2015年1月28日星期三

搏哂老命食壽司 ~ 夏威夷 Day 5

終於寫到第五天的行程,真不敢相信海豚兒竟然用了一個月時間才完成五天共十篇(!)的"游"記。而接下來的半年,暫時也應該不會有"游"記的出現,要回到現實,努力工作啦!

這天早上,Mr. Dolphin和海豚兒執拾好行李check out後,便前往姐夫、家姐的酒店和他們一家會合。

由於中午姨甥女和姨甥仔會去學滑浪,所以呢我們便早一點去吃午餐,好讓小朋友們在運動前有足夠時間消化。:)

這間餐廳之前姐夫一家在我倆未到埗前也來過吃晚飯,據姐夫說,味道是很不錯啊!



至於這天午餐海豚兒和姐夫也是點了魚生飯,這個飯味道也算可以,至於家姐和Mr. Dolphin的拉麵就... ...算吧啦! 海豚兒連相也懶得拍了。



吃過午飯後,Mr. Dolphin和海豚兒就第三度去Ala Moana Center,其實每次到這兒,海豚兒的重點也不是來濕平,而是來找吃的。這間蛋糕店在第一次來到這個商場曾經經過,當時海豚兒已經很想試,只因店內很多人,沒有機會試,之前一晚來時,家姐一家也吃得很飽,尤其姐夫幫海豚兒"隊"多碗炒飯,海豚兒不好意思説想吃甜點,這天終於有機會啦!  兩款甜品中,古古力拿破崙比較漏,反而綠茶卷蛋就非常有驚喜,好吃得海豚兒馬上多買個綠茶卷蛋給家姐一家吃呢!




之後我倆便去美食廣場買杯飲品,看見可愛的小狗,問準小狗主人後,便為小狗拍了兩張相相留念,小狗真的很可愛哦!



回到姐夫、家姐一家住的酒店,hea到差不多晚飯時候,姐夫、家姐就著海豚兒和Mr. Dolphin先帶姨甥女和姨甥仔出發去餐廳,他們就留下來等影相店開檔購物之前一對寶貝仔女的滑浪英姿,海豚兒偏心地覺得他們雖然是第一次滑浪,也算有姿勢有實際吧! :D



臨出發前,姨甥女拿了海豚兒的相機拍了幾張照片,包括以下這張自拍照。



至於姨甥仔,他想等父母一起去,但是虎媽給他的指令是要跟cee和姨丈先去餐廳,所以當姨甥仔一離開虎媽視線範圍就不太合作,放慢腳步慢慢行。為了分散姨甥仔的注意力,海豚兒不段逗他說話,駛出十八般武藝,終於成功帶兩個小朋友到這晚的用餐地點吃日式自助餐。



家姐果然係家姐,她一來到餐廳看了看海豚兒,就問是否有什麼狀況,唉! 原來海豚兒真的什麼也寫在臉上,無法啦! 短短廿分鐘路程,攪盡腦汁逗姨甥仔,來到餐廳時,海豚兒已累到不似人形啦!

這個自助餐很好吃啊! 要吃手握壽司,每次也要排隊等壽司師父即叫即整,又好味,又新鮮! 還有就是這天的午飯、晚飯也要多謝姐夫、家姐請客呀!



這晚大家還試了夏威夷的特產 - 新鮮切件菠蘿,原來這兒的菠蘿果然名不虛傳,又甜又多汁之餘,更是完全沒有渣,好正啊! 就連平常吃菠蘿會有口腔敏感(簡單來說是口痕)的海豚兒也忍不住要吃呀!



可能因為海豚兒又為食、又貪心,排了很多次隊,後來連壽司師父也認得自己,太醜怪啦! 不過面皮幾丈厚的海豚兒不怕醜之餘,臨走前還用爛透了的一茶匙即連半桶水都無的日文跟壽司師父致謝和道別呢! :P

隨著晚飯的結束,海豚兒和Mr. Dolphin的行程也來到尾聲,回到家姐酒店房拿過行李,和他們道別了便要走啦!  雖有不捨,但越是不捨就越有動力去努力工作,才有下次見面機會嘛!  同時,海豚兒和Mr. Dolphin也很喜歡夏威夷這個地方,特別是在這兒所感受不到的"種族歧視",希望將來會有再來的機會啦!

