2015年4月19日星期日

隨心過週六

沒有什麼想做的星期六,海豚兒和Mr. Dolphin去商場行下街,下午茶時段去了吃晚餐。^^"

海豚兒吃了好好好吃的燒排骨配好好好吃的焗豆和蘋果,而Mr. Dolphin則吃了外脆內軟滑的三文魚配焗豆 x 2,還有一般般的蟹餅,再去超市買點東西便打道回府咯!




回家後,我倆看了一套迪士尼卡通片 ~ Frozen。很out的海豚兒之前其實沒有打算看這套電影,只是好奇為何這套電影會如此火熱,連友人兩歳多的女兒也每天又聽又唱Let It Go。看罷,海豚兒只有兩個感想,就是這電影沒有The Lion King般感人----->當年海豚兒在電影院內一面看一面偷偷抹眼淚(汗!),亦沒有Toy Story123般笑料百出和窩心感人,或許,只是海豚兒沒有共鳴吧,沒能被這套電影的題材觸動到。

題外話,當年海豚兒初到美國生活時曾"膽粗粗"寫信到迪士尼公司,告訴他們自己剛到美國不久,很喜歡他們的卡通電影和歌曲,但由於英文不靈光,總是聽不懂歌詞,希望他們能寄一份歌詞(忘了是那首歌lu)給自己,最後,他們寄來回信,內容大致是感謝海豚兒的支持,可是他們不能這樣做,至於原因是什麼,海豚兒也忘了。;P

雖然他們沒有把歌詞寄給海豚兒,但現在想起來,他們居然會回信,其實也滿有人情味呢! 至於海豚兒的"年少無知"兼白痴行為,現在想起來也覺低B! 不過,這正好證明了"年少多好"啦,海豚兒才會有勇氣做這些儍氣事!

22 則留言:

  1. 海豚兒,我也是出於好奇心,今年才看Frozen這套卡通片。可能讚得太多,所以我都覺得一般。相反我覺得lion kin= and finding nemo 更好看

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀!除咗finding nemo 仲有monsters inc同up都好好睇呢!

      靜靜雞話妳知,我同老公都好鍾意up, 因為有好多描述戲中兩公婆嘅地方都好有共鳴架!:)

      刪除
  2. 嘩!兩個人食咁多???
    Frozen?我都唔知點解香港咁多細佬女都鐘意佢,仲要扮佢tim,暈!
    妳又會寫信佢既,又估唔到佢地會回信俾妳喎,兩樣都估唔到!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰日太早食晚飯,所以食唔哂呀!老公就食剩咗一碗焗豆,我就食剩咗七成排骨,全部打包呢!

      睇Frozen嘅結論係小朋友對於Elsa係公主,佢嘅魔法能力,同埋靚裙而着迷居多。^^"

      其實我真係由細到大都做好多騎呢嘢架,淨係上次喺香港專登搭的士為咗同的士私機吹下水,都夠無聊呢!不過對方喺唔答應嘅情況下都回信,就真係估佢唔到咯!

      刪除
  3. There are princesses everywhere in my house. It's a little overwhelming to me.

    I didn't know then, but it's so good to be young and carefree!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!家有女兒就真係好難避免呢!不過小朋友有童真,有幻想,童年都應該過得快樂D嘛!

      其實我到依家都會做D喺老公同佢家人眼中嘅駛呢嘢,有時...都令到佢哋幾embarrassed, 最攪笑係當老公見到我niece&nephew嘅行為,佢都好感慨“it runs in the family ”呢!

      刪除
  4. Frozen對我黎講係首歌好聽, 好多人都講佢劇情好弱呀
    妳會寫信我唔意外, 其實反而估唔到妳唔食甜品多d :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢套嘅劇情對我嚟講真係好一般,唉!我估呢個都可能係大部份以公主作題材嘅迪士尼卡通嘅通病卦!

      嘻嘻!甜魔媽媽都漸漸明白我嘅駛呢行為呢!:) 而嗰日無食甜品係因為已經食咗少少焗蘋果肉頂住先,然後返到屋企無咁飽之後就再食老公預先買定比我食嘅件裝蛋糕呢!^^

      刪除
  5. 我無睇過frozen,不過聽人講話都吾係比小朋友睇既,我都覺得以前finding nemo個D好睇D

    回覆刪除
    回覆
    1. 老實講,我同老公睇緊嘅時候都有同様疑問,因為套戲真係唔太似小朋友卡通啦!

      我始終覺得迪士尼卡通之中,無咗公主元素嘅電影係啱睇D!

      刪除
  6. 海豚兒:
    ~你哋兩個, 係星期六都唔洗返工?? 那就當然出街行下, 食下RELAX 下!!
    ~我都唔知點解Frozen 會紅成咁, 真係好多小朋友鐘意, 而且係瘋癲狀態!!!
    ~我細個, 都做啲幾特別嘅野, 會寫信去disney, 但肯回信, 已經係好友善嘅舉動!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好感恩,我哋都係返一至五之餘仲連時間都夾到, 所以好多時就算無節目,只要一齊過,就已經好滿足。:)

      睇完Frozen後,我估小朋友係比穿美美公主裙,又會魔法嘅Elsa所吸引。^^"

      我都覺得好意外雖然迪士尼無寄歌詞比我,但都會回信比我,真係好有人情味啊!

      刪除
  7. 我無寫過信去任何公司,但寫過信俾偶像同埋樂評人,個樂評人後來仲做埋我筆友同真朋友。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我可以想像妳寫信比樂評人,同埋因為啱channel做埋朋友,但真係估唔到妳會寫信比偶像呢,對妳又認識多少少啦!

      我反而無寫過信比偶像,一來無對任何偶像特别着迷,二來嘛,我D字太醜,要寫信比偶像實在有點難為情呢!^^"

      刪除
  8. 回覆
    1. 嘻嘻!就係呢個ribs啦!雖然同我一樣都係其貌不揚,不過佢真係好好好味架,再配埋個加咗bacon嘅焗豆,掂呀!

      刪除
  9. 燒排骨我都中意食呀,不過佢好特別係配蘋果既

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀!平時最多見嘅都係豬扒配蘋果,都係第一次見係配ribs, 如果唔介意蘋果有肉桂味,都幾好食架!

      刪除
  10. 燒排骨看來好吸引~~
    我到依家都未睇過Frozen, 不過以前Disney的動畫電影幾乎套套睇哂架~~ 個人最喜歡就係"Toy Story"系列~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個燒排骨真係超得,最主要係個汁好濃好好味!

      老實講,就算唔睇Frozen都真係無咩損失,我都覺得Toy Story好好睇,亦都算係一個經典!

      刪除
  11. 回覆
    1. 睇呢套就純粹因為好奇,不過有好多卡通都真係好鍾意睇。其實我唔知咁樣算唔算係童心架,但我就真係好怕睇D太慘情嘅劇情,好似spiderman電影講佢uncle過身後,個aunt好慘,我都頂唔順。

      刪除