2019年5月28日星期二

2019 米蘭 Day 1: Duomo、Galleria Vittorio Emanuele II 朝聖

這個米蘭之旅,海豚兒和Mr. Dolphin由一開初已經抱著很悠閒的心態來進行,希望不會悶到大家呵欠連連啦。:P

出發日,我倆乘搭加航夜機由多倫多直飛米蘭,早上睡到自然醒,外出吃個早午餐再去超級市場買定一些存貨,便回家做點家務,梳洗、作最後收拾便前往機場。

晚餐就在機場的lounge解決。



在lounge填飽肚,海豚兒在機上就安心發呆,而Mr. Dolphin就繼續例牌:飛機餐x2吖,唔該。:D




八個多小時後,我倆就來到米蘭機場,在等候行李發現乘機場巴士前往市區的指示牌,認領行李後便乖乖的去一樓指定地點等車,但結果原來指示是錯的(!),慶幸我倆得到好心人指示,帶領我倆及一眾等車乘客上二樓坐機場巴士去米蘭中央車站。



是次住宿,我倆選擇了距離米蘭中央車站約五分鐘步程的Best Western Hotel Madison,地點對自由行的我倆很合適之餘,酒店職員亦非常友善,而且酒店幾年前才翻新過,所以感覺也很新淨,但同時海豚兒又不算很推介這酒店,因為入住的頭兩天天氣很冷,但酒店房內卻只有冷氣,而且雖然酒店裝修很好,但可能這酒店始終是較舊的建築物,隔音設施不太好,清晨已能清楚聽到街外的人聲、車聲等等等等。




在酒店辦妥登記手續後,海豚兒和Mr. Dolphin就坐地鐵去Duomo附近醫肚。

是日午餐選了一份意粉和一份魚魚漢堡,主子滿喜歡意粉用上開心果做醬汁很有驚喜,但海豚兒就略嫌意粉醬汁有丁點糊口,至於魚魚漢堡外層炸得滿香脆,只是配料中有橄欖,海豚兒就不大受得了。^^”




吃飽飽就先去米蘭的大教堂拍照留念,大教堂真的很美!不過可能是週末關系,遊客特別多,亦有本地小販進行各式各樣的販賣,當中包括把一些飼料放到遊人手上吸引白鴿「群」前來跟遊客合照,每次有一大班雀雀在海豚兒面前飛過時,都嚇得海豚兒瓜瓜大叫。@_@!



之後就到旁邊的古老商場Galleria Vittorio Emanuele II打卡,這商場雖然少少的,但內裡全都是名店。





一場來到,當然要為「牛牛最痛」拍照留念啦,哈哈!相傳踩住牛波子一面轉圈一面許願,願望就會成真,圖中隱若可見,那個位置已經凹陷兼甩色了。若傳説是真的,相信第一個許願應該就是阿牛生本人(牛),期望所有人的願望都不會成真,那麽阿牛生便不用再被世人踐踏「牛牛最痛」嘛。



逛完商場,我倆就到旁邊的雪糕店嘆番杯雪糕,味道也不錯啦!



嘆完雪糕,我倆就到附近的百貨公司行下。



跟住再行街街,估唔到這兒的Zara裝修得這麼漂亮,十足名店一樣啊!




行到黃昏我倆已經超倦,就提早返酒店梳洗休息,連晚飯也跳過,未到晚上九點,我倆已經和周公捉棋啦。

16 則留言:

  1. 俾我搭夜機, 個日一定返工, 唔好放假, 假好珍貴架 😆
    記得係米蘭下畫食左杯雪糕, 之後飽到晚飯都唔想食

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁諗,不過因為多倫多直飛米蘭班次唔係日日有,而且雖然係夜機,但又未夜到主子可以趕得切放工後飛,好在我地㨂喺長週末出發,都叫做慳咗日假。

      意大利雪糕唔會水汪汪,我都覺得真係幾飽肚下,而且重點係好味嘛!

      刪除
  2. 你的行程跟我的差不多。我成日以為你今次會來多一次倫敦呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小聲説,米蘭景點不多,來來去去都係喺Duomo嗰頭出入最多。

      因為有直航飛米蘭,所以今次無經過倫敦呢,但坦白講,倫敦我時時都想再去,有機會一定會再黎。

      刪除
  3. 回覆
    1. 杯雪糕真係幾好味,不過我蠢咗呀,因為懶,就咁叫佢嘅signature cone,而其實我係想食杯裝雪糕多啲架。

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀,因為喺飛機合共瞓咗唔夠3粒鐘,所以都幾攰,嗰晚真係一撻落床就瞓到不醒人事啦。

      刪除
  5. Welcome back !!
    Mr Dolphin 真係好好嘅食友,哈哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you thank you!

      哈哈,佢個心態係飛機餐少少一份食唔飽之餘,反正坐喺度無野做,食下野叫做等時間快過啲咁。

      刪除
  6. 話哂都6小時時差,比著我都一早去左捉棋 zzz
    好掛住意大利的Gelato同名店呀!好想出年再去一次,但想去羅馬同五漁村多D

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,不過由北美東岸飛歐洲好處係就算夜機瞓唔著,最多最一日去到行程安排得簡單啲,咁夜晚都可以早啲瞓補眠。

      去啦去啦,不過Milan唔洗留太耐,情願花多啲時間喺Rome Florence Venice等城市,五漁村都真係值得一去。:)

      刪除
  7. 意粉用開心果做醬汁真係好特別喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係幾有特式,我本來都有諗過喺超市買一小瓶醬返黎,但近年已甚少喺屋企煮意粉,所以都係無謂扲/嘥啦!

      刪除
  8. 是日只有一個甜點, 好忍得口呀~
    間酒店都係好舊WOR~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰日返酒店前,其實我都想再買多份甜品架,不過揾唔到所以無得食咋。T_T

      間酒店都算歷史悠久但早幾年重新裝修過後,其實房內設施都算新淨,主要係隔音麻麻地就真。

      刪除