2015年1月4日星期日

暖笠笠的聖誕假期 ~ 夏威夷 Day 1

考慮了一陣子,終於決定以海豚兒一貫無比長氣方式把這旅程的點滴盡量記下來,不竟和親人見面的機會不多,實在不想把這珍貴的記憶遣忘,希望不會悶到各位"反艇"吧!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

平安夜下午,Mr. Dolphin和海豚兒登上加航Rouge新開設的直航班機前往夏威夷的檀香山(Honolulu),因為中途遇上氣流,當中有幾小時飛機也行得不太流暢,很多起伏,而我們的航班亦比原定時間遲了一小時才到達,全程約11.5個鐘,抵達Honolulu已經是晚上十時了,當地時間比多倫多則慢上五小時,所以我倆在"登陸"後,其實也頗疲倦,但同時海豚兒亦因為來到這個在很久以前已經很嚮往的Honolulu而無比興奮!

海豚兒在未曾出發前已決定了在酒店check in過後,便在附近的拉麵店吃個夜宵來暖暖胃。其實海豚兒並非拉麵狂熱份子,只是在平安夜晚上十一時找吃的選擇實在不多,感覺上在牛角燒肉店和拉麵店兩者中作出選擇,後者好像比較合理,加上,有人現在好像是不吃牛嘛,而同時也好像滿喜歡吃拉麵的,對於這個決定,他當然讚好咯!

接近十一時,拉麵店門外依然看見人龍,著實有點擔心往後幾天會不會也出現不斷排隊等"吃"的情況,還好,所有晚飯早已訂位,而午餐亦可吃得隨意一點,希望盡量不要因為"吃"而動輙排上一小時隊。^^"



可能因為時差關係,海豚兒當時並沒有餓意,所以只是分享了少許Mr. Dolphin的拉麵套餐,額外再加多三隻餃子,已感到相當飽足,至於味道嘛,也算不錯,但絕對不是不試不可類型啦。



吃過夜宵,大部分店鋪也關門了。我倆在便利店買了些必須品後也回到酒店。在酒店內稍作整理給海豚兒家姐一家的手信、洗澡、收拾,到休息時都已經是零晨一時多了。



12 則留言:

  1. 回覆
    1. 真係周圍都有好多日本人同日式食肆,多到我哋有好幾次喺商店入面都有職員同我哋講日文。:P

      刪除
  2. 加拿大搭去夏威夷都要11個鐘㗎?等於香港搭去歐洲一樣咁長時間
    我都麻麻地拉麵

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,真係好遠,我呢邊去歐洲都係八、九個鐘,所以去夏威夷真係遠過去歐洲好多。

      其實拉麵間中食下我都ok嘅,尤其呢邊嘅冬天咁凍,不過我真係好怕要排長龍為咗食碗麵,我就覺得唔值囉。:P

      刪除
  3. 過暖笠笠聖誕的感覺如何呀? 好期待妳之後的長氣遊記呢~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 感覺非常實在和溫暖,很懷念呢,尤其今天只有-22C的溫度感覺,簡直凍到面都青埋。XD

      會努力呢!

      刪除
  4. 希望盡量不要因為"吃"而動輙排上一小時隊 <-- give me 5.

    Candian candies are the best!

    回覆刪除
    回覆
    1. Yeah!! 尤其對我呢種只有我和老公一起生活嘅人嚟講,party of 6實屬好多人,等位都耐D呀!

      嘻嘻! 因為我哋有小時候食嘅英式古力嘛,記唔記得相入面嘅積及古力橙餅呢!

      刪除
  5. 海豚兒:
    ~所以東岸人,好少去夏威夷, 坐飛機都10小時啦!!比我坐10小時機, 返咗香港啦!!
    ~第一餐, 都唔錯, 有拉麵,打好一個美好嘅序幕.
    ~有無發覺夏威夷好似日本?? 雖我未去過日本, 但去過夏威夷, 我就當自己去咗日本!! 哈哈~~
    ~你未shop, 你家姐已經比手信你, 你個行李最後, 加埋夏威夷戰利品, 夠位裝嗎??我試過買到無位裝, 要去買多個行李上機~

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架! 喺東岸飛去歐洲八個鐘話哂都包兩餐,今次飛夏威夷明明遠過去歐洲,但真係連花生都無包食下,全部要自費架,而且仲好難食,所以落機一定要食番個宵夜至滿足!

      我覺得周圍都好多日本人,佢哋有自己嘅商店、公共交通工具,仲要所有宣傳都全日文印刷,所以好有日本feel,好得意。

      同往年一樣,我哋淨係帶咗兩件手提,不過我每次去旅行都會帶D舊衫去,著完就掉,連護膚品都係帶試用裝,所以好慳位。通常我哋去旅行都會帶個後備旅行袋以防萬一,試過有一次唔記得執,就好似妳咁,要臨時買個旅行袋,但咁樣其實我會好自責架。不過我見妳每次旅行都玩得、買得好盡興,其實我好羨慕,因為我成日覺得今次玩唔夠可以下次去過,反而妳嘅心態係可能唔會再去同一個地方,所以玩得更放。

      刪除
  6. 過一日暖暖既聖誕,都幾特別呀!
    我都想去多次hawaii....

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣真係好舒服,唔單止唔凍,仲唔會太熱,爽呀!

      去啦,去啦,等兩姊妹大多DD,仲可以同佢哋玩好多水上活動添呢! :)

      刪除