2015年1月22日星期四

腦筋急轉彎 ~ 夏威夷 Day 4 (中)

去完農夫市場,我們一行六人乘Waikiki Trolley回到威基基範圍後便殺入潮人名店,陪姐夫、家姐幫他們的友人買東西。

非潮人一族的Mr. Dolphin和海豚兒當然是馬上找個有利位置坐下來休息下啦,然而擁有無限精力的姨甥女和姨甥仔看見父母在購物的同時,難得見到我倆hea住呆坐,又怎會放過我們呢,一小時之內,海豚兒被狂考"腦筋急轉彎"~英文版,例如:

Q:  點解D雞要過馬路呀? (或者佢食飽飯無c all呢!)
A:  To get to the other side

Q:  做咩掉舊牛油出窗呀? (無啦啦做咩高空擲物遮?!)
A:  To see the butter"fly"

Q:  有咩係食早餐之前係唔會食架? (梗係問唔會空肚食早餐嘅黎明啦!)
A:  Lunch and Dinner

好明顯這些"心底答案"只能留在心底歷久常新,這個cee還是要認真地陪玩,而"無義氣"的姨丈就每題都說跳過(pass),姨甥仔還反過來問cee有沒有這些遊戲可以考考他。cee心想:  你又唔知張學友係邊個,唔通問你張學有個仔叫張學仔,咁佢老豆係邊個咩? 哈哈哈!

"愛動腦筋活潑天真"一小時後,姐夫、家姐並加上眾sales姐姐之力仍找不著合適朋友心意的衣服,姐夫終於宣佈離開,我倆也放監,重獲自由啦!

姐夫提議去吃有名的豬扒做午餐,我倆當然沒有異議,當家姐拿過號碼,確定要等約廿分鐘,海豚兒就在門外影餐牌,家姐卻不想等,一個戰步走去隔壁蒿麥麵店看看情況,當她發現那邊不用等,我們便轉移陣地吃麵去。真可惜,其實Mr. Dolphin和海豚兒也想試試這間頗出名的豬扒店架。



來到麵店,海豚兒挑了胡麻冷麵,麵條尚算彈牙,醬汁也夠濃,只是海豚兒一向也不太鍾情蒿麥麵。^^"



至於Mr. Dolphin的咖哩湯麵,可能因為受熱關係,麵質就有點糊口,但日式咖哩就滿香濃惹味,最攪笑的是海豚兒沒有需要影其他人的食物,基本上,我們也大概是點了這兩款麵食。最後也要多謝姐夫、家姐請客啦!



午飯過後,姐夫、家姐就帶姨甥女、姨甥仔回酒店玩水上單車,至於Mr. Dolphin和海豚兒就先回酒店拿東西,再走去沙灘"踏浪"去咯!  沒偏你/妳,我倆是名符其實的去踏浪! :P

去到這個有名的威基基沙灘,我倆穿上"落水鞋"拍了幾張照片。



看到沙和水交接點,也很想近距離的感受一下。



怎知,就這樣一個浪冚埋嚟,成腳都充滿沙和水,後來的浪更上到大腿,我倆前後逗留不到二十分鐘便離開了。XD



其實嘛,這兒的沙灘比較大浪,沙亦不算幼細,是比較適合玩滑浪活動多於游泳,如果要享受陽光與海灘,還是加勒比海那幼滑如粉末的沙灘更為合適。

回酒店換鞋途中,順便吃杯意大利雪糕,這兩球雪糕很小之餘,冰感也太重,味道真的麻麻,可憐海豚兒是被店子新鮮焗起的窩夫甜筒香氣吸引進來的啊!  唉,中伏了!



這天還試了很多別的,餘下的行程還是要留待下一篇呢!