16 則留言:

  1. 海豚兒:
    ~你們好識找地方吃, 五日裡面,都食得好好, 連小食(蛋糕)都是美味.
    ~壽司是自助?但依隻自助餐是特別啲嘅日式自助, 有手握壽司, 我都排幾次隊!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 絕大部份都係姐夫工勞,而且夏威夷其實真係有好多正嘢食,所以其實寫完游記,我已經好想再去啦!

      呢餐自助餐雖然每次想食壽司都要去排隊,有時仲要排好耐,不過真係好好食,所以排耐D都值得!

      刪除
  2. 1個月10篇,其實妳好叻㗎啦,換轉係我就冇咁好心機啦:p
    原來妳兩個姨甥都幾高大喎
    妳今個trip食咗唔少日本嘢喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳呀! 其實寫游記除咗有時會寫得長D,對我嚟講,已經係比較易寫嘅題材,反而我覺得好似妳寫食評先係最難,所以我多數都只係識寫"好食"/"唔好食"! ;P

      係呀,兩個都似爸爸,第時都應該會幾高,到我老D再縮埋水,佢哋就要對住我頭殻頂講嘢!

      哈哈! 正確嚟講,我哋無食過日式以外嘅嘢! :D

      刪除
  3. 真係好開心的旅程, 不過點解o係hawaii成日都食日本野呢? 仲以為會多美式野啊
    又, 戴鹿角的狗狗, 同埋姨甥仔女的滑浪照都好正呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能因為先入為主,住喺出名日本嘢食正嘅溫哥華"朋友仔"高度推介夏威夷嘅日本嘢食,尤其係壽司,所以我真係好努力咁去食,而且夏威夷四面沿海,而又有超級勁多日本遊客嚟玩,食壽司應該無走雞! :)

      係呀,兩款相相我都好鍾意,尤其多謝小狗主人專登將架車仔調𨍭方向嚟就我影相。

      刪除
  4. 呢程夏威夷之旅很多開心節目, 又可以同親友一齊玩, 好開心~~ 個人最估不到在夏威夷最好味的都是日本菜~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個行程真係好開心,第一次去夏威夷嘅印象真係非常好,而且平時喺多倫多生活只得兩口子,聖誕可以同親人一齊過的確係熱鬧好多!

      係呀! 可能因為有好多日本遊客關係,所以當地嘅日本菜真係意想不到咁正!

      刪除
  5. 越是不捨就越有動力去努力工作 <--- I agree!

    What's your next trip? Hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 無辦法啦,又未中彩票(小聲說,其實我無買),唯有勤力D做工,再努力D計劃下次旅程! ;)

      今年應該會返溫哥華探家人,同埋仲"諗緊"十週年去邊度好,我都希望快D確定,可以預早安排。

      刪除
  6. 啲壽司個樣好得呀!俾我都排到被師父認得出,佢哋有無擺個盤俾人俾tips呀?

    我同老公去完夏老威都覺得真係直得再去,好主要原因係夏老威所有customer service都做得好,可能以前一直serve慣日本人,要達到日本嘅服務水平。

    回覆刪除
    回覆
    1. D壽司真係勁正,不過家姐話返到三藩市後試過另一間D魚更正,但飯就無咁出色嘅,價錢就平好多,我已經叫咗家姐下次找埋我去。

      無放tips嘅盤呀,而且個bar位好細,得一個師父整足一晚,我都有同佢傾下計,佢話整完一晚兩場其實隻手都辛苦。

      我都覺得嗰到嘅服務態度好好,連便利店員工都好努力,唔會hea,而且仲好友善,令人好C服!

      刪除
  7. 回覆
    1. 可能相反架,妳睇我每次排隊都盡量叫唔同款式咁麻煩,我見好多人會清一式叫uni,相對嚟講,方便易整好多!

      不過,睇得出佢好有心機整就真,一D都唔hea,仲好友善! :)

      刪除
  8. "口腔敏感(簡單來說是口痕)" XDDDDDDDD
    有機會,你下次帶我去~~~~~~~~*v*

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈! 我都知係"騎呢"D,不過真係架,仲有食皮旦會喉嚨痕添呀! :D

      有機會一齊去一定好開心呀!! 我依家成日心思思,想去Harry Potter添呀。

      刪除