2014年2月17日星期一

JOEY ~ 又一comfort food好去處

Joey Restaurants在加拿大的分店越開越多,記得第一次是幾年前和"走/酒鬼"同事們放工後來聚會,一試便喜歡上,喜歡的不單是他餐牌上供應的食物,還有他高樓底形式的裝修,感覺開揚舒適,近兩年分店大多是開在商場內,非常方便呢! 早幾個月前和兩個女朋友來晚飯,正所謂三個女人一個墟,當晚我們拋夫的拋夫,棄子棄女的棄子棄女,在這兒渡過一個愉快的晚上,談扮靚,談八卦,談感情,談孩子,談與老爺奶奶相處之道,話題數之不盡,而當晚,我們吃了。。。

頭盤包括有炸物一(Calamari Fritto), 二(Hot Wings)、三號(Spinach & Artichoke Dip)及番鬼佬板嘅日式餃子。


*Kobe Style Beef Meatballs其實幾特別,只是肉丸這類型食物從來也不是海豚兒杯茶,所以亦沒法子完成啊! 


*Prawn & Florentine Ravioli這款pasta就最對海豚兒口胃,一啖一塊實在是方便懶人之選呢!


甜品又怎能少呢? 我們分享了Key Lime Pie和友人為了"名字"而點的Happy  Ending, 這甜點包含70%黑古古力,是海豚兒喜歡的甜品類型啊,而且這少少的甜點,很方便我們三人分吃呢!



上週末,Mr. Dolphin和海豚兒去商場window shopping後順到來Joey吃個late lunch, 點了以下的食物。。。

包括上次吃過的Spinach & Artichoke Dip,味道很讚亦很夠熱,吃到最後一口醬醬還是暖暖的。


海豚兒點了大大份飽C無命賠的Mushroom Cheddar Burger配yam fries, burger塊肉肉多汁又滿有肉味,包包烘得既香且脆,再加上份量十足的蘑菇和cheddar cheese, 試問還有比這更棒的comfort food嗎?


至於Mr. Dolphin嘛,他點了French Dip伴butternut squash湯湯, 基本上是烘香了的包包配以份量十足的薄切prime rib slices,加上一碗"精華汁"用以提升prime rib的味道,之不過,海豚兒對大口大口的扒就大有興趣,對這切碎了的prime rib"三文治"就不怎麼了,口感上總覺得是被騙了。


雖然已經飽得很,海豚兒還是不能抗拒甜品的呼喚,最終點了lava cake與Mr. Dolphin共享,好吃!



*體貼的員工已把主菜分為三份

18 則留言:

  1. 你個漢堡包好吸引噃,加埋番薯條,夠哂飽,仲食得落甜品,俾個叻字你至得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝!XD 所以飽到晚飯只係食好少嘢。
      其實我好貪心想skip頭盤留quota食多個甜品,不過老公想食dip,如果唔係,仲正呀!

      刪除
  2. 個burger超吸引, 仲有我好鍾意Happy Ending同lava cake, 真係一餐後完滿的終結啊!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 甜魔媽媽對甜品好似有第六感一樣,呢兩款甜品我都同樣欣賞呀!

      刪除
  3. 我我我....中意甜點多過鹹食添

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋仲有個焗蘋果批都好正架,其實我嗰日都好想食架!

      刪除
  4. 個包太厚, 我個口開唔到咁大呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!我通常會搽定潤唇膏,廢事擘到個口太大時攪到爆嘴角XD(呢邊冬天太乾燥啦)!

      刪除
  5. 呢D鬼佬餐好啱我,我最鐘意食,睇見流晒口水啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!我都記得妳鍾意叫burger添呀!
      最衰呢邊無香港咁多甜品選擇囉!

      刪除
  6. 回覆
    1. 係呀,本來老公想食fish taco,但因為食過所以比我ban咗! XD

      刪除
  7. '三個女人一個墟 '- 得閒同女朋友們聚聚 , 傾吓食吓 笑吓 真係女人一樂事也 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日都覺得就算有異性都唔可以無人性架!

      刪除
  8. 海豚兒
    -你形容個burger ....."大大份飽C無命賠的Mushroom Cheddar Burger配yam fries".....我記得我去Joey 都見Brian 食過, 食完他很滿足!
    -Joey 係一間好舒服嘅餐廳, 同班朋友去傾下計食下嘢, 最啱啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 食完個burger嗰種滿足真係好大架,我試過同兩個女友人去Joey,一人食一個,滋味更加倍添呀!
      妳有無試佢D甜品呀,都好得架! :)

      刪除
  9. 海豚兒對食超有研究,成日食好野,會否對平時三餐的要求也提高了?

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己唔太識煮,所以喺屋企開餐時"對自己"無咩要求 XD
      出街有時無咩好做,咪搵下嘢食當節目囉!

      刪除