2014年2月2日星期日

新年快樂 *\^o^/*


新一年新開始,祝大家

到功成~

當先~~

行空~~~

精神~~~~

奔騰~~~~~

最緊要唔好馬馬虎虎~~~~~~

<<<年蒙恩, 恭喜恭喜!!!!!>>>


年初一,咁啱係Happy Friday, 咁啱Winterlicious (Prix Fixe Program)從這天開始,我們決定到Ruth's Chris開餐,食餐好嘅! XD



可惜海豚兒技術欠佳,相相質素差強人意,請見諒!

套餐以外,我們還點了crab cakes,apple crumble,cappacinno,味道不錯,但就沒有預期中的味美,到底是因為套餐關係還是有其他原因呢?!




星期六,我們跑去吃crepes,日式薄餅包裝更令海豚兒想起"小忌廉"呢!至於crepe cake,味道還可以吧,當然不能與Lady M出品相比!




18 則留言:

  1. 但個 crepe cake 賣相都ok wor

    回覆刪除
    回覆
    1. 賣相係幾靚仔架,味道都ok但就creamy咗D囉!

      刪除
  2. i always want to try ruth chris but it's very expensive here

    回覆刪除
    回覆
    1. 這兒也不便宜啊,只是,如果想吃還是會去,始終多倫多食物選擇不及香港多+好嘛!

      刪除
  3. 可能同套餐有關係,不過我都認為Ruth's Chris唔係我食過最好食嘅牛排。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次真係同平時水準差好遠,但最怪嘅係連散點食物都差過平時,唉!

      刪除
  4. 遲來的馬年快樂, 新一年都要超有食神, 同埋去多D靚地方玩呀~~~ :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Yan! 我都祝妳今年嘅拋仔棄女之行成功!!!

      刪除
  5. 新年快樂!!祝海豚兒笑口常開!你很喜歡吃crab cakes嗎?好像看過你提及不少次。今個農曆新年的香港天氣好得不得了,你在這兒胃口一定更大!我回去也要清一清腸胃!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Vicky!祝妳同Brandon日日都咁sweet!!
      因為Mr. Dolphin對蟹嘅食物都好有興趣,而我又懶,所以食crab cakes就最好啦!
      我已經許多年未試過喺香港過年,好miss行花巿啊! :)

      刪除
  6. 新年快樂!!!馬年行大運
    我好中意食千層蛋糕嫁

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Ophelia!! 祝妳同Andy甜甜蜜蜜,馬年食得更開懷!

      刪除
  7. 恭喜發財、心想事成
    我都好鐘意食Ruth's Chris

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Oli!祝妳同Thomas相親相愛!!
      我硬係覺得香港嗰間有多好多甜品選擇添呀!

      刪除
  8. 海豚兒:
    ~Winterlicious真係吸引人出街食飯嘅技倆, 但襯冬天出去食返餐, 都唔錯!! 由其是農曆新年, 人人出去迫住食中餐, 你食西餐, 就舒舒服服.
    ~個日式crepes 很不錯!!我很喜歡食日式crepe!!啲日式crepe 啲配料好岩我口味!!
    ~祝你新年快樂,萬事如意, 身體健康!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝!祝妳和Brian相親相愛,身體健康!
      雖然winterlicious同summerlicious嘅食物多數無平時咁出色,不過我都好鍾意去熱鬧熱鬧一番;)
      個crepe都ok,不過可惜無妳vancouver嗰D咁正宗!嘻嘻!

      刪除
  9. Crab cakes,apple crumble,cappacinno,我全部都鐘意食~~~~~ 我地一齊出去食野,應該都好夾~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀! 豆丁這麼小,吃得多嗎?我眼濶肚窄,如果豆丁能幫忙多吃些就更好啦!

      刪除