2014年2月13日星期四

情人節前夕有感

這幾天腦海裡也重複地播著這首八十年代的歌曲 ~ 留給最愛的說話

從前也跟各位分享過海豚兒的聽力和理解能力有"多"高 ---> 詳情可參看回味羅省之旅第二天(下)

留給最愛的說話

已不知成為習慣呆坐孤單的空間
似有意無意錯過了時限
這餐室人潮漸散寥落加一點嗟嘆
似轉眼轉了痛苦的空間

垂著無言倦眼心只想你可能仍再返
想你從無改變再渡這一晚
不懂如何習慣驅走心裡苦雖然短暫
當你長離此間便告別浪漫

(終於我鼓起咗最大嘅勇氣約你出嚟
因為我想面對住你講出我心裡面想講咗好耐嘅說話
可惜嗰個落雨嘅晚上 嗰條濕滑嘅公路 嗰個粗心大意嘅司機
令我唔可以趕到嚟呢間咖啡室... 親口對你講一句'我愛你')

已不知成為習慣呆坐孤單的空間
似有意無意錯過了時限
這餐室人潮漸散寥落加一點嗟嘆
似轉眼轉了痛苦的空間

垂著無言倦眼心只想你可能仍再返
想你從無改變再渡這一晚
不懂如何習慣驅走心裡苦雖然短暫
當你長離此間便告別浪漫

每一天仍懷念你 懷念這餐室中等你
你愛說 愛笑 愛與我同回味
你此刻沉沉睡了 留下我淒愴呼叫
我縱說 最愛 你都不知曉
垂著無言倦眼(你訓啦)
心只想你可能仍再返(訓啦 唔好再想住我)
想你從無改變
(我永遠永遠都唔會再返黎你一定要嘗試習慣)
再渡這一晚 (渡過每一個孤獨既夜晚)
不懂如何習慣 騙走心裡苦 雖然短暫
合唱:當你(我)長離此間 便告別浪漫   


相信這首歌的經典獨白是無人不曉,海豚兒一直以為"嗰個粗心大意嘅司機"是去錯地方令到男主角"唔可以趕到嚟呢間咖啡室"卻沒有想過原來因為他遇到車禍而.....Anyway, 海豚兒想說的是後來有機會看這部同名廣播劇小說,故事內容及情節其實也很簡單,是很地道、很"港式"的小品,但不知怎的,就是令人(即海豚兒)非常動容,每當想起這個故事,心裡也會戚戚然, (是如此這般令人懷念的少女情懷!!), 你有看過麼? 有機會,海豚兒也要買下這本小說作個紀念啊!


Happy Valentine's Day!!  願單身的早日結良緣,並願天下有情人白頭皆老!!

20 則留言:

  1. 後生女零舍多愁善感,我都後生過嘅。
    情人節快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔算係咩愁善感嘅,只係比較鍾意回憶下舊事,嘻嘻!
      謝謝!希望雪暴對妳無太大影響啦!

      刪除
    2. 我二個月前搬咗去公寓式鎮屋,第一次唔駛剷雪,以前間屋係corner house,唸起剩係嗰兩條長長嘅driveway,我而家無乜嘢投訴喇。

      刪除
    3. 咁真係好好彩啦!
      所以住condo嘅我無勇氣搬去house囉!

      刪除
  2. 有呢首歌時妳應該未出世啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁爽,係就好啊!
      返嚟一定要請妳食飯 ;)

      刪除
    2. wa oli 咁識氹人真係要請佢食餐勁啦 ^^
      & 呢首歌真係好好聽 ^^

      刪除
    3. 食完飯仲要食埋甜品吖!
      係呀,以前餅錄音帶成日repeat呢首歌聽,攪到走哂音添呀! XD

      刪除
  3. 你後生,所以要靠本小說至知道首歌講緊乜。我當年係聽呢個廣播劇架,所以一定知道首主提曲意思。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來Ceci都有聽開!
      最奇就係我一路有喺收音機到追"都是月阝些日子"但又完全唔知有"留給最愛的說話"呢個廣播劇 =_=!

      刪除
  4. 我只係聽過有這首歌,原來又有書又有廣播劇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,不過我都錯過咗個廣播劇,仲有"無可奉告"都係有廣播劇+書架!

      刪除
  5. 我第一次聽係張柏芝的版本 (星語心願)... 所以對首歌好感一般, 後來先至鍾意多d! ;p
    anyway情人節已過, 都祝有個happy weekend ar! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 容許我粗皮D,我簡直覺得張小姐用佢把鵝公喉強暴咗首歌 XD
      謝謝!希望甜魔一家都有個愉快週末吖!

      刪除
    2. 係就係粗皮D, 不過妳講的完全係事實呀!! XD

      刪除
    3. 好在佢近幾年無再唱jar! ;)

      刪除
  6. 回覆
    1. 都正常吖,我估電台、電視都唔會無端端播呢首八十年代嘅歌!
      原來Ophelia先最年青!

      刪除
  7. 回覆
    1. 我估大家都好喜歡八、九十年代嘅事物 ;)

      刪除