2019年5月20日星期一

下一站。。。米蘭

自從十二月遊輪之旅後,相隔五個月,海豚兒終於有旅行去啦!更重要的是:今次是只有兩位團友參予的「二人自由行」。顧慮少了,輕鬆多人,人也開心了,哈哈!

兩個老土怪去自由行,工具書當然亦少不了,最主要係貪書內附有市內景點地圖連地鐵站路線圖 (pullout map),方便唔洗下下拎部電話出黎㩒一餐。



是次行程較短,不足一星期,原以為Mr. Dolphin今年的假期會比較緊張,所以我倆在計劃行程時亦沒打算延長假期再走訪其他城市,短短數天,旅程中較多時間會留在米蘭市內吃喝玩樂和觀光。

好啦,係時候要。。。

向甜品雪糕出發!
向意粉薄餅出發!!
向澱粉質國度出發!!!

旅程點滴,就等回來再談吧。:D

Ciao~~~

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 謝謝,人已回來啦,不過魂魄未齊啫,嘻嘻!

      刪除
  2. 回覆
    1. 謝謝!小聲說,今次唔太有食神呢!

      刪除
  3. 玩得開心啲!食得開心啲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝!一轉眼就玩完返黎,係喎,好快就到妳出發啦,妳都玩得開心啲呀!

      刪除
  4. 回覆
    1. 謝謝!我會努力寫架啦,雖然尚未開工。^^"

      刪除
  5. 飛過去駛唔駛六七個鐘??
    嘆多啲Gelato影多啲靚相^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 飛去約8小時、回程就約9小時,比飛巴黎、倫敦(7去8回)遠少少。

      遲啲會喺遊記同大家分享呢!:)

      刪除
  6. 玩得開心啲!
    dessert dessert dessert <3 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝!Surprisingly,今次竟然無食太多甜品(relatively),連主子都覺不可思議呀,嘻嘻!

      刪除
  7. Enjoy吃多D、玩盡D、買勁D haha~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝!今次食就普通,玩都ok,不過都叫做買到少少心頭好,嘻嘻!

      刪除
  8. 回覆
    1. 謝謝!好在主子已經好快手幫我將啲相存檔喺電腦度,咁我寫起遊記都會快手少少。

      刪除
  9. 好幸福呀,食多D影多D,我流住口水等睇油雞!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝!今次食只係一般咋,好在都叫做買到少少心頭好補償一下我為食嘅心靈,哈哈!

      刪除