2015年10月29日星期四

高度機密?!

如果有睇開海豚兒個blog嘅都知海豚兒間中會喺blog到發下牙痕,同大家集思廣益(八卦)下日常事。而既然今日打算講八卦嘢,當然亦要寫得比平時更口語化先夠傳神啦!

篇想講嘅係早前海豚兒被邀請參加同事嘅入職三十週年午餐聚,雖然貴為三子之母,但呢位同事真係横睇掂睇都唔似服務咗呢間公司三十年囉。

首先要交代一下呢類型午餐嘅做法。同事可以跟據公司budget選擇邀請八位同事加埋自己同老細共十人,然後按自己喜好挑一間餐廳,一同外出吃午飯,又或者叫平價到會喺公司開餐,就可以邀請約二十五人參予。


是次主角玫瑰小姐選擇了邀請八位同事去意大利餐廳嘆其家鄉菜,但由於某些原因,有兩位被邀者不能出席而又因為時間緊迫,趕唔切額外邀請另外兩位,所以這次午餐聚會連同主角及老細只有八人出席。其實主角這次安排好有意思架,除咗請咗我哋同部門嘅三個同事之外,另外三位同事係佢三十年前一齊工作嘅顆伴啦!

一開波,連menu都未睇,老細就温馨提示我們這餐飯按人頭算的budget,海豚兒心想,明明少咗兩個人,典解個人均budget係按十人計嘅。算啦,最緊要食得開心!這餐飯海豚兒吃了份量巨型又超好吃的蟹肉ravioli,旁邊同事就點了好吃的燒魷魚,始終和同事食飯,海豚兒不方便影太多相,這餐飯除了主角點咗份沙律做頭盤,其他人都只叫了主菜,有部分同事最後加點杯咖啡。。。可憐海豚兒因為侍應無問有無人要甜品,老細又無提出,所以咪連甜品都無叫囉!




埋單後,老細去咗洗手間,有個坐老細隔離嘅同事之前睇到張單,爆番出嚟這餐飯只花了總budget嘅一半錢咋(怒)!玫瑰小姐嘅舊同事估我哋老細“以為”我哋班福祿壽唔知budget,而佢又唔知玫瑰小姐嘅舊同事之前都有搞過同類午餐,海豚兒忍唔住爆咗句“公司嘅內部網站入面有寫得清清楚楚加嘛,又唔係咩高度機密!” 然後主角嘅舊同事就話海豚兒成餐飯都咁靜,無諗過海豚兒會嗡句咁嘅嘢!海豚兒心諗,無甜品食影响到自家“福利”梗係燥D架啦!XD

食完呢餐飯,海豚兒就打算走去隔離餅舖買個蛋糕返去請玫瑰小姐食當係多謝佢嘅邀請,順便有個借口俾自己食甜品。呢個時候,老細問海豚兒去邊,海豚兒就如實相告自己想食甜之餘又想買D嘢俾玫瑰小姐返去辨公室揾埋其他同事一齊慶祝。故事寫到呢度,相信大家應該估到結局啦。。。。。







就係老細話下面個蛋糕開公數啦,wakaka !

14 則留言:

  1. 做滿三十年?仲未退休既?
    花了總budget嘅一半錢咋>>>咪有錢可以食多餐囉,哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度唔同香港嘛,未到退休年齡就退嘅話,退休金額同福利差好遠架!

      哈哈,如果只係圍內食唔駛同老細嘅話,就真係食多餐都唔驅!;P

      刪除
  2. Happy Friday! 可以有extra蛋糕食, 都算係happy ending丫 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,夠甜至夠完滿呢!

      好在喺臨急情況下都揾到個同事們都like嘅蛋糕咋,嘻嘻!

      刪除
  3. 花左一半,咁另一半係咪有下餐先? d 老細,又唔係自己錢,駛唔駛咁慳?算啦,有個蛋糕都好過無 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 又唔係自己錢,駛唔駛咁慳?----->我都係咁話,慳咗嘅又唔係加番落人工度,何況呢個budget係同事entitle to嫁嘛!

      真係好在有個好味嘅蛋糕食下,哈哈!

      刪除
  4. Does the price of the cake = 1/2 the budget?!

    Good work, Dolphine!

    回覆刪除
    回覆
    1. Lol!!! 個蛋糕連埋税都未夠一個人均budget,不過,有件餅食下都好過無嘅,成餐飯個個都唔敢叫多少少嘢,搞到個氣氛好怪咁!

      Thanks!! 但同時我估妳都想像到,我咁唔識撈,都唔會得老細歡心, 但我都懶理lu!

      刪除
  5. 你公司都幾大喎,一個部門已經有幾十人。係咪會有大食大架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我公司真係無嘢多除咗人多,淨係計多倫多都有過萬人架,而如果餐飯係公司找數嘅話,我哋真係有大食大架,意思係在場最大粒嗰個負責埋單。;P

      刪除
  6. 好彩計盡嘅老細最後都肯計埋甜品錢~~ 原本一班同事開開心心去食飯, 點知老細突然孤寒, 真係有少少掃興~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!我話佢知我去買甜品時,佢都有問點解我喺餐廳到無叫,我好坦白咁話佢知因為侍應無提供甜品餐牌而又無同事提出,所以我都無出聲話想食,好在佢最後都主動提出蛋糕計公數,hehe!

      刪除
  7. 無甜品食點得架~? 海豚兒話飯可以唔食但一定要食甜品架MA....哈哈!
    不過都算啦, 最後都有蛋糕食, 希望D 老細以後識做D 啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係!就算最近想襯臨去旅行前減下磅,海豚兒每日嘅晩餐後都堅持要有少少甜架嘛!同埋妳真係講得太啱啦,"飯"我又真係少食,而且我食甜品一定食得多D同開心D!

      至於呀老細,都好似妳咁講啦,希望佢下次會識做D啦!

      刪除