2019年6月5日星期三

2019 米蘭 Day 3: 五漁村一天暈浪“游”

是日早上未夠七時,海豚兒和Mr. Dolphin就去到米蘭中央車站附近的酒店外集合,因為這天參加了一個來回共十四小時、漫長的一天團,而目的地是期待已久的五漁村。

大概三小時車程,首先去到鄰近的Porto Venere自由活動大半小時。







然後就坐一小時觀光船前往途經五漁村中的數個地方,再抵達Monterosso。。。



一上船,大部分乘客也十分興奮,四處影相傾計,然後,當船一啓航,海豚兒差點以為自己上了海洋公園的海盜船,整條船在猛!力!搖!晃!許多、許多船客立時驚到腳仔軟,面青青、心慌慌,由閉目養神、食暈浪藥(未免太遲了罷!)、嘔肚的,都大有人在,一小時船程,有大部分時間,船也在拋下拋下地渡過。

寫到這裡,好記性的你,或許會記得我家主子是暈船浪常客,雖然主子在未上船亦已啪定暈浪藥作準備。不過這小時也真的大浪得誇張,可憐Mr. Dolphin整個船程也沒一刻好過呀!好在海豚兒旅行時手袋裡總有幾粒薑糖救命,叫做幫主子吊住條命先啦。去到中段,其實沒有吃暈浪藥的海豚兒也有點不適,但不想吃掉珍貴的薑糖,就只隨便吃粒喉糖頂下,勁騎呢呀!XD

這艘船途經以下地方,但在拋下拋下又暈下暈下情況下,海豚兒已沒能記住是那條村打那條村咯,估計是Riomaggiore和Manarola,如有錯,歡迎大家告知。其實喺咁嘅環境下仍影到幾張相,海豚兒覺得自己都已經幾堅下架啦。^^”




捱到上岸,抵達了Monterosso,等團友其間,海豚兒也拍下船照,然後,Mr. Dolphin就堅定地對船立志(?!),兩年內必不會再搭任何形式的船OK,OK,海豚兒收到啦!



導遊等齊人就帶團友去到兩小時後再集合的地點,然後解散咯。。。對,這位導遊的確懶底,全程未有跟團友說過些什麼,除了會說在何時何地集合和解散,一整天我們都在自由活動下渡過。



來到已是下午一點,當然先去醫肚。

隨便找了間餐廳點了兩款意粉,超好吃呀!海鮮意粉有濃濃海鮮味,海鮮超嫩滑,意粉又有咬口,來了三天,這一餐才令我倆覺得自己身在意大利啦!



吃完美味意粉,我倆就點了兩份甜品開心些牙,不過甜品味道就一般般啦。



食飽,我倆就起行四圍逛下。








到預定集合時間及地點,就跟導遊去搭一個站火車前往下一條村,Vernazza。



抵達後導遊再跟團友說好集合地點和時間就再度解散啦。



海豚兒和Mr. Dolphin就四處行下、影下相。




不能不說Hello Kitty的滲透力堅係唔講得笑,連五漁村都能看到其貓之芳踪,厲害!



行下行下,海豚兒嘆了杯無咖啡因意式咖啡,再和貓貓拍下照就離開啦。




跟著導遊搭兩個火車站,去到Levanto,然後就坐旅遊巴士離開,約三小時後,就回到米蘭中央車站附近。



是晚在酒店附近餐廳吃晚飯。。。我倆“失手”呀!找了間國語人經營的店子,食物麻麻,至於服務,umm...相信我倆如果是本地人或大陸訪客的話,老板會肯招呼下我倆囉!;P




食完呢餐晚飯,海豚兒真的很想吃份靚甜品平衡下,結果,我倆就步行約十五分鐘到某商場平台嘆好好好好味的Grom雪糕店,好在有好吃意大利雪糕來結束這天行程咋!



很長的一篇,不過最後海豚兒還是很想説,五漁村是絕對值得一去的旅遊景點,如想深度遊,最好是在當地住宿一夜,只是對海豚兒和主子,我倆不想煩行李、交通和住宿問題,所以只選擇參加走馬看花一日遊。

16 則留言:

  1. 回覆
    1. 真係好慘,完全無哂心機,只係好想快啲埋岸有得落船咋。^^”

      刪除
  2. 我未去過五漁村,原來有day tour,不過十幾個鐘,有D辛苦喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 從Rome Florence Venice都有day tour去五漁村,應該會近過由Milan出發。:)

      未去之前我都擔心十幾個鐘會好辛苦,但來回車程佔咗六個鐘,坐旅遊巴士唔洗自己揸/坐車兼揾路,都算舒服,只係跟day tour睇到嘅唔多囉,不過都叫做到此一遊,了結咗個心願。

      刪除
  3. local tour導遊係咪唔興收小費?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地通常參加local tour都會按服務滿意程度俾小費架,但呢個導遊。。。可能佢都預咗無小費啦,回程停兩個站落客,佢第一個站就落車,仲閃得快過團友,哈哈,所以真係唔洗小(費)佢。

      刪除
  4. 好慘呀, 一開波就暈船浪...
    導遊會唔會太懶呀? 乜都唔講其實我使咩JOIN 團WOR...

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好慘,由開船嗰刻捱到落船,唯一慶幸我自己無乜事仲設有餵食薑糖服務,哈哈!

      到達目的地後,有啲吞pok導遊安排團友有較長自由活動時間嘅,我地都慣哂,不過連喺車上都零講解介紹,我地都真係第一次見識到呀。^^”

      刪除
  5. 呢個導遊份工都幾易做 😁
    暈船浪真係好難頂, 幸好你有救命藥

    回覆刪除
    回覆
    1. 個導遊都好“辛苦”下架,見佢有咪同派俾團友用嘅收音器材,但全程原封不動放喺車度,放工時又要搬返落車,妳話佢幾唔話得呢。^^”

      真係全靠有薑糖咋,唔係嘅話,我估主子早就嘔到七彩。

      刪除
  6. 好想好想好想去五漁村!
    但一定會選擇留一晚深度遊
    同埋咁樣"暈浪"法實在太慘了,下次再出發真係要帶夠藥呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 五漁村真係值得去,鍾意行山嘅話,用行山加坐火車嘅模式觀光仲會睇到更多靚景,希望你地下年意國之旅成行吖!又,我地五月去意大利時,落雨而且仲好鬼凍呀,你地夏天去嘅話,又會好好多。

      實不相瞞,主子已按足指示上船前一小時食咗暈浪藥,但波濤洶湧成粒鐘,真係神仙難救呀,哈哈!

      刪除
  7. 咁抛法如果係我應該暈底咗!所以我都擔心緊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁搖法,想唔暈都難,目測當時船上有過半船客不適。

      跟隨主子多年,我覺得有時暈浪係無可避免,只可以隨身帶備一啲有幫助嘅食物舒緩狀況,對我地黎講,薑糖或者話梅陳皮等酸味味野就最有效,妳都加油,隨身帶備定啲百寶備用。:)

      刪除
  8. 我一定會暈船浪㗎@@。 NEXT, hahahaha....

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉呀,咁我強烈唔推介妳坐呢條觀光船啦,真係“朗”到人都癲。其實我當時心諗,好在得我同主子咋,因為佢全家都係好易暈浪嘅人。

      刪除