2015年1月6日星期二

幸福的聖誕日 ~ 夏威夷 Day 2 (上)

被時差折騰了一個晚上,好像是清晨五、六時許已經再睡不著。因為不想吵醒Mr. Dolphin,海豚兒於是就跑出廳上網,雖然這家酒店比較舊,但好在我們住的是套房,往後幾天海豚兒睡不著時也是在廳中hea,不過從這天早上起,wifi壞了兩日,所以其實也沒甚麼好幹啦!

等到Mr. Dolphin起床後,我倆便趕快梳洗,然後到酒店附近的便利店(在檀香山梗有一間喺左近嘅ABC STORES)買個早點來吃。一場來到,當然要一試地道的午餐肉飯團(spam musubi),儘管海豚兒其實不好午餐肉亦不大吃飯,也不會錯過這兒的名物。這熱呼呼的飯團內有煎過的午餐肉(我倆的還有加上雞蛋)、照燒汁、紫菜、飯,可能因為下了照燒汁加上大大舊飯團,味道也不會過咸,雖然談不上是超級美食,但既然來到也不應該錯過啊!



不得不提的是午餐肉在夏威夷是非常普遍的食物,至於原因,大概大家也猜到吧,主要也是因為二次大戰時,午餐肉是軍人主要食糧,而夏威夷則有大量美軍,加上這兒有許多日本人居住,久而久之,這個帶點日式的午餐肉飯團就誕生了!

吃過早餐,我倆便去酒店附近的商場(Royal Hawaiian Center)領取之前上網預訂的車票(Waikiki Trolley)。



經過曲奇餅店就買了兩塊曲奇來吃,店員還多送我們兩塊曲奇,海豚兒邊行、邊吃,暗爽這"買二送二"的優惠,在回到酒店準備等海豚兒家姐、姐夫從他們的酒店來找我們時,竟然掛住食看不見早到的姐夫、家姐正在酒店大堂和我倆打招呼,嘻嘻! ;P




由於虎媽家姐在我倆未決定來檀香山前已在他們下塌的酒店安排了節目(children program)給兩個小孩參加,所以這天海豚兒是無緣和兩小孩見面。而家姐、姐夫就特意來我倆的酒店把手信帶給我們的。他們真的很有心,知道海豚兒十級怕凍,許多時候也會送上冬天保暖衣物給海豚兒,由大衣、長靴、耳朶保暖、冷手套、頸巾,一件也不缺,這次也不例外,他們給海豚兒送上頸巾、冷手襪和給Mr. Dolphin買的冷衫,真是未穿上已感到溫暖了,牛龜咁大都依然有人疼,呢D唔係幸福又係咩呢! 感恩!

襯姐夫、家姐將他們特意帶來給海豚兒用的sim咭幫忙裝置在手機時,海豚兒便先把手信帶回房間。當海豚兒打開房門時,你估下海豚兒見到D咩? 係名乎其實的一名"通渠佬"正在通廁所,這件事,海豚兒和Mr. Dolphin笑咗好耐,原因嘛,你懂的! 其實呢,個廁所係有D塞,所以我倆在早上出門前已跟酒店交代過,然他們的效率真快啊!

然後嘛,我們四人便再到這酒店附近的Royal Hawaiian Center逛街去了。雖說是"逛街",但其實我們絕大部份時間也是陪家姐在某名店內濕平。^^"



逛完街,便在商場內的餐廳吃飯,這午餐的味道不錯,但從等候入座(餐廳內只有五成食客,卻要我們等二十分鐘)到食物到齊,真的等了超。級。無。比。耐。簡單如一客五件的三文魚刺身也等了三十分鐘之久,熟食就較為快些,所以説,如果大家趕時間就絕不建議在這兒吃刺身壽司啦! 最後還要多謝姐夫、家姐請客啊!




吃過午飯,我們四人便跑到商場對面的一間叫Coco Cove的便利店看"是日重點"了。至於"是日重點"是什麼,就留待下一篇再介紹吧!

20 則留言:

  1. 海豚兒:
    ~你住邊間酒店, 無wifi , 廁所有D塞........???但我覺夏威夷雖然商業化地方. 但有啲地方裝修, 仍似70年代, 但有啲就超新穎. 好極端!!
    ~個餐肉飯團, 我都食過!! 好難係夏威夷食唔到餐肉肉團, 連夏威夷麥當當早餐,都係sell 餐肉和飯團!!
    ~啲曲奇, 我啲同事去完夏威夷請我食過. 你知我依邊幾近夏威夷啦!!我所有同事,都去夏威夷好幾次!! 而家夏威夷唔興買果仁? 流行相中啲曲奇?? 我聖誕時, 又收到一大盒Auntie 係夏威夷買比我嘅曲奇!!(相中個啲)
    ~你家姐帶禮物比你, 之後仲要家姐請你食飯!!super nice 家姐

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間係courtyard marriott,係比較舊,舊到今年會全酒店大翻新,不過因為last minute至訂所以選擇只有佢同另一間更差嘅,嘻嘻!

