2014年2月25日星期二

印度菜 - 有時候不正宗也不是壞事

有日突然間心血來潮想食印度餐,可海豚兒肚皮不爭氣,跟許多印度式的香草、調味也做不成朋友,吃後肚子總會怪叫加隱隱作痛,想來想去倒不如吃不太正宗的印式任食,結果呢,這餐吃得非常滿意之餘,肚皮亦沒有受罪,超讚!

已經有差不多十年沒有光顧這店子,最近新裝修完,有足夠自然光直接投射進餐廳內,氣氛變得更寫意舒適。

特別喜歡店子用這些漂亮手鐲作裝飾,有文族特色之餘,又七彩繽紛兼可愛。

請原諒海豚兒對印度食物認識不深,只知道自己最愛這兒的Tandoori Chicken, 炸辣魚,半邊蛋,和烤麵包,總覺得這兒的炒蔬菜、炒什菜麵是勁辣級別,對於吃辣只有幼兒班程度的海豚兒,實不敢多吃。

至於甜品嘛,實在是"甜到無朋友"所以海豚兒亦只吃了幾口菠蘿和淺嘗了一丁點fruit pudding, rice pudding而已!

其實這天吃得非常克制因之後還要上班,否則飯氣攻心下午便很難捱。吃完這餐大滿足,想不到在這餐廳吃完亦沒有受到肚子投訴,反而在food court幫襯連鎖式印度快餐就痛足大半天,真奇怪! @_@!

20 則留言:

  1. 我都好少食印度野,對佢都唔太認識呢
    係咪呢間高級D所以有痛肚呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間專做鬼佬生意係乾淨D,不過有多位印度同事話過我聽佢哋煮食用嘅香料,一般人食唔慣係會易肚痛。

      刪除
  2. 我真係得天獨厚呀, so far冇乜野食落肚係會唔C服的

    又, 依間店D手鐲裝飾真係好靚, 唔知有無得賣俾食客?? 可以賺多一筆~~ ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,食甜仲可以減肥,羨慕C人啦!
      我估佢肯賣都會賣到好貴然後等人同佢講價,呢個係佢哋民族特色-鍾意bargain XD

      刪除
  3. 我都少食印度嘢,不過都鍾意佢哋嘅加喱羊同埋薄餅。
    呢間餐廳裝修得唔錯噃,十幾年無幫襯,難得佢仲生存喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有種食法係將D羊肉或雞肉包喺個roti入面煎,叫mutabak,呢種我都好啱架!
      嘻嘻!間餐廳嘅印度菜就好似panda express嘅中菜,都有巿場架! XD

      刪除
  4. 就算真是印度人煮,都未必是最正宗,因為要就當地人口味呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架,尤其係呢間嘅clientele以非印度人為主

      刪除
  5. 海豚兒:
    ~我只係喺啲food court 食過印度food. 但還未去過印度餐廳食過. 唔知點解,還未有興趣食!!
    ~你向肚皮挑戰喎!! 如果依餐, 令你肚痛都幾麻煩, 好彩無事, 以後都可以去食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢間印度餐嘅印度食物好似Mandarin嘅中式食物,都係以吸引西人為主。妳指嘅food court係唔係幫襯Amaya Express? 佢嘅"香料都好"堅"下,絕對勁過呢間餐廳!
      我腸胃好敏感,以前喺Parker Place食親其中一檔都出事,但因為太為食,所以眀知會唔舒服都照食XD

      刪除
  6. 我仲未幫襯過Hamilton嘅印度餐廳,據聞有幾間都唔錯嫁~ 覺得響加拿大,食野算係唔錯,好國際化~^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 感覺上細餐廳會更正宗,不過都要睇下豆丁想食西印定東印口味再慢慢揀!

      刪除
  7. 回覆
    1. 我做嘢間公司好支持多元文化,每年南亞節都會叫我哋著sari,如果妳喺度,啲bangles就實大派用場啦!

      刪除
  8. 美國的印度餐廳可能反而細細間的正宗啲!明明我老公鍾意食咖哩,但一直因為見哩度間印度餐廳唔夠得體冇膽試,係得我話試先再次證明單睇外表就走寶。入到去原來幾靚又好味道。我食過幾次又冇肚痛呢,原來唔可以理所當然!你有冇試印式蒜蓉包?好難忘因為好辣但又忍唔住食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇嚟呀"美國佬"主義正逐步逐步被妳溶化啦! ;)
      咁妳就好啦,腸胃都應該唔錯喎,我未試過印式蒜蓉包呀,有機會介紹下呀!

      刪除
    2. 哇哈哈!佢啲美國佬主義喺香港時都流走唔少,yay!! 印度餐廳提供既蒜蓉包係要自己放啲料落塊nann到,脆脆地,啲料紅紅地,幾開胃!

      刪除
  9. 是太辣了嗎?海豚兒受不了而不適??

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係印度嘅香料好強勁,食唔慣所以腸胃唔習慣^^"

      刪除