2019年5月17日星期五

補記:復活節前後點滴

終於可以用電腦把相片存檔來寫這篇博文啦。:)

復活節長週末,海豚兒和Mr. Dolphin去了一趟市中心食好西。

這店子名叫Don Alfonso,在好些城市也有分店。話說回來,印象中這應該是海豚兒和Mr. Dolphin第一次在餐廳而非遊輪上品嘗意式fine dining呢!



長話短說,這兒的佈置、食物、服務也很有水準,值得一試。哈哈,如果不嫌海豚兒長氣,當然還是歡迎繼續觀看。。。

餐廳內用上白色做主色,光猛又不失貴氣的配搭。



我倆少有地沒有飲汽水而是點了兩杯味道清新的mocktails,一杯帶薑味、另一杯是莓味,各有千秋和捧場客。



新鮮出爐麵包配以可口的白松露牛油,那份香氣迷人到不得了,連一向不嗜牛油的主子也密密塗牛油、密密吃麵包。




據侍應說盛載頭盤的器具和好些其他主菜用的碗碟也是找專人設計,頭盤食物味道亦滿有驚喜,次序由下移上看,口味是由淡轉濃。



第一度主菜稍微不合我倆意,用鰻魚做雪糕略為重口味,而同上的意粉質感亦沒想象中好。



接下來的第二、三、四及五度菜分別是嫩滑無筋鴨胸、煙韌意粉、鮮美鱈魚、香口軟淋的野牛扒,簡單的說,就是全部都好好味咯。




吃完主菜就有微酸雪芭來清洗味蕾。



然後就是對我倆來說屬於非常極級好吃的甜品啦!甜品的千層酥皮口感像牛角酥,很酥脆,影完一大輪相相才吃,溫度依然是熱辣辣,超讚呀!不過頂部cream的味道,海豚兒就已經忘了。^^”



最後就是精美的petit four



和侍應送給我倆的一份小禮物,印有店名的小酒塞。



滿足的一晚,同時也正好為這週末遇上的麻煩事打打氣、幫我倆好好的充電一番。

長週末的另一天,海豚兒食肉獸上身,Mr. Dolphin亦只好陪海豚兒吃頓韓燒止止癮。



就這樣,復活節三天假期就過去了。

14 則留言:

  1. 意大利餐廳的食物很精緻,食具就真係與別不同,件件係藝術品。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,嗰朝本來搞到好煩,直頭諗過取消訂位因為無乜心機,但好在無咁做,因為去到餐廳見到啲靚野又食到啲啱食嘅食物,好治癒!

      刪除
  2. 回覆
    1. 小聲說,大鄉里嘅我都係第一次食到咁fine嘅意大利餐咋。:)

      刪除
  3. 回覆
    1. 真係好正,食完呢餐,主子同我心情都放鬆好多!

      刪除
  4. 我都真係好耐好耐無fine dining過,返咗香港都主要係亂食!哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 除非有好筍嘅優惠,如果唔係,我都會㨂亂食,香港選擇太多又太正,不過話説回來,我覺得香港fine dining 服務水準好過好多呢邊。

      刪除
  5. Don Alfonso樓底好高感覺好舒服吃!另希望妳們將麻煩事快快解決和忘記,給力給力!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對對對,我一開始留意到Don Alfonso就係比佢嘅裝修吸引,同前身叫Rosewater餐廳有完全不一樣風格!

      謝謝車媽媽!旅行回來後,我地都要開始進行改變啦!:)

      刪除
  6. 回覆
    1. 啲餐具真係靚到一個點!小聲說,好在我無唔小心打爛野咋,嘻嘻!

      刪除
  7. 好精緻呀...有無唔捨得食呢個感覺呢~?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都有少少,不過我份人太為食,影完相就快快同自己洗腦,已經留底啦,唔緊要啦,嘻嘻!

      刪除