2021年4月13日星期二

抗疫日常34~復活節假期

復活節長週末的星期五,對於海豚兒居住的安省居民來說,是很特別的一天,因為這是全省第三度封城(留家令)前夕,其實,有好幾個城市的確診數字不算太嚴重,在這一個月以來,亦都可容許室內堂食的,直至這星期五晚上才結束。這日,海豚兒和Mr. Dolphin去了酒樓買外賣點心,等候期間,發現有很多人也想最後衝刺,希望能在酒樓內享用新鮮出爐的一盅兩件,而不是外帶回家吃,可惜酒樓早已全院滿座了。

滋陰又懶底的我倆,就只是來買外賣,留待星期六、日早餐時嘆,這樣,海豚兒又可以煮少啲、做少啲!意想不到地,雖然是翻熱來吃,味道仍然很不錯,尤其是焗雞批,得到主子大大賞識,反而,我倆專程來買的麻蓉包就一般般。

而當天(星期五)的午餐,主子就陪海豚兒食Hana Don壽司,海豚兒覺得好好味啊,仲要件海膽刺身又厚又新鮮,正呀!店家還很慷慨地送我倆甜品呢,只可惜主子挑的就不似預期,嘻嘻。

來到晚上,海豚兒還未有餓意,只分享了主子少許的龍蝦伊麵,另外還買了一客雪山叉燒包,本打算留著週末吃,結果也吃不完,變成上班日子的下午茶,哈哈!

雖然當晩吃不下正餐,但甜品就當然不能錯過吧,吃了一件栗子撻,味道也很不錯啦,還有芒果慕絲也可以一試!剩低的食物和甜品,還有沒有拍照的港式茶餐,就留待之後幾天慢慢嘆咯!

跟去年復活節假期比較,今年(幾千)的確診數字比去年(幾百)同期嚴重得多,記得去年的復活節,海豚兒是在假期前提早到超市入貨,一整個長週末也留在家中渡過,覺得出外很危險,哈哈。今年算是有進步啦,星期五去買外賣,星期六早上還去了西超入貨,而其實現在有一半的確診是變種病毒,出外更加危險XD。一年多啦!更唔習慣都要習慣吧,不過,現在的我倆,還是喜歡在家懶洋洋地閒著多過外出。

25 則留言:

  1. 成年喇,真係好多嘢都習慣咗

    回覆刪除
    回覆
    1. 習慣咗。。。可惜呢度近期染疫數字比一年前卻高出十倍,我地今日起,留家令要求又再嚴格咗。

      刪除
  2. 我以非一貫常冷靜理性嘅態度,由舊年農曆年到今日嘅生活方式一模一樣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有我想問呢,多倫多有咁多超老土加燦,思想仍停留喺80年代,即使有足夠疫苗,佢哋應該都會好抗拒唔肯打吧?

      刪除
    2. 雖然我唔會有妳嘅冷靜,我係完全不懂處理壓力型;P,但如果喺香港生活,可能我嘅態度都會唔同啲,尤其當身邊嘅人都如常要返工生活,既然係個norm,都要跟住大隊。

      我認識嘅反而係仆到去打疫苗呀。。。可能係期望特區政府會比佢地回港而不需要喺酒店隔離21日,當中聽過最r爆頭嘅係,有人等住返香港睇專科醫生覆診兼配藥。^^”

      刪除
  3. 講開外賣, 而家D環保人士好似無出來發聲呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺,環保同抗疫之間,太多茅盾啦,坦白講,單係口罩,我都無可能有disposable唔用而選用布口罩。

      刪除
  4. 今年Vancouver的確診數字也比去年同期嚴重得多!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,連BC都過千,真係始料不及,希望你地確診數字可以早日回落,唔洗好似我地咁,規例不斷加辣但數字依舊不跌反升。

      刪除
  5. 有妳至喜歡雪山叉燒包一定好滿足了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,妳仲記得<3,雖然呢個唔特別好食,但都叫做滿足到心癮,唔知有冇同妳講過,我真係鍾意lam叉燒架。XD

      刪除
  6. 哈囉!海豚兒, 你好 (◡‿◡✿)
    焗雞批 .. 我都好想好想食呀!
    變種病毒 .. 疫情仍未樂觀, 萬事小心, 保重!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳好呀~~雞批真係好有驚喜,估唔到隔日焗返都仲咁酥脆,正呀!

      謝謝,妳都係,好好保重!

      刪除
  7. 回覆
    1. 我都覺得好正呀,停咗一年無食過,而且估唔到一食返,就完全停唔到口,成日都想食。

      刪除
  8. 翻熱都得到主子大讚,很有滿足感呀,哈哈!你好攪笑呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳完全突破咗條肓腸呀,哈哈,我真係有認真地將蒸點心蒸返熱,焗點心焗返熱比主子食,心裡頭已經覺得自己好勁,唔講仲以為我煮咗四餸一湯,白飯任裝。

      刪除
  9. 回覆
    1. 係呀,留喺屋企真係好舒服,不過外出時其實都有啲不便,依家太多restrictions,例如超市、藥房唔可以多於25%人流,想揸車去遠少少地方又驚違法咁,出去嘅壓力都幾大。

      刪除
  10. 海膽呀~ ~ ~ ~ ~ ~
    點心真係百吃不厭架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間嘅海膽真係正到無朋友呀!

      平時,我地一年最多去飲一餐茶,疫情下,我地一年內至少食咗3次點心外賣,哈哈!

      刪除
  11. 好豐富呀!
    香港多咗好多小店外賣點心

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,無得出去食但又唔想煮,就要買多幾餐返屋企慢慢嘆!

      香港嘅點心一定比呢邊好食同多選擇呢!:)

      刪除