2018年7月24日星期二

配眼鏡。午餐約會

到期配眼鏡,星期六中午,海豚兒同Mr. Dolphin先去眼鏡舖附近嘅港式餐廳開餐。 

龍蝦帶子意粉同明太子軟腳蟹意粉都幾好味,難得意粉亦煮得煙煙韌韌。 



甜品亦唔錯,呢間一定有下次。 



美中不足,咁啱隔離枱其中一人係Mr. Dolphin講廣東話嘅舊同事,兩張枱距離太近,搞到海豚兒講野又怕俾人聽到同時亦極唔想聽到隔離枱嘅對話,感覺怪怪。^^”


講返呢間眼鏡舖,我倆多年前已幫襯過,可能依家生意越做越好,揾錢大過天,單都未寫好就打Mr. Dolphin主意話要收錢,唔想收信用卡因為店主會賺少咗,咁Mr. Dolphin就順哂店主意用銀行卡過數啦,交易完成後,店主又話自己數口差計錯數,要補多$30,如果係海豚兒一定叫回水然後走人,但知夫莫若海豚兒啦,就算心裡頭十萬個不憤,Mr. Dolphin還是乖乖付上銀兩補差價,結果嘛。。。一天後眼鏡舖打電話來,他們說Mr. Dolphin嘅近視度數同佢揀嘅眼鏡款式無辦法佳偶天成,只好全數退還給他。哈!整定嘅,唔係你財,唔入你袋,皆大歡喜!

來到星期日,海豚兒和兩位朋友又來一場不定期聚會,襯住Summerlicious,我們仨去了Oliver & Bonachini Café Grill吃午餐。三個女人一個墟,跟以往一樣,吃從來不是重點,三個人東拉西且說說笑笑就渡過了一個快樂下午。還好有她們,幫海豚兒差下電,因為Mr. Dolphin打敗仗,接下來一星期海豚兒也在勞勞碌碌中渡過。



12 則留言:

  1. 最憎呢啲鋪頭, 咩都要就哂佢地, 又黎樣又個樣
    最近聽見原來你個邊遲啲可以係屋企合法種大麻, 仲前衛過呢度 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係,公就佢贏、字就我輸。>_<

      唉,咪又係阿靚仔總理嘅競選承諾囉,講就天下無敵,做就。。。完全無諗過點樣實行就話要推行合法化。

      刪除
  2. 故事咁樣收場都好,不過之後要搵其他眼鏡店再配?
    Anyway,可以食返幾餐好野,心情應該都好返哂啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以完銀款還,我開心都黎唔切,之後咪再去第二間眼鏡舖再配過咯,係煩啲,但至少條氣順返。

      最估唔到係港式西餐咁有驚喜就真,食嘅野好似去咗食HeSheEat類型嘅食物,正呀!

      刪除
  3. 我買左貴野無所謂,但唔鍾意比人呃。 我都鍾意有時girls night out,傾過痛快。

    回覆刪除
    回覆
    1. 比人當水魚真係一百個不爽呀,但有時就係咁,當以為以禮待人係正確態度時,人家就以為係代表好恰,唉!

      係呀,幾個女友人聚埋一齊傾下八卦是非除咗開心,仲好減到壓添呀!

      刪除
  4. 咁鬼衰,您哋以後應該都唔會幫襯啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 跟據對上幾次嘅配眼鏡經驗,我地終於悟出「唔熟唔食」呢個道理,所以由依家起,我地會搵啲只有一兩年新又未幫襯過嘅眼鏡店黎幫襯。

      刪除
  5. 港式餐廳咁西餐嘅!Mr. Dolphin保重啊~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間嘅食物有啲似HeSheEat路線,對我地黎講都算幾有驚喜!

      多謝車媽媽,Mr. Dolhin今個星期好返好多啦!:)

      刪除
  6. 咁衰架..單都未打好就叫人比錢!!!

    Mr. Dolphin要快D 好番晒呀, 大家都身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好衰...間店仲係用手寫單咋,未寫完就趕住收錢,我同Mr. Dolphin之後講笑話可能有其他客人出高價要佢㨂咗嗰副框,所以店主至放佢一馬。XD

      多謝妳呀,佢今個星期好多啦,妳都係呀,更忙都要好好保重呢!

      刪除