      我哋都有去麥當當,不過無食早餐,但就有"研究"下佢個特式早餐menu。

      我覺得D曲奇味道都ok但又未至於有驚喜,所以試過就算,感覺上佢好似香港嘅奇華咁,周圍都有分店,買嚟做手信好體面,不過我覺得妳個auntie好有妳心,知妳鍾意小吃又鍾意食甜,所以買比妳做禮物。唉! 如果我依家住西岸,我都好想得閒就去下夏威夷呀,太正啦!

      係呀,差D唔記得講返妳知,上一篇嘅手信係我買比家姐一家,呢篇先係佢送嘅。;P

      唉! 我去咗廁所,出嚟就發現姐夫爭比錢爭贏咗啦!

      刪除
  2. 我又無試過spam 飯團wor, 都幾特別呀!
    你家姐真好,咁多野送比你,等下篇 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 平平地,味道都唔差,值得一試架! 不過應該唔難整,Mrs. Wu都可以試下,甜甜地又有D汁,Hannah同Emma都可能會鍾意喎!

      一世人兩姊妹嘛,又唔係成日見,梗係會珍惜對方多D,希望可以對大家好D嘅!

      刪除
  3. 時差幾多個鐘呀?搞到妳瞓唔著既
    午餐肉飯團??真係第一次聽喎,原來妳唔鐘意食架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多倫多快夏威夷5個鐘,所以真係瞓得唔多! ^^"

      午餐肉我由細到大都少食,因為怕咸,但呢個飯團加埋照燒汁甜甜地,我又覺得幾好味喎!

      刪除
  4. 曲奇餅同壽司看來都吸引~~ 悠閒地周圍逛好開心~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 之後發現有另一間嘅曲奇餅店仲正呀,下次再介紹多D吖!

      至於壽司,夏威夷嘅壽司真係又多選擇又好味,不過都幾貴,但難得去旅行,梗係要食返夠本啦!

      刪除
  5. 回覆
    1. 我。肥。佬。啦。!

      我份人超心急,一D耐性都無,所以等到好5耐煩 >_<

      刪除
  6. 嗰隻曲奇真係超級好食,我當年都後悔唔買多啲,不過唔來可以單件買。

    他他條條係夏老威特色,食飯真係要俾啲耐性。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦! 原來妳都鍾意食,我覺得唔錯但又未至於驚為天人,家姐幫襯咗好多次,每次都一盒盒咁買,店員都會送幾塊比佢(我哋估係按人頭計),所以我覺得我呢個買一送一嘅做法應該係最平,wakaka!

      其實除咗呢餐,其他都ok架,而且我仲覺得夏威夷由便利店到高級餐廳服務都好周到,所以都玩得幾開心。:)

      刪除
  7. 午餐肉飯團好特別, 我都係餐肉粉絲, 希望會有機會去食下啦!!

    好好奇便利店o既"是日重點"係咩呀, 等妳update~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然唔算係"堅"好食,不過都係值得一試嘅地道小吃。

      哈哈! 咁就真係"欲知後事如何,請看下回分解",希望唔會因為太低B而"嚇"親妳啦! :P

      刪除
  8. 午餐肉飯糰又幾特別喎^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Mandy煮嘢食咁勁,其實真係可以試下自家製,仲可以喺飯團入面加D老細鍾意嘅饀料添! :)

      刪除
  9. 牛龜咁大都依然有人疼,呢D唔係幸福又係咩呢! 感恩! <--- I agree. I like it when my sister buys things for me "just because" So sweet!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,不在乎禮物的價值,而是姊妹間的關心和情義都透過禮物背後的心意表現出來! :)

      刪除
  10. 原來午餐肉飯團係呠黎ga?! 三藩市人都好鍾意食!但係我見D午餐肉好貴啊@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係fushion嘢,美式嘅午餐肉加日式嘅飯團,SF仲有poke,妳都可以試埋添呀!

      咦! 我唔食開午餐肉,又無留意到佢貴喎,不過我會以為罐頭應該係平嘅添。:P

      刪除