係"... 咁即係有定無呀?(語氣中帶點燥!)

Mr. Dolphin:  下,我其實聽唔清楚喎,不如妳講多次吖!(語氣中帶點無奈+緊張。)

海豚兒: 我係問,你"聽"日有無人車你呀? (語氣更燥!XD )

Mr. Dolphin:  有呀!

海豚兒: 咁邊個車你呀?

Mr. Dolphin:  咪妳囉!

海豚兒: umm...  ...

Mr. Dolphin: 咁邊個車你呀?(明顯想玩返轉頭)

海豚兒:... ... (無應佢啦)

可以想像到這對話是在怎樣的情況下進行嗎?
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
其實呢,這是某年某月某個Mr. Dolphin 的失眠夜,他上網過後回到房間聽見海豚兒在説夢話,無聊的他便貪得意應句"係呀"而開始的。到第二朝,Mr. Dolphin 如常地車海豚兒去車站搭車返工時,在他告訴海豚兒這對話內容後,海豚兒真係笑到收唔到聲,標哂眼水呀!海豚兒覺得好笑係因為Mr. Dolphin 居然悶到會應海豚兒嘅夢話,還認真到會叫海豚兒把問題重覆一次,實在太攪笑啦!而海豚兒好明顯係唔知真有其事啦,只係以為係發夢之嘛!

講起説夢話,海豚兒都算是積犯。

例一:  試過同海豚兒家姐、姐夫去旅行,半夜咁啱佢哋都醒咗聽到海豚兒發開口夢講"大哥、三哥、二哥、四哥*食飯。"家姐話,她和姐夫當時笑到差D瞓唔翻。

*註:海豚兒和家姐的契爺契媽有四個仔,都是外婆從前在木屋村的鄰居。

例二:  臨近聖誕,海豚兒瞓瞓下覺無拉拉唱聖誕歌,嗰次仲唱到嘈醒咗自己。^^"

例三:  這個其實屬於發惡夢系列多D,就是海豚兒許多時候看電影都會有"日有所思,夜有所夢"的情況,例如看完彊屍片,夜晚發夢就會比彊屍追,看罷恐龍電影,夜晚發夢就會比恐龍咬,然後嘛,當然是瘋狂尖叫嘈醒全屋人啦! 所以海豚兒已甚少看較為刺激題材的電影。不過請大家不要誤會,海豚兒並非柔弱型女生,只是平時很少用腦,加上個人比較情緒化容易受身邊事物(包括電影情節)影響而已。

唔知大家又有無發開口夢嘅經驗或習慣呢?

16 則留言:

  1. 下次即對方把夢話錄下來,自己聽返會笑到爆肚架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!佢真係試過想錄我音架,不過佢話係想錄我D鼻鼾聲,但我同朋友都淨係聽到非常正常嘅吸氣、呼氣聲囉,如果連呢D聲都無埋,我都瓜咗lu。^^"

      刪除
  2. 我發好多夢,但係就無開口夢習慣,就算發惡夢都唔會嚇醒,無你咁entertaining.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都記得妳有喺網誌提過妳發嘅夢。其實發悪夢唔會嚇醒,咁情緖會唔會伸延到起身?我會架。

      同埋我發夢通常唔會move on去下一個情節架,好多時都會係將驚嘅情緒推至高峰然後嚇醒。

      刪除
  3. 例二: 臨近聖誕,海豚兒瞓瞓下覺無拉拉唱聖誕歌,嗰次仲唱到嘈醒咗自己。^^" <--- that cracks me up!

    只是平時很少用腦 <--- that's a blessing to me :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我自己都覺得嗰次幾好笑,我都無諗過發開口夢原來可以唱埋歌,不過比我嘅夜半歌聲嘈醒嗰位就笑唔出囉,哈哈!

      同意呢!唔駛點用腦真係煩少好多架,不過我都唔否認有時候,咁係會加重另一半負擔嘅。

      刪除
  4. Mr. Dolphin同妳結婚初期會唔會好驚呀,都唔知妳會發開口夢,會以為....嚇C喎:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!佢又無以為係D咩,不過呢,有時我半夜三更放聲大叫都會嚇到佢得返半條人命,最慘係佢比我嚇親嘅同時,仲要安慰我話係發夢ja, 無事啦,叫我快D瞓返,而我又通常好聽話咁,好快就瞓着,可憐佢比隔離嗰個,半夜又叫又拍床咁嘈醒哂,瞓唔返。XD

      刪除
  5. haha, 妳真係超級爆搞笑, "大哥、三哥、二哥、四哥"食飯已經笑c人, 「瞓瞓下覺無拉拉唱聖誕歌,嗰次仲唱到嘈醒咗自己」更加係超經典!!

    我唔覺自己有夢話, 但Matthew間中有的, 多數都係笑幾下, 都有一兩次叫「媽媽唔好食左我個蛋糕/餅乾... ^_^"」

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,最緊要大家覺得係攪笑唔係當我失常,捉我入青山就ok啦!:P

      雖然Matthew 叫媽媽唔好食佢D嘢,但豈碼佢連發夢都掛住妳呢!

      刪除
  6. 海豚兒:
    ~聽人講, 精神緊張,容易發開口夢.
    ~但估唔到Mr. Dolphin 會癲到同一個發開口夢嘅人說話.....哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 都可能啦,因為我唔叻處理壓力(汗)!

      係呀!所以我真心覺得佢好攪笑,同埋都可以想像佢當時瞓唔着而且又悶,其實好想我同佢講下嘢。

      刪除
  7. 我都經常發夢, 但係從來冇人提過我有說夢話, 所以應該冇啦~~~ 反而我老公試過一兩次發夢時叫吓, 見佢繼續瞓就冇理啦~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!其實聽到另一半發開口夢真係幾攪笑,感覺好似窺探咗對方嘅小秘密咁。

      我仲試過聽到老公好大鼻鼾聲然後過一陣唔知點解靜哂,係靜到連呼吸聲都無埋,跟住我拍下佢問佢係咪C咗,wakaka! XD

      刪除
  8. 我老公都試過咁呀, 明明老公同我傾完計, 第2朝問番佢佢話完全無印象, 好好笑呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 歡迎妳啊!!

      哈哈!原來我同妳老公係同道中人喎!XD 比我實會第二朝亂嗡D嘢話佢講過D乜乜乜嚟整蠱佢,不過好在我老公當時無諗到!

      刪除