2021年4月19日星期一

抗疫日常35~電話故障

早兩星期前的開會日,公司派福利,每位同事可以用公數買早餐或午餐吃,上限為$25加元。海豚兒買了魚生丼和卷物,吃了一個超飽肚的午餐。然而,當大家以為海豚兒很高興之時,其實海豚兒亦只是為了「響應」部門老細呼籲,哈哈,因為返工中途走去買外賣(就算用外賣程式也要到大廈大堂自行提取),之後又要申請開公數,其實都幾麻煩。

來到週末,Mr. Dolphin陪海豚兒去買心思思、很想吃的曲奇,一場來到,順便買多幾件美味糕點,慢慢嘆!

難得外出,當然不會放過煮少餐=買外賣晩餐這機會啦!是日買了日式炸雞扒飯x2,和很有驚喜的芝士蟹肉(柳)可樂餅分享,新鮮炸起的炸物,果然特別好吃!

接下來的週末,懶底海豚兒連手指頭也不願動,派主子做代表,外出去牛角買便當。。。

雖然海豚兒又再心思思想食曲奇的美味,但自己動也不願動,也不好意思要主子專程去買。怎料,來到星期一,我倆所屬的手提電話公司線路及網絡大故障,主子無法從自己的手提電話提取所需的限時號碼,登入公司系統開啟公司內部平台來工作。花了三個多小時依舊失敗,結果決定放假一天。不過,放假也沒有閒著,先去西超入貨、搬重物,「順便」很不順路地幫海豚兒買曲奇和甜品。是日,海豚兒真是「獲益良多」呀,嘻嘻!

在這兒生活,停電(較常)、網絡故障(許多時受停電影響所以亦較常)、手提電話線路出問題(較少)等狀況,間中也會出現。坦白說,發生的時候,也實在是無計可施,只好既來之,則安之。當然,之後或許要超時工作趕進度,也是意料之內吧!相比超時工作,海豚兒更怕的是停電,好不容易打爆了的雪櫃,如果食物全壞了,要重新入貨,一想起已覺得坎坷啦!

24 則留言:

  1. 我住美國時,只會大風雪或者打風,先有可能停電,好似試過三幾次。但電話網絡好似未停過,屋企已經無電無wifi,如果連phone network都無埋,我諗我會悶死咗!

    回覆刪除
    回覆
    1. 自從pandemic開始,停電情況比以前多咗,一年內已經試過三、四次,電話網絡壞就至少有十年未試過,不過停電時,就算電話connection同data無問題,都唔敢用電話狂上網,我會好驚用到電話同power bank都無貨。

      刪除
  2. 難得出去採購,甜品一定要買多幾件

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係囉,返黎又可以食多幾日,每日放工都有茶點時間,幾開心呀!

      刪除
  3. 停電時只要唔好打開雪櫃, 咁食物仍然可以KEEP到一陣架, 當然停太耐當然唔得啦!
    見到拿破崙, 真係流晒口水呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一般停電幾粒鐘的話,我都唔會開雪櫃嘅,只係呢度最壞嘅情況,係停到可以係以日計,而每次停電時,又唔知會停幾耐,所以都幾無耐。

      個拿破崙真係好食呀,不過第一次比第二次再買好味啲。

      刪除
  4. 嘩, 你主子真係「有情有義」, 知道你鐘意食, 都同你買 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係呀,其實間餅店離屋企一啲都唔近,而主子好似心裡頭已經計劃好咗,試咗幾耐都login唔到,就放假出去買餅過我吔,嘻嘻!

      刪除
  5. 哈,公司幾好福利喎,甜品幾吸引呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估同香港嘅公司無得比,但喺呢度黎講,雖然人工唔高,但福利算唔錯。呢間嘅古力甜品同曲奇都算出名架,係幾好味!

      刪除
  6. 回覆
    1. 公司福利算唔錯,尤其疫情其間,都額外為社會及同事做咗唔少野。

      刪除
  7. 哈囉!海豚兒, 你好呀! 美味曲奇我都想食呀 。^‿^。
    Power outage is very annoying!
    Do you have an emergency generator to keep your important appliances running ?

    回覆刪除
    回覆
    1. Hellooo! 停電真係令人幾困擾,上唔到網=開唔到工,有時仲連想通知同事都做唔到添。

      我地無呀,我都幾肯定主子唔會安心喺屋企整部呢啲野,哈哈!

      刪除
  8. 每次見到你的甜品, 真係好吸引呀!昨天我的手提電話公司線路及網絡一樣是大故障,花了三個多小時才回復正常!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間嘅曲奇同古力甜品真係幾得架!哈哈,我地應該係用同一間公司啦,單野好似係全國性,而我都係講緊同一日,間公司琴日仲話會退返一日費用比客戶嘛。

      刪除
  9. 回覆
    1. 妳講完,我又再望下啲相,然後至發現除咗甜品,原來全部食物都係日式喎,又真係零舍不同嘅,嘻嘻!

      刪除
  10. 真係全部都啱我食,好正喔😋👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來Jessie都係like日式食物,我記得妳提過,妳都係鍾意食甜品之人呢!:)

      刪除
  11. 回覆
    1. 係呀,北美好多大城市都有牛角分店,不過疫情下,多倫多嘅分店暫時無堂食,只可以買外賣便當,無得一邊燒一邊食。

      刪除
  12. 你嗰邊的外賣賣相好吸引呀!(隔離飯香)

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,一定係隔離飯香,雖然幾餐嘅正餐外食都離屋企不遠,但食多兩次都已經厭厭地,嘻嘻!

      刪除