14 則留言:

  1. 嘩, 腦筋急轉彎我都唔得架, 但俾著我老公應該玩唔唔止一粒鐘 :p

    又, 其實落水鞋係咩黎架? 特登帶去的?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實諗番細個時自己都會好鍾意玩,或者人大咗,無咗嗰份童真,難得妳老公唔介意玩,MC一定唔會悶。

      落水鞋其實係Aqua/water shoes,形狀好似白飯魚咁,不過質地算係半防水,方便去沙灘/水上樂園,唔駛赤腳行得咁辛苦,而且水上樂園通常唔比著拖鞋玩滑梯,但就可以著呢D鞋。

      刪除
  2. 海豚兒:
    ~你同你姨甥女和姨甥仔嘅談話內容, 你仍然仔細記得!! 好犀利! 我不是潮人, 但我一定行街行到低!!哈哈~~
    ~看你和海豚兒的腳, 都好幼, 我覺你們很年輕!! 還掂去到沙灘, 踏埋浪, 我會游埋水, 所以, 唔好同我去旅行, 我係一個行到盡, 食到盡,玩到盡嘅人!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 玩咗成粒鐘,都梗有幾題以前玩過又記得嘅! ;) 喺同一間舖逗留成個鐘,真係無咩好行,而且嗰間店嘅服飾真係好"潮",自問去唔到嗰個level!

      哈哈! "眼見未為真!" 應該係角度影成咁,我嗰對係蘿蔔腳,老公嘅就真係幼D嘅。其實嗰度都有D涼風,加上重點"我係懶人",所以都無咩意慾落水。我都覺得妳會可以全情投入去玩,好好享受。以前我都會,而另一半都好遷就我,不過時日耐咗,我都學識要顧下佢嘛,始終佢係典型嘅"滋陰型"人事,鍾意抖多過鍾意玩。

      刪除
  3. 咁難答既?我想個答案,haha!
    D 水清沙幼真係令我好想vacation 呀,esp 呢邊咁凍!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我專登補番D答案啦! Mrs. Wu唔駛心急H&M好快就會捉住妳嚟玩,到時妳就"自然"識答架啦!

      係吖! 呢個冬天,三日唔埋兩日就有extreme cold weather alert,望到D沙灘相真係仲吸引過望到美食相,其實妳都可以襯依家淡季,睇下有無last minute special去下吖! :)

      刪除
  4. 妳兩個姨甥仔女識唔識中文架?
    咁遠去到點解只踏水唔游水呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩個都識中文,姨甥女嘅中文理解能力仲幾好添,可能因為姐夫從來唔同佢哋講BB話啦,我記得佢得歲半嗰時,姐夫比完嘢姨甥女食,唔係問佢"係咪yummy"或"好唔好食",而係問佢"正唔正吖?" 而姨甥女係識點頭、有時仲會答埋yummy添! XD

      無游水因為我真係一個從骨子裡懶出來嘅人,我早晚都沖涼,都懶得游完又沖多次lu!

      刪除
  5. 你家姐都好急性子,二十分鐘有好吃豬扒都唔等得,係咪因為已經好肚餓?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈! 妳睇我阿媽都係急性心藏病離開就估到我哋一家上下都係急性子啦! XD

      我同老公"估"家姐可能趕住之後去"鳩嗚",因為之前先喺farmers' mkt食過嘢,無奶油咁快又餓嘛。

      刪除
  6. 妳哋對踏浪好型喎!一場去到點解唔暢泳順便番影幾張火辣辣三點式留念嘛^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得對鞋有D似黑色版嘅白飯魚,哈哈!

      嘩! 梗係唔敢著三點式啦,廢事D豬腩肉嚇壞其他泳客嘛! XD

      刪除
  7. Your niece and nephew are pretty good.

    I wouldn't dare to go shopping with my kids for an hour.

    回覆刪除
    回覆
    1. 一個鐘對佢哋嚟講真係濕濕碎! 何況今次有我哋陪下。

      Black Friday嗰日佢哋陪阿媽行咗六個鐘頭街,我聽到都"慶幸"我唔在場呀! XD

      刪除