2015年4月7日星期二

平住、平食、平買 ~ 三日兩夜自駕"游"

襯復活節長週末假期,海豚兒和Mr. Dolphin 在星期五早上駕車落美國來一個"三平"的三日兩夜之旅。

這次的地點是位於密支根州(Michigan)一個叫Troy的城市,Troy距離底特律市(Detroit, Michigan)大概三十分鐘車程,而從多倫多開車前往Troy,以時速100公里計算,大約需要四小時,路程不算遠,對於懶惰的海豚兒和Mr. Dolphin 來説,實在是一個快靚正之選。

老實説,此行並非為觀光,重點只為吃和買,至於住方面,我倆也找到了一間價錢,質素和服務也不錯的小酒店,Hampton Inn - Detroit, Madison Heights, South Troy , 兩晚酒店包早餐連税才$121美金, 這是第一個“平”。

由於酒店已包早餐,我倆的午餐都是以輕食為主,然後就吃一個"超級早"的晚餐作結。到埗的第一天,我倆去了Ruth's Chris 的happy hours, 點了三份頭盤, 每碟$8美元(!)的食物來分享,包括超級好吃又足料的漢堡包加薯條,好吃的蟹肉三文治配超有驚喜的炸翠玉瓜薯條,和辣汁龍蝦肉。辣汁龍蝦肉就真的很一般啦,味道似辣味千島汁蝦球,敗筆是龍蝦肉有點霉,不過以價錢和地點來計,這餐又的確抵食,三碟食物加一杯汽水和一杯"作狀"用的雞尾酒,只$45美元,亦是第二個“平”之上集。




吃完晚餐我倆便折返商場行街街,去到美食廣場時,Mr. Dolphin 就點了一個好吃但偏咸的龍蝦湯過口癮而海豚兒則吃了一球java chips 味的哈根大師雪糕窩夫杯。


第二天的晚餐,海豚兒專登帶備—張價值$10的優惠卷和Mr. Dolphin到每次去密支根州必吃的Uno Chicago Grill 開餐。由於抵達餐廳時還早,剛好遇上happy hours ,所以我倆點的頭盤還有半價呢!這次點了dip作頭盤,一人份的薄餅,漢堡包,和甜品 ~ 迷你曲奇伴雪糕,全部食物也好好吃啊,單價連税$36.XX再扣除$10優惠卷,加小費約$32美元,實在太抵食啦!Mr. Dolphin 更笑説餐廳收的價錢只夠支付成本,無錢賺呢!XD 而這亦是第二個“平”之下集。







行街方面,這次主打一個商場和一個outlets,外加Target買家居雜貨。

商場的名字叫Somerset Collection, 距離酒店約十分鐘車程,這商場是由南、北兩楝兩層高的商場組成,一邊商場走大衆化路線而另一邊商場就走高檔路線,兩邊也各有捧場客,海豚兒在這個商場亦以超扺價錢買了幾件衣服。雖然説美元現在比加元貴多了,但就算把滙率計算在內,在美國購物依然比在加國便宜許多呢!其實呢,海豚兒在商場內還偶遇上一個很喜歡的手袋,而且還是很難碰上的心水顔色,連Mr. Dolphin也努力地游説海豚兒買買買,不過呢,海豚兒最終靠意志力戰勝心魔堅持不買,沒有做壞規矩,叻!海豚兒想早D退休呀,所以奢侈品就不能常買,要有節制啊。

至於Outlets名字就叫Great Lake Crossing Outlets, 距離酒店約二十分鐘車程。由於這是一個室內outlets,所以很適合冷冰冰的天氣前來。幾年前我倆來的時候,海豚兒並沒有買到合適的衣服,可今次就找到了又平又稱心的東東,其中更買到對鞋由$398減到$50美元,所以嘛,這兩個購物地點也成為這旅程的第三個"平", 同時亦是最滿意的啦!可能心情好吧,連吃一粒古古力士多啤梨也特别覺得滋味啊!


第三天一早起來吃過早餐後,我倆便駕車回家了,沿途還遇上風雪,可幸雪並不大,沒有造成危險或延誤。不過在踏入四月天仍下雪,心裡頭總有些不爽吧!春天請快點來嘛!


