2014年2月21日星期五

Winterlicious試真D!

之前提過Mr. Dolphin和海豚兒襯Winterlicious去了Ruth's Chris据套餐扒而味道只一般般,但為了支持這多倫多冬季特備節目,海豚兒分別和同事及單拖在這兩星期內試了兩次Winterlicious午餐。

和同事們吃午飯,本來"唔係幾好意思"影食物相相,所以頭盤的grilled calamari salad也沒有拍照,但吃過一啖主菜後,還是"忍不住"要借同事碟未開動之lamp chops拍拍照(早知一開始就影啦,真失策),因為羊架的味道實在超棒,有羊獨特香氣之餘又沒有半點(野生)羊腥味,切了一丁點給不嗜羊的同事試味,她也大為喜歡,值得一試啊!

可惜。。。這次的甜品就只一般般而已,海豚兒一向喜歡bread pudding,這兒的是有麵包香,但就不太夠熱和濕潤,記憶中以前在這兒吃過更好的,或許是晚飯時會做得好些吧!


另一次,是海豚兒獨個兒去品嚐Winterlicious午餐,這餐廳也是海豚兒平常會一人用膳的餐廳,今次是襯有套餐優惠特意來光顧(典型的C9啊,呵呵呵),分別吃了......

頭盤 - Home Made French Country Style Pâté with Toasts & Salad

Pâté一向也是海豚兒的心頭好,從小開始就已經鍾情蒸潤腸,對於pâté就更是一試傾心 ~~~> 請願諒海豚兒展示了這"麻甩"一面 XD


主菜 - Salmon Quiche with Frites

在sandwich, salad, 和 quiche當中,海豚兒選了熱辣辣、香噴噴的蛋餅。最喜歡這熱到辣咀的滑滑雞蛋饀料+三文魚肉配以同樣熱辣辣且香脆的撻皮,再伴以海豚兒認為比麥當當滋味過千百倍的又脆又熱薯條,實在是不能不吃啊!


甜品 - Vanilla Creme Brûlée

全靠好人的侍應哥哥(定弟弟?)提示,替有選擇困難的海豚兒點了好食到無朋友的creme brûlée。怎麼形容好呢? 這份甜品不會過甜,很rich,很creamy,又不會過稀或過實,現在想起來已經很想翻兜啦!  Yummy Yummy!

總括來說,海豚兒覺得有名氣的餐廳(包括Annona, Azure, Bymark, Canoe等等)在Summerlicious和Winterlicious套餐環節的表現也只一般般,反而小餐廳更見驚喜,令人喜出望外!

唔知大家又有無支持自己本地嘅"套餐節"呢?

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 肚餓唔好忍,快D食餐好嘅,嘻嘻! ;)

      刪除
  2. 我的同事,朋友,老DAD已經習慣我要先影相了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我嘅同事無咩亞洲人朋友,無幾可見人影食物相相,所以當我對住食物影相相時令佢哋唔太自然;p

      刪除
  3. 海豚兒:
    ~我都覺,而家覺出名啲嘅restaurant 已經無以前咁大方. 真係啲小餐廳, 係Winterlicious 有啲誠意啲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以老公都不停用"煩音"叫我唔好再試啦!嘻嘻!

      刪除
  4. 我都唔係幾好意思影食物架。
    三文魚蛋批啲三文魚好似呼之欲出咁樣,好想食呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 朋友都OK,同事就有D怪怪咁!
      我啱啱睇妳個msg又"發功"啦,將三文魚蛋批睇成三文"魚蛋"批,心諗,無魚蛋喎,wakaka!!

      刪除
  5. Woo, 海豚兒, 我最想吃那vanilla creme brulee, 謝謝你的好介紹 ❣

    我在blogspot 也寫了美妝和護膚的文章 , 歡迎你有空到來探訪。 ≧∇≦
    http://anngo2.blogspot.hk

    回覆刪除
    回覆
    1. 歡迎Ann!! 謝謝分享,我也剛剛拜訪過妳嘅blog啊! :)

      刪除
  6. lunch個份量都咁大呀?食得晒ma?

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一餐就食哂,第二餐就食剩一塊包包同埋幾條薯條!
      我老公成日話我返工都好似坐遊輪咁,成日食3 course meal, 其實係佢"唔抵得"!

      刪除
  7. 我好餓餓呀睇到
    人地明明dinner食左buffet嫁ma >v<

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!我平時睇妳喺澳門食到嘅仲羨慕呀!

      刪除
  8. 回覆
    1. 志同道合! 仲有因為越南包有pâté,所以我都好鍾意食架!

      刪除
  9. 總覺得hk的餐廳週又多人又逼, 唔及妳地邊度個d咁吸引呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢邊都係咁,通常我都會未夠十二點就開餐避rush hour架!

      刪除
  10. 好吸引啊!*O* 多倫多真係多美食!!!!!!!

    回覆刪除