2015年11月2日星期一

大公司 小職員

在這公司工作了許多個年頭,有著許多有趣、古怪的回憶,除了之前分享過的是是非非,也有些屬於工作上的趣事。

海豚兒曽經在電話中心部門工作,很高興在這兒認識了一班同聲同氣的好同事。雖然一起工作的日子只有一兩年時間,但友誼能維繫這麼多年,看著大家從單身,拍拖、結婚、生兒育女,這份情誼真是很值得珍惜。


在電話中心工作的日子有時候真的像坐牢。。。

電話內容會被錄音,每通電話長短會被計時,在一通電話內 "on hold" 時間長短也被計時,一天能夠聽多小個電話亦理所當然會被紀錄。忙的日子裡,七小時內最高鋒能接聽大概一百二十個電話,若遇到空閒的日子,大概會聽六十個電話。不過,無論忙著或是閒著,耳機永遠把員工與電話、電腦連接著,就算耳機和電話線中間有個可拆開的工能,我們也被"警告"這是遺規的做法,因為耳機會變得易壞?!  除了休息時間、開會或上廁所,是不能離開坐位,亦"絕不容許"員工空閒時看雜誌或小說,極其量只能與鄰坐輕聲傾談---->談話內容也經常被壞上司干預。

做這類型工作最大的缺點是令到自己脾氣變差,極度沒有耐性,下班後與人談話時若被終斷,會變得很不悦,若果是"燥底一族," 情況就更不堪設想。而這工作最大的優點是令到員工對公司極其了解,亦培養出極度專業的電話禮儀。

和大家分享一些有趣的電話內容吧!

例一: 走火警

同事在電話內告訴至電人仕要暫時終止電話內容,請他稍後再至電到來,因為警報訊號已響,全體員工要立刻疏散。怎料,對方跟同事說 "唔好收線,攪掂埋我D嘢先好走呀!" 若果同事就這樣殉職咪好唔扺!

例二: 登記資料

海豚兒試過同一位老太在電話傾談了半小時後,她請海豚兒幫她登記些資料,於是,海豚兒請老太提供某些文件,然後她說 "我喺廁所呀,攞唔到喎。。。" 想不到與老太談話半小時,她竟然在"辦公,' 這是海豚兒最深刻的電話對話,實在是沒齒難忘!

例三: 收線

這是令海豚兒最牙癢癢的記憶。電話中心規矩,若致電人士"爆粗," 我們要給他們兩次警告,第三次才能收他們線。通常他們會在我們第二次警告後就會"一口氣"地 %#+£€&$@¥?! 一輪,然後收我們線,所以,基本上,我們對他們的問候只能"硬食."

對這像坐牢的工作環境,海豚兒是沒有半點留戀,可是,海豚兒依然感激這兒帶給自己認識一班好友的機會。


12 則留言:

  1. 同一位老太在電話傾談了半小時後>>>妳真係好耐性啦,對方仲要係阿婆tim,妳講緊電話途中,有冇恰著左呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 要揾食嘛,無計啦,嘻嘻!^^"

      其實半個鐘嘅內容絕對可以濃縮為三分鐘,老太大部分時間都係將同一條問題或同一番説話重覆又重覆咁講n次,而無聊嘅海豚兒為咗唔好悶親自己,就不停嘗試用唔同嘅語氣、用詞表達同一番説話,所以都未至於恰著嘅。XD

      刪除
  2. 我自問就做唔到,耐性真係一d 都無,雖然屋企有兩隻化骨龍訓練,但一日24 hrs 都係咁我會跳樓先! 海豚兒有驚人耐力,佩服!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我覺得好多嘢都係逼到埋身就會頂得順,正如Mrs. Wu日頭做OL,夜晚做人妻、人母咪一樣應付得卓卓有餘,但當然妳依家叫我返去再做,我都會話no way嘅!

      刪除
  3. 我一定做唔到call centre,我咁燥,一定會日日開火呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都係架,而且我EQ低,把口成日快過個腦,所以做到咁上下都知道要快D揾工走,唯一好彩嘅係我嘅OCD會令到我盡量做好份工,先無俾人炒咋!;P

      刪除
  4. WA....我以前係馬會做兼職電話投注都係咁, 講粗口會警告兩次我地就收線, 我聽過一個應該係輸左馬仔, 打上黎狂鬧, 又話要殺人又話係門口等果D....真係好驚驚呀~
    仲試過一次仲有一分鐘就跑得, 聽一個阿伯電話, 你知啦, D 阿伯口音真係....最後MISS左落注機會, 比佢鬧到我飛起呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩!妳D情況真係比我嘅驚險好多好多喎!

      口音呢家嘢又確係惡搞,我本身嘅國語/普通話已經非常不靈光,做call center時,試過一次有個有超勁鄕音嘅國語老伯打上嚟,我基本上一D都聽唔明佢嗡乜,好在同事夠義氣幫我頂咗個call,如果唔係,我都唔知典算。^^"

      刪除
  5. I can't work at call center. I would take negative comments too personally.

    回覆刪除
    回覆
    1. I'm like that too. It's hard not to especially people start yelling and cursing at you. This is why I prefer email over phone so that I don't have to respond right back and worry that I may say the wrong thing.

      刪除
  6. 哇,"七小時內最高鋒能接聽大概一百二十個電話",咁咪講到口乾,好犀利啊~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 歡迎到訪~~其實我都一直有睇妳個blog架,嘻嘻!:)

      都係架,如果嗰日聽100個以上嘅電話,真係會覺得特别攰架,不過可能我天生係一個口多嘅人,嗰時放咗工返到屋企,都仲可以對住個“粒聲唔出”嘅老公講嘢講到瞓覺為止。

      刪除