2021年4月1日星期四

抗疫日常33~彈出彈入

還記得海豚兒之前跟大家提過的劉嘉玲(留家令)嗎?

海豚兒居住的安省,自去年十二月二十六日起實施全省留家令,直至今年三月初,省內部分城市開始續步解封,容許室內、外堂食。由於多倫多市屬於人囗密集的城市,確診個案又特別多,解封亦自然比較省內其他城市遲開始,直至三月二十二日,才開放室外堂食,當時不同食肆亦持不同意見,有些商戶認為通知得太遲,趕不及準備食材和人手,有些商戶就默默「建設」室外用餐區重新出發,亦有些商戶因覺得,看疫情走勢不理想,決定繼續只做外賣生意,結果。。。

(圖文不符: 圖為上週末海豚兒和Mr. Dolphin的晚餐。)

多倫多市放寬了室外堂食不足兩星期,今天省政府宣布由四月三日零晨起,全省堂食又要全面關閉,重新進入封城四星期的的日子,可憐的小商戶⋯⋯

省政府彈出彈入的原因,相信大家也懂,不如跟各位交代一下安省疫情吧!

安省人口約有一千四百五十萬人(14.5 million),在對上七天內,大概每天有二千多宗確診個案,當中有四百多名病人,需要在心切治療部留醫。到今天為止,安省已接種疫苗人數約二百二十萬人,當中已完成全數疫苗接種約三十多萬人。數字不說慌,抗疫之路還是很長啊!

大家都好好保重,過一個平安快樂的復活節!

24 則留言:

  1. 小商戶真的可憐,今個長假期我會乖乖呆在家休息,anyway Happy Easter !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係呀,除咗食肆,仲有啲行業更慘,已經接近半年無工開,例如多倫多市嘅髮型屋。

      刪除
  2. Take care! These numbers are drop in the bucket compare to the ones in the US. Urgh...

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,妳和家人都係,好好保重啊!美國真係更嚴重,而且人口又比我地多好多,加拿大只有三千幾萬人咋,不過至少,你地疫苗接種成績不錯,不過,有時我都會諗,打咗又點呢,生活幾時至會「正常」返? 當然,我都會打啦。

      刪除
  3. 真係有排都攪唔掂, 唉~~
    Happy Easter ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 封城封省封國,封到好多人都麻木哂啦,我每日望出街,見到街上由早到晚都有好多車,唔多似封城。

      刪除
  4. 哈囉!海豚兒, 你好呀 (•‿•)
    Take good care of yourself! Happy Easter 💗

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝啊!妳都係,好好保重!Have a blessed day!

      刪除
  5. 回覆
    1. 話咁快就過咗,我只記得又借機食到肚滿腸肥咋,嘻嘻!

      刪除
  6. 呢個時候真係生意難做,買食材準備開鋪但好可能又會因為疫情要關,但我諗政府都難做,如非必要都唔想入 lockdown... 希望多啲人打針之後疫情會受控啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 生意真係難做,就好似妳咁講,多買咗嘅食材又用唔著,仲有啲行業因為係重災區仲已經成半年未開過工,每月白交舖租,都唔知點頂。都希望大家打好疫苗,情況會好轉呢!

      刪除
  7. 回覆
    1. 謝謝車媽媽!妳同車爸爸都係呢,要繼續出入平安和百毒不侵!:)

      刪除
  8. 好在你兩個一來份工可以喺屋企繼續返,二來你倆性格,就算留喺屋企都唔會覺得好辛苦好慘,全世界係就好多人,一長時間留喺屋就會周身唔舒服好難捱。

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳知嗎,妳了解我地比某人更多,某日,某人在電話裏頭問主子,大意係我地兩個困喺屋企一年多日對夜對,係咪多咗好多磨擦爭拗⋯⋯主子只是真心回答我地過得好開心,好享受一齊喺屋企,完全無問題,搞到某人食唔到花生。

      刪除
    2. 我忍唔住笑咗!

      佢一定係將心比己!

      刪除
    3. Haha, great minds think alike! 🤣

      刪除
  9. 做生意都好難做,希望疫情盡快消失啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好慘呢,每月都見到有唔同類型商店執笠,大企業小商戶都有,同時,又不斷有倉庫、工廠生產線等爆疫。

      刪除
  10. 咁樣真係害成細商店/食台。 我哋4月12日可以食戶外。睇形勢,都安全,不過我都未打算出街食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,仲要有好些食店為咗迎接復活節長週末大量入貨,點知受難節之後一天又全省lockdown廿八日,唉!我見你地疫情緩和咗好多,係個好開始。Trust your gut feeling! 未打算出街食就千其唔好勉強自己。:)

      刪除
  11. 全球小商戶都好慘, 香港更加啦, 仲要比人借疫情打壓呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,疫情令全球經濟損失慘重,但政權對香港帶來嘅破壞和打壓,令到情況更加慘痛。。。

      刪除