2018年7月17日星期二

國慶日。Summerlicious晚餐。禮物

上回提到七月一日是加拿大國慶日,剛好遇上是星期天成就了一個長週末假期,真好!其實這天海豚兒和Mr. Dolphin也只是在食茶餐、行街、煲劇中渡過,唯一分別是等到晚上著住街坊裝落樓下睇咗陣煙花。



接下來的週末,海豚兒就和Mr. Dolphin襯Summerlicious去市中心食餐晚飯。早午餐就在甜品店解決。最正莫過於後來加點新鮮出爐的almond croissant,熱辣辣的杏仁牛角酥真的好好吃啊!




之後四圍行下睇下就到晚飯時間啦,是日吃Summerlicious ~ prix fixe menu,選址在Bymark,因為早到關系,到達時只有我倆,好有包場feel呀!



除了甜品中的檸檬味蛋糕過甜外,其他食物由頭盤(吞拿魚刺身、鹿肉他他)、主菜(帶子配蟹肉薯仔波波、這兒的名物burger )到甜品(濃濃的古古力甜品)我倆也十分欣賞,絕對是值得一試!





對於某餐廳好吃否,海豚兒記性一向比較好,肯定是跟讀書的左耳入右耳出無得比,幾年前和同事來吃過一頓Summerlicious午餐一直記住,要和Mr. Dolphin來試試,還好雖然事隔幾年,這兒的水準仍保持得到,Mr. Dolphin也表示很滿意這晚餐!

好啦,轉個話題先,還記得三年前海豚兒買了一份小禮物給姨甥女小學畢業嗎(按此重溫)?今年輪到姨甥仔小學畢業啦。男生的禮物真的比較難搞,而海豚兒這位cee亦著實有點hea,只為他多添了一隻手錶,心想至少也會用得著嘛!相相是攝於去年大阪酒店內,禮物其實一早已準備好,只是等到上個月才寄出。兩個孩子都大啦,有他們的主見和想法,只希望他們有顆善良的心,並相親相愛。

 

20 則留言:

  1. Almond croissant 係我最至愛的,英國有幾間bakery 的都好好食。升上中學,學習環境唔同左,要好好適應。我老DAD都鍾意在大日子送手錶,首飾比我架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,原來大家都係同道中人,新鮮焗起嘅almond croissant真係超級irresistible!

      今年姨甥仔middle school,姨甥女都升high school,兩個都要適應新學校、環境,好在嘅係佢地都係樂觀嘅人,應該好快可以投入新生活。係喎老DAD呢個做法幾好,我以後都可以跟住咁送唔洗下下諗買咩禮物。

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢篇嘅crème brulee tart同超濃蕉朱古力糕都係好好味之選。:)

      刪除
  3. 我好想挑戰整Almond croissant, 不過未有的起心肝
    禮物, 心意最緊要啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 期待睇妳嘅食譜加成品篇,阿毛加油!

      其實我覺得份禮有少少hea架,意思係我後來覺得呢個型號對姨甥仔黎講可能唔夠潮。

      刪除
  4. 不知不覺,都真係睇咗你寫Summerlicious好多年喇!今次個menu我ok(burger除外)。

    依家小朋友仲帶錶咩?有電話後生一代應該無乜人個再帶手錶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,因為除咗有summerlicious,冬天又有winterlicious呢!:)

      睇完妳留言,我又真係好認真去睇返近月家姐姐夫WhatsApp姨甥仔女嘅相,仲要放大黎睇佢地隻手,好在隱約見到佢地都仲有帶錶啫,不過妳咁講起,可能我將來要買啲high tech錶俾佢地,唉呀,好貴呀,我連部note4都未捨得換呀。

      刪除
  5. 啲嘢睇落好好食啊!最近有乜劇集好睇?

    回覆刪除
    回覆
    1. Summerlicious呢餐真係近期好滿意嘅fine dining,不過正價嘅話,我未必會去,嘻嘻!

      我睇得好慢架,早排最like誇世代,最唔like波士早晨,棟人的時光都可以“立”下,依家睇緊逆緣。。。我真係睇得好慢架(首尾呼應)。XD

      刪除
  6. 妳真係好有心思呀,一早揀定買定份禮物~
    兩口子的晚餐又係好正,講起上來又係時間睇下東歐要book咩餐廳啦!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只係好彩去旅行時記得咋,因為姐夫一家崇日,所以喺日本買禮物比啲細路就會穩陣啲。

      呢餐有prix fixe menu嘅fine dining真係算好食又抵食,3course連稅加小費約$420HKD/人,我估平過香港。去到Prague有機會要試下豬手,都幾出名架!:)

      刪除
    2. 死啦,咩都未book,今晚趁老公得閒book左火車票先!

      刪除
    3. Prague我地留咗3晚,一家5口全部walk in去食午、晚飯都okay,食肆都welcome,我哋只係行到邊食到邊或者之前一晚揾定景點附近有咩食咋,我估妳到時揾都唔遲,但火車票呢啲就真係提早book/揾定資料好。

      刪除
  7. 早午餐只吃甜服了妳喇哈......

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能心理作用啦,總覺得起身後第一餐甜食比肉類易啲入口嘛,哈哈!就算小時候食街邊腸粉,我都係食齋腸加甜、麻醬,咩魚蛋豬皮我都唔多食架。

      刪除
  8. 肥人好好奇...鹿肉味道係點架~?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個整得無咩味(羶味),質地有啲似牛肉但感覺更輕柔,可能係片得太薄,哈哈!

      刪除
  9. 原來加拿大國慶跟香港回歸是同一日

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,而咁多年最深刻一次就係喺加拿大國慶日,坐喺朋友屋企嘅電視睇住香港喺滂沱大雨中回歸中國。

      刪除