2019年6月19日星期三

2019 米蘭 Day 5: 四圍逛

是日行程比起昨天更hea。:D

一起來先到中央車站陪Mr. Dolphin吃三文治早餐。。。



看廚窗食物賣相很不錯,怎知三文治的麵包和生菜也很有隔夜飯feel,就連意式咖啡也不像樣,仲要唔平添,最驚係食到肚痛嘛,好在無事咋。^^”




陪主子吃過鹹食早餐,就輪到主子陪海豚兒食甜品早餐啦,好在甜品早餐非常好吃,海豚兒表示十分滿意。:)



吃過早餐後,我倆就出發前往早兩晚因為幫襯Grom意式雪糕而到訪過的商場再八卦下,因為覺得附近的建築物好像很特別的。



商場平台連接著的商廈及商店。





有趣的IBM。



IBM後面的住宅。



還有這兩棟種滿植物的住宅。。。惹蚊又有過敏的海豚兒應該不敢住這兒啦。^^”



影完相相,順便在商場室內嘆住冷氣辦理埋24小時前登機手續,然後就乘地鐵去下一個商場逛下。

在第二個商場由室外行到室內,海豚兒依舊是兩手空空,當中只跟過Harry Potter拍照。



行完街街,海豚兒又心思思想食意式雪糕,Mr. Dolphin嘴巴抱怨海豚兒在離開第一個商場前明明有Grom又不去,要等到現在才說要吃雪糕,但說話時手和眼已經在手機遊走,找Grom的其他分店啦,哈哈!

於是乎,下一站當然是拜訪Grom雪糕店啦!味道依舊出色,我倆一致認為這店仍是心水之選。



食完雪糕就再搭地鐵返回Duomo附近,途中發現Five Guys漢堡包店,不過我倆也不特別喜歡吃這店,亦沒打算在米蘭食漢堡包咁吊鬼。



再行多陣街,就去食午餐/下午茶啦,順便休息下。

蕃茄配buratta芝士沙律和薄餅也滿好吃!



食完又繼續行街幫助消化。



晚餐就繼續去食意粉。



先來好吃新鮮蒜蓉多士粒。



然後就是頭盤鮮味青口。



接下來就是主子的蜆肉意粉。



還有海豚兒特意要試這款大大碌芝士撈意粉。




不知怎的,在米蘭嚐到的意粉總是不太合口味,感覺質地上比較糊口,但除此之外,這兒服務是滿好之餘,價錢亦非常合理,有興趣一試的話,最好預先訂位,因為當晚我倆就發現沒有預先訂位的客人,全都吃了閉門羹啦。



既然來到行程最後一夜,海豚兒當然不會錯過甜品環節啦,還好兩款甜品味道都不錯。



食飽飽,我倆也就乖乖的回酒店收拾行裝和休息咯。

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

唔關事系列。。。

這兩星期看著老家有關「反送中」報導,心酸、難過、憤怒、感動、震撼,百般滋味在心頭。人在遠方,只願各位及香港安好。

16 則留言:

  1. 我反而覺得在意大利,在任何一間店食 pizza, pasta 都好食呀。可能英國果D 煮得太差。

    回覆刪除
    回覆
    1. 未去Milan前,我都好似妳咁諗,所以可能係我地呢個旅程無乜食神,食唔到啲好似喺意大利其他地區食到嘅水準。

      刪除
  2. 估唔到三文治檔d野勁唔得, 係求其, 係咪唔係做本地人生意為主呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 開正喺向住大街方向嘅地舖,可能都有唔少遊客幫襯,而且之前去當地人嗰間時見到多啲人立食(價錢平啲),呢間立食嘅相對地少啲人。

      刪除
  3. 好想好想再去意大利食食食食食食呀!
    真心要plan個trip~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀好呀,快啲計劃下行程,又可以去埋五漁村,有得諗呀!而且summer去嘅話,多啲店鋪減價,買都買得盡慶啲呢!:) 我今次相反,無乜買到野。

      刪除
  4. 啲意粉唔啱口味,其實仲有無其他選擇﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲意粉同平時喺意大利食開嘅真係唔太似,質感唔多啱口味。

      其實有扒有海鮮食嘅,但我倆深入又認真地硏究完餐牌一大輪,都係最想食意粉。XD

      刪除
  5. 商場那邊算不算是新城區,建築物看來都頗新潮

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉呀,我之前誤會咗係講緊另一個商場,答錯哂,重新再黎過先!:)

      我估都似係新發展,因為喺電視仲見到植物大廈賣緊廣告.。

      刪除
  6. 女女講意大利啲野比較便宜,啲pizza , burrata 好食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 食方面真係唔算貴,當然去高級餐廳就另計啦!買野方面,大減價時去會好抵,可惜我地去嗰陣未開始減價,所以都只係買咗好少野,我連手袋都無買。;P

      刪除
  7. 其實米蘭除咗shopping,仲有乜嘢景點?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果以市內觀光計,我地兩日搞掂包括大教堂同旁邊嘅舊式商場、運河區、仲有東北、西北區觀光,其實仲可以提前兩三個月預訂睇the last supper名畫,但我地無乜藝術細胞,都無咁做。^^”

      刪除
  8. 大大碌芝士撈意粉一定好*豬*味

    回覆刪除
    回覆
    1. 去呢度食晚飯就係為咗食大大碌芝士撈意粉,但撞鬼吖,我又竟然麻麻地呢隻芝味喎。^^”

      刪除