2018年10月1日星期一

2018日本“游” Day 3 ~ “雨”別不同名古屋。一試難忘飛驒牛

時差關系,Day 3 海豚兒和Mr. Dolphin未天光就醒啦,索性7 am就去酒店樓下餐廳食返個平靚正吉列豬和吉列薯仔餅早餐啦!



以價錢計,約500円一份餐,真心抵食呀而且仲幾好味添!



食飽就去買張全日車票,又原來憑全日車票購買名古屋城門票會有100円電視框(discount)架!



是日落勁勁勁大雨,去觀光景點也變得不便,只能以走馬看花式即現代人指的打卡方式來"游"覧。。。

當中包括電視塔⋯⋯



還有名古屋城又稱金城。





然後就回到名古屋車站逛下,因為貪室內好避雨,到預定時間就去出發前已預約好的餐廳報到啦!餐廳Across Cube Nagoya商廈內



是日吃的是好好好好味的飛驒牛,有機會的話,絕對值得一試,甜品除外啦下!






食完午餐就再下一城去Midland Square ,整個飯後甜品,先去久遺了的Pierre Macolini嘆杯美味熱古力



然後再去Mon Cher食甜品,可惜心儀甜品的最後一件被另一位大叔捷足先登,唯有退而求其次揀件Mr. Dolphin 喜歡的榛子味古力蛋糕啦,果然得到主子垂青,而海豚兒就默默耕耘心愛的堂島卷及苦到阿媽都唔認得的黑啡啦。



食到好飽啦,跟住就搭車去大須行下街,印象中是零收穫。。。無計啦,兩夫婦都係cheap 底,係無乜野買架啦!XD



回到名古屋站,海豚兒和Mr. Dolphin 就分道揚鑣,一個繼續行街,另一個就回酒店小休,兩小時後再會合去預訂Day 4 和 Day 5 的新幹線車票及吃晚飯。




是日晚餐隨意選了美登利來吃,味道一般啦,舊飯暖而且太大舊啦,應該唔會有下次。



這晚最有驚喜的是便利店甜品~蕃薯撻味雪糕,超級好吃! 連盡量少吃甜品宵夜的Mr. Dolphin 也萬二分欣賞!

12 則留言:

  1. 下大雨真的好掃興,好彩有好好好好味的飛驒牛補數!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,嗰朝真係有啲狼狽,我連波鞋都濕哂。不過可以食到飛驒牛又真係開心返哂,呢餐係成個行程印象最深刻嘅頭兩位!

      刪除
  2. 回覆
    1. 但我想有人同我遮風擋雨多過招風雨多啲!

      都無計啦,出發前睇天氣預報都知嗰幾日會落大雨,只係無諗到會轉化成另一個颱風啫。

      刪除
  3. 明明我無食飯後甜品的習慣,但去旅行就會食得落,而且晚晚好期待呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來妳平時食完晚飯無食甜食嘅習慣架?我唔多唔少都會啪粒古古力,去旅行就更加放肆,因為可以食啲特別啲嘅野。

      刪除
  4. 美登利係東京出名平又好食...雖然肥人未食過~~~~

    落雨真係好好好好煩呢.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前喺東京我地都食過美登利,覺得都幾好味架但就嫌佢要排長龍,後來發現另一間都好食嘅就轉咗會啦。

      落雨真係好唔方便,好在睇天氣預報已知會係咁,都叫做著/帶定落雨衫/遮出門。

      刪除
  5. 好鍾意妳個早餐同午餐,正!!!
    Mon Cher度,竟然俾大叔捷足先登甜品,日本係咪寧舍多甜魔?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我平時都較少食吉列豬架,但食完呢餐,餘下行程都心思思好想再食,真係好正!至於飛驒牛更加之正啦,同埋餐廳抽風系統好好,食完唔會一陣味,係連頭髮都一啲味都無呀。

      係囉,我初時都以為係同枱嘅女伴食,點知原來真係大叔食架,我都估唔到呀。^^”

      刪除
  6. 你去旅行又天陰落雨喇!

    嗰牌牛個樣真係好靚仔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,出發前睇天氣預測都知名古屋同京都會勁落雨,所以除咗遮,我都帶多對鞋同專登買件連帽風褸擋雨,好在都做定啲功夫咋,只係無諗到連場大雨會變成颱風啫。

      飛驒牛真係幾正,有機會再去我都想再食多次。

      刪除