2019年8月27日星期二

甜魔媽媽和爸爸到訪 ~ Day 3 說再見

是日行程比較簡單。

朝早海豚兒先送Mr. Dolphin上班。

晏一點,海豚兒再送甜魔媽媽和爸爸去乘直達市中心的巴士見blog友。。。因為近年多倫多市中心交通越見繁忙,海豚兒真的沒勇氣開車去市中心啦,不竟在多年以來,海豚兒只有兩次獨自駕車去市中心的經驗。^^”


跳過日間海豚兒的無事忙。。。在約定時間到車站接回甜魔媽媽和爸爸,我們仨便去接Mr. Dolphin放工啦!Mr. Dolphin是多麼榮幸有貴賓前來接放工呢,哈哈!

由於甜魔媽媽和爸爸這天食程非常豐富,這晚我們只是到餐廳享用happy hour時段優惠,食物都不錯吃啦,海豚兒猜,對兩位男士來說,最美妙應該是這晚有一點點白米飯*到肚啦!

*註: 白米飯隱藏在甜酸豆腐沙律兜內





晚上,待甜魔媽媽和爸爸回家梳洗及收拾行李後,更不捨也是要送客人到機場咯。心情是複雜的,很想跟他們說希望有機會能在多倫多重聚,但這亦意味著他們可能要離鄉別井,一家老少重新適應新生活。無論是去是留,或是有其他選擇,海豚兒也衷心祝福甜魔家事事順利!

還有,真的要多謝甜魔媽媽的心思,給我倆帶來這麼多手信之餘,還設想週到地為我倆預先準備好之後的需要,十分多謝妳呢!:)



最後,很想把跟客人道別後眼裡看到最後一幕跟各位分享。。。看著客人轉身離開,丈夫擁著妻子一步步消失於人群中,海豚兒有著莫名的感動,眼前看到的是默契、是倚靠、更是不分彼此的愛惜,藉此補祝甜魔媽媽和爸爸結婚十週年快樂啊!

16 則留言:

  1. 嘩,咁多手信,難得有朋至遠方來,真係會好開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,能夠喺北美見面已經開心,仲要之前走訪幾個城市都拎住咁多手信,真係好有心呀!

      刪除
  2. 你們很熱情,好客。你和老公都很有夾啦,祝永遠幸福快樂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果妳黎,我地都十分樂意招呼妳架!:)

      多謝妳,年紀超大越希望身邊嘅人都過得健康快樂。

      刪除
  3. 我最怕係送家人同客人到機場,我多數係講好快又見啦...:(

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,我都怕送機,其實係更怕被送機,我呢...一般都唔敢同人講好快又見,因為真係唔知幾時再見。

      刪除
  4. 回覆
    1. 無錯,而且唐餅正好開正主子嗰範,情況有如專員對“椰味”食物嘅喜愛。

      刪除
  5. 睇文時忍不住有點眼濕濕...
    個人越來越大,唔似細個仲求變求進步,好多早情願做返自己做開心
    所以有個對的伴侶,遇到夾的朋友,真係會覺得好幸福感動!
    謝謝妳帶來咁珍貴又開心的回憶呀~ ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想大家都係較喜歡用文字表達同記載多於兜口兜面講嘅人,面對面時都係適合嘻嘻哈哈多啲。

      好有共鳴,做可以令自己喜歡嘅事,唔洗比較,開心就好,能喺成年後遇上夾到嘅朋友就更加係big bonus!

      不用謝呢,呢啲回憶係我地共同付出所得來嘅,包括最後check in行李搞到身水身汗嗰part,哈哈!

      刪除
  6. 好似每個城市的市中心都塞車呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 無計啦,市中心特式。一排無見見你update,希望一切安好!:)

      刪除
  7. 回覆
    1. 這是我第一次跟沒帶上孩子的甜魔媽媽和爸爸相處,所以體會特別深刻,特意記錄下來。

      刪除
  8. You are so nice to blog friends!!! This blog is very good, a bit touching.

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳客氣啦,係我好彩,時常遇到又好又易話為嘅人。幾廿歲人,仲能夠通過blog認識到咁多啱channel嘅人,係我嘅幸福呢!

      刪除