22 則留言:

  1. 不理價錢平貴,享受那過程最緊要。有時為了吃得好住得好來 post fb 或者寫 blog就可悲了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 絕對同意吖!只要過程開心滿足,平貴都唔係問題。

      "我手寫我心"係我寫blog嘅最大堅持。

      刪除
  2. 縱使美金滙率貴了些,但我也抵不住南下購物呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯呀,大家都居住喺加拿大,我唔駛解釋妳都一定明白。:)

      雖然有些貨品美金同加幣嘅定價好接近,但一到減價嘅時候,美國就真係大手筆好多啊!

      刪除
  3. 嘩!開車要4個鐘㗎,你地兩個輪流開?
    點解美國Ruth'sChris平香港咁多㗎><

    回覆刪除
    回覆
    1. 4 hours is nothing. I can drive 6 hours by myself (many people in North America or Europe can :)

      刪除
    2. 四粒鐘真係算短架啦,所以我都無份揸,只係負責做"陪談員"等老公揸車時唔會悶得濟瞓着覺。zzzZZZ

      呢D着數真係美國先有,加拿大嘅Ruth's Chris連happy hours 時段都無架!所以落親美國都好鍾意揾下呢D平deals,食得又抵又開心!

      刪除
    3. Thanks Mrs. Tin Tin!! ;)

      揸車真係唔難,最怕係晏瞓同抄牌。T_T

      刪除
    4. 我老公一程12個鐘我都無出手。

      刪除
    5. 12個鐘真係堅呀! 如果係我老公揸咁耐,佢揸車嘅時候我都要陪傾計等佢唔好瞓,結果我仲辛苦過自己揸。^^"

      刪除
  4. 海豚兒:
    ~有咁多平......這個假期, 過得更開心!!
    ~美國真是多outlet!!
    ~不過, 估唔到, 今年你個邊嘅冬天, 咁長時間, 到現在仲落雪!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻!我覺得二人行嘅自駕遊係比較容易控制時間同洗費,所以間中我都會想去下呢類型嘅旅行架。

      以前長週末去Michigan嘅outlets會見到好多安省車牌嘅車又或者遇到好多亜洲人,不過可能因為滙率關系,今次就少咗好多lu。

      唉!今日預測會有冰雨添呀,希望情況唔好太差啦!^^"

      刪除
  5. 真係激平呀,仲要係 dinner, 海豚兒一定可以盡時退休,哈哈!
    原來你地去michigan 咁近, 下次遠d 落ny 揾我啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 連住喺美國嘅Mrs. Wu 都話平,我簡直有D沾沾自喜呀,yeah!

      其實我都好想去NYC, 但十萬分害怕喺manhattan揸車,所以我成日都諗點様可以坐飛機即日來回,避開唔駛揸車,咁就perfect啦!放心,我嚟嘅話一定會探下妳同Miss Wu x 2! ;)

      刪除
  6. 海豚兒想早D退休呀,所以奢侈品就不能常買,要有節制啊。 <--- good job!

    What is the usual retirement age in Canada?

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you!! :)

      55歲屬於提早退休,60歲就正常退休年齡,不過65-70歲退休嘅都大有人在。除咗政府嘅"微薄"退休金,有D私型機構福利都唔錯,員工會提早喺55歲退休,雖然份退休金會proportionally少咗,但員工可以退休後,休息最少3個月再返去公司以contract形式重返工作岡位做ft/pt,不過心態就大不同,會輕鬆好多。

      刪除
  7. 美國菜真係好o岩我口味, o係台北食慣一日8餐的我, 返到HK對住個mon, 真係流哂口水喇...

    回覆刪除
    回覆
    1. 美國菜真係大件夾抵食,仲要加埋唔同類型嘅優惠,就食得更加開心!:)

      嘩!一日八餐!!! 比着我食完第一日已經飽到之後幾日都唔駛點食都似。其實我覺得甜魔一家好適合去遊輪,一來好多遊輪都係children friendly, 二來食物是任食,帶MC去真係堅抵!

      刪除
  8. 趁住復活節假期去另一個城市渡假好開心~~ 而且食物平靚正, 在outlet又有不錯收獲, 滿足~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,係呀,能够行開下,食下D平時食唔到嘅食物,去下D唔同嘅地方濕平,真係好爽架!美式嘅食物同購物都真係比加拿大選擇多好多呢!

      刪除
  9. 你去咗 Michigan 玩,我以前住嗰度㗎,都有去 Somerset 同 Great Lake Crossing 行過街!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩!又會咁啱嘅!老土D講,真係無論呢個世界幾大,都有唐人嘅足蹟!:) 有時候,我同人講起Troy呢個地方,都唔係太多人聽過,而我竟然喺呢度認識妳。

      刪除