2019年5月31日星期五

2019 米蘭 Day 2: 行Outlet 。 食百年老店

一覺睡到自然醒,才不過五時許,可能之前一晚跳過晚餐,一醒來海豚兒已有點餓,於是便早些起來梳洗,再和Mr. Dolphin到中央車站找吃咯!



來到中央車站約七時多,四處逛逛,找了一間本地人幫襯的店,買了兩杯好飲的意式咖啡跟普普通通牛角酥做早餐。




然後就一直在車站百無聊賴到九時,再到車站對面的旅遊巴士車站,乖乖付上來回€20/人的車費,出發前往約1.5小時車程的Serravalle Designer Outlet啦!




閒日上午來到outlet也不算人多。



Levi's價錢跟北美比真是貴得嚇人呀!



美美的紫色心心Le Cresuet煲,但因不想花費買完又用不著,只好影咗當買咗算啦!



行到餓就隨便找間餐廳醫肚。



要說米蘭真是一個很尊重狗狗的城市呢,無論在商場和食肆也不難找到毛孩的踪影。有見到鄰桌狗狗乖乖的等吃嗎?



這餐廳的頭盤和龍蝦意粉也滿好吃,三文治就相當一般,不過,海豚兒是絕不推介這餐廳。。。因為吃完沒多久,海豚兒就肚子疼啦,我倆估記是龍蝦不新鮮所致。>_<



下午四點多,海豚兒和Mr. Dolphin就拿著少量收獲離開。回到中央車站,我倆就先回酒店放下戰利品,才再出發去吃晚飯。選擇住在中央車站附近,就是貪有這個方便嘛!

來到出發前已先訂位的百年老店Il Solferno,海豚兒和Mr. Dolphin也滿有期望呢。途中主子還不停重覆著早前在網上看到的一個不相關爛gag,意思大概是“我們這間店祖傳三代,現在是第一代...”。;P




一坐低,海豚兒就四圍影下相相。不久,餐廳就附上一袋小麵包,目測是又硬又乾,而另一碟是新鮮出爐包包,超好吃,我倆食清光呢!



開咗個咁靚嘅頭,海豚兒和Mr. Dolphin對於接下來的菜式也滿有期待啦。

首先是主子的菜飯湯...umm睇賣相,海豚兒已經無興趣試啦,而主子嘅評語就是希望海豚兒能幫口食下,哈哈!



至於主菜,我倆點了龍蝦意粉和魚魚ravioli,龍蝦絕對比中午飯的好,但意粉嘛,水準是沒有預期中的好啦,意思是跟從前在羅馬、佛羅倫斯、威尼斯等城市嚐過的意粉,無論在質感或味道上,也有很大落差啦,失望呢!



眼見勢色不對,海豚兒就沒有再點甜品啦,襯時間尚早,就在附近逛下,看看有沒有啱食啦。

邊行邊影相,發現Eataly超級市場,就在這建築物附近,一於去貢下。



難得有心水甜品,即時嘆番個賣相普通但味道很讚的tiramisu,是海豚兒喜歡的有咖啡酒香兼濕潤形口味,小小的一份,當然亦清碟無難度啦。食飽飽後,我倆也就乖乖乘地鐵回酒店休息,準備迎接明天~是次旅行的重點活動啦!

 

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 我覺得係呀,而且呢餐比起其餘幾日亦係最貴,龍蝦意粉已經要€45啦!不過我地無試其他菜色,或者好出色都唔定。

      刪除
  2. 晚餐食物好靚呀。 如果講shopping, 美國outlets 真係最平。 英國其次。

    回覆刪除
    回覆
    1. 晚餐食物睇得下架,只係味道真係唔似平時嚐到架囉!

      對加燦黎講,喺歐洲買歐洲牌子已經扺好多啦,不過坦白講,我都覺得上次biscester village貨品喺平啲。

      刪除
  3. 回覆
    1. 如果唔係收得咁貴,又唔會覺得咁失望囉!

      刪除
  4. 爛gag + 午餐求救,依日的Mr Dolphin好搞笑! XD
    不過咁快肚痛真係慘豬豬,之後無事丫嘛?

    回覆刪除
    回覆
    1. 而Mr. Dolphin好多時其實覺得自己係好認真咁講,反而唔明有乜咁好笑。;P

      好在旅行其間我地每日都有食「肚仔開心啲」當補品,所以肚痛加肚疴情況好快就收復,好在、好在。

      刪除
  5. 正,有outlet行. 雖然我冇機會煮飯, 但我見到心心me creuset . 兩眼仍發亮.

    最喜歡你地擁有自己嘅vacation. 去邊, 食咩,自然醒. 咩都自在d

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,除咗去咗個day tour,行outlet都係今個行程嘅另一個highlight。見到個煲,我都係愛不釋手架,不過近來真係不便購物,所以用唔著嘅亦只好影咗當買咗。

      妳真知我心,二人行真係爽好多,做咩都隨心,唔洗刻意計劃安排太多。

      刪除
  6. 回覆
    1. 對對對,兩個人去旅行好處就係容易話為,加上我地都係hea底,亦唔會想放假咁chur。

      刪除
  7. 個outlet都幾遠喎要搭成廿歐車.....幸好有收穫^^
    龍蝦一定係加國最新鮮^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 每人€20都叫做包來回車費嘅,係會貴過搭火車但就方便啲,因為唔洗自己揾路,亦唔洗擔心拎住一揪二楞坐火車咁唔安心。

      係囉,呢度食龍蝦真係平靚正得多!

      刪除
  8. 龍蝦意粉個樣唔錯,可惜唔好食。唔緊要,食多啲其他野補數。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,一心黎食龍蝦意粉,以為一定好好味,結果一餐肚疴另一餐嘅意粉又無甚驚喜,好在有個美味tiramisu溝下貨咋!

      刪除
  9. 回覆
    1. 係咪有種以為我喺米蘭去咗上海菜館潮聖嘅感覺呢,嘻嘻!

      刪除
  10. 菜飯湯好似好奇怪咁WOR....肥人對早餐既牛角酥有興趣多D ..Hahaaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 碗湯嘅賣相真係唔多討好,用嘅材料都算係下欄野但都唔平,不過無計啦,某人鍾意飲湯嘛,所以點都會試下。

      面頭有醬嗰個係開心果醬味嘅牛角酥,略甜但味道不錯,不過個酥嘅鬆脆度就遠不及法式嘅牛角酥啦。

      刪除