2019年6月26日星期三

2019 米蘭 Day 6: 最終回

是日中午十二時機,但我倆還是一早起來,為的是早一點到達機場提交VAT退稅表格。

乘坐機場巴士來到機場



辦妥所有VAT交表、航班check-in、過安檢手續後,就去到免稅店區域,看見有意大利特色的M&M公仔拍張照片,隨即就行下免稅店。




見到有意大利雪糕食,當然立即啪返杯當早餐啦!



順帶一提,如果要在機場申辦VAT退稅的話,最好預早四小時來到機場作準備啦,因為搞退稅嘅隊伍都幾壯觀,尤其遇著中國人旅行團嘅話,而退稅部門職員亦只會辦理四小時內起飛的申請。又,要記得行完免稅店才去到passport control即海關部門,然後要過了passport control才到達候機大樓,所以行街也不要失預算呀!加上一旦通過passport control就不能折返,如果在通過passport control部門前遺忘了先取回退稅也就太遲啦!

因為沒有什麼想買(其實係無錢買XD),行一陣免稅店,我倆就乖乖的去過海關,然後就去lounge食下、抖下。

下圖是海豚兒從lounge的食物枱取回來的食物,坦白講,這間lounge提供的食物很弱呀,基本上都無咩食嘅。但最搞笑係當Mr. Dolphin看到海豚兒拿回來的食物和飲品(見下圖),他的評語是:海豚兒就像以前睇戲啲新抱或工人,俾十蚊佢落樓買一家十口嘅餸,明知唔夠錢,但又有辦法買加煮到一枱餸出黎咁。。。咁樣笑個老婆都得,大家都應該明點解海豚兒會尊稱Mr. Dolphin為主子啦。^^”



一轉眼,我倆已在機上啦。罕有地,今次海豚兒在飛機上竟然有野啱食,就係雪糕啦!除雪糕外,其他零食、小吃、正餐,海豚兒都交給Mr. Dolphin代勞。九個多小時後,海豚兒和Mr. Dolphin就平安回到多倫多,結束這六日五夜米蘭之旅啦!



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
米蘭去後感。。。

米蘭跟其他意大利城市如羅馬、威尼斯、佛羅倫斯等很不一樣。這兒比較商業化,食方面,可能是我倆運氣不好吧,沒有吃到「真。意大利」味道,不過,“感覺上”,注意,這純粹是我倆的“感覺”,除了在Duomo遊客區一帶要提防小手,其他我倆去過的地方也算得上安全。

16 則留言:

  1. Mr. Dolphin 應該知道你似魔術師, 可以無中生有 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果我有雙像魔術師的巧手,主子應該會好高興,至少有啖好食,唔洗捱我bb班廚藝。;P

      刪除
  2. 坐9小時,玩6天唔花算呀!

    歐洲的退稅又特別慢,真係要預早D時間排隊,排得來就 within 4 hours departure 啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無計啦要就假期之餘加航又唔係每日有直航,不過只去米蘭一個城市,時間都好夠用。

      我地算好彩添啦,預先喺市中心辦妥手續,去到機場可以排快線(插隊)交表加即時蓋印,仲剛好早過幾個旅行團到達,一陣就搞掂。

      刪除
  3. Mr. Dolphin食埋妳嗰份餐都好勁,咁妳返到屋企至搵嘢食﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. Mr. Dolphin成日話飛機餐細細份唔覺飽,哈哈!係呀,我多數上機前食飽刷牙,之後就等落機至再食野。

      刪除
  4. 反正都去到lounge點都搵啲野食下啦XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係呀,因為嗰朝早餐都未食,而我喺飛機又唔多食野,所以去到lounge點都要食少少。

      刪除
  5. 回覆
    1. 佢最勁嘅地方係對飛機餐來者不拒,好在唔係對女人咁啫,哈哈!

      刪除
  6. 亦可能你係耶穌,可以五餅二魚,由少變多!

    我今次去歐洲無乜買嘢,亦無買名牌,所以無諗過攪退稅。不過如果知道要4小時,又要同班大媽一齊,我會寧願貴少少喺香港買,都唔差得嗰一千幾百。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果我有咁勁,就落黎見班克警啦,哈哈!

      我原先有諗過等喺機場免稅店至買野,咁就連退稅都慳返...而其實就算退稅唔成,同一件貨點都平過我喺北美買嘅,至少慳咗消售稅。

      刪除
  7. 今日在西環食意大利野,先至深深深懷念意大利旅遊時光,不過米蘭的確唔係首選

    其實妳主子超級特別,對Lounge會挑剔但飛機餐又咁寬容,係咪有特殊情意結呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,如果再去意大利,我都應該唔會專登重遊米蘭。

      哈哈,甜魔媽媽完全係突破盲腸呀,主子一向對食都有要求但同時亦好有衣食,飛機餐派到佢面前,唔食嘅話,佢會覺得好嘥,而且食飛機餐可以順便打發下時間。

      刪除
  8. 意大利雪糕做早餐爽到呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係勁滋味,可惜時間上有啲趕,唔係就可以嘆埋tiramisu添呀!

      刪除