2015年5月3日星期日

最近忙啲咩?

兩個星期沒有更新,終於有時間和精神記下想說的啦。^^"

這陣子一直在忙公事----->實屬罕見!!! 這幾個星期為了完成一個無聊到震的項目,弄得頭昏腦脹,還好,這工作已"暫時"完成,其他的,就由他煮到埋嚟至食吧!  ;P

大家知道嗎?海豚兒和Mr. Dolphin也很喜歡吃西班牙海鮮飯,早前,海豚兒在網上發現一間有不錯好評的西班牙餐廳 - LaVinia  Restaurant,當然要試試咯!

這晩我倆吃了火煺,不喜歡吃豬的Mr. Dolphin只吃了一片試味,其餘就由海豚兒包底,其實味道也很好啦!


至於炸蟹肉球就得到Mr. Dolphin熱烈捧場啦,咬下去吃到一絲絲蟹肉,一點也不覺油膩,又那有不好吃的道理。



薯仔蛋奄列味道也不錯,只是不算是我倆喜歡吃的食物類型而已。


來到主角西班牙海鮮飯,平心而論不算很出色,沒有市中心另一間西班牙餐廳 - Patria做得好。


這晚我倆點了兩款甜品,分別是古力味的cream caramel和炸鮮奶,兩款也好好味,一冷一熱,各有千秋!


過兩日後,海豚兒和Mr. Dolphin去了市中心,午餐先去一家法式薄餅店填肚。Mr. Dolphin選了煙三文魚配雞蛋、菠菜薄餅,而海豚兒就選了檸檬、砂糖加牛油薄餅,兩款也做到外香脆內軟滑,再加上一人一杯香濃的意式咖啡,實在是大滿足呢!


晚餐就試了多倫多一家近年非常火熱的餐廳 - Lee Restaurant。這店子是以中式的菜色加上法式的烹調作賣點,很有趣呢!


首先出場是每枱必點的Singaporean Style Slaw ----- >感覺有點像撈起, 這個約有二十款食材的沙律真的超級美味,有甜甜酸酸的梅子汁配上有不同口感的蔬菜再加上三文魚刺身,海豚兒分吃了兩大碟,吃到最尾一口依然讚不絕口,超正啊!


接着的黑鱈魚配蘿蔔糕和青咖哩雞球也很不錯,但就絶對不及第一道菜slaw這麼有驚喜。


最後,甜品的心太軟就一般般啦,因為個外皮實在焗得不夠脆,至於玩味十足的中法式湯圓就真的創意無限,味道也幾好啦!


幾天內吃了這麼多,大家有覺得奇怪嗎?是咁的,海豚兒和Mr. Dolphin 決心要手牽手離開這條被Mr. Dolphin形容為“肥胖路上”,所以吃過這幾餐後,我倆就要努力減肥啦,不只是因為外型,更重要是因為有人的驗身報告唔靚仔,所以我倆就要一起努力啦!

還有呢,我倆今年的"拾。婚。快樂"之旅也有了定案,所以要襯上半年吃得清淡健康一點,下半年才有quota四處吃吃吃呀!:)

至於"拾。婚。快樂"之旅的長程,遲些再慢慢告訴大家吧!

18 則留言:

  1. 黑雪魚配蘿蔔糕 好特別喎^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,個厨來自香港,所以對中式食物都有一定嘅認識,個魚加咗個芥末汁,仲食得好醒神添,唯獨是個蘿蔔糕太淋,無咩口感囉!

      刪除
  2. 仲以為妳去咗旅行冇時間update tim
    妳兩公婆幾有食力喎:p
    十年啦,恭喜晒丫,會去邊度玩呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好想自己係去緊旅行,可惜只是忙返工嘢呢!T_T

      其實西班牙餐嗰晩D嘢比較飽肚D,另一餐嘅份量唔算太多,而且我都專登"留肚"食甜品,如果唔係,其實仲可以叫多一份主菜嘅。

      謝謝妳!其實仲有半年先夠十年架,不過旅行就梗係越早計劃越興奮啦,至於行程就同舊年同妳哋提過嘅差不多,遲D會再詳盡D寫呢!

      刪除
  3. I used to be skinny as a stick.

    Now, in my 30s, working an office job, and 2 kids later, my tummy is ...

    回覆刪除
    回覆
    1. 肚腩呢家嘢真係趕極都唔走,好"戟"手!@_@

      我本身係肥底加上矮(五呎一),個肚腩一定走唔甩, 不過外型上,我老公情況確係比我慘烈,佢偏高(五呎十),又手長腳長,但就好似妳咁講做寫字樓工,攪到頂住一個大肚腩,所以真係要努力去“踼走脂肪!”

      刪除
  4. 妳應該幾健康架, 又係Mr Dolphin唔達標呀?
    不過一齊keep下都好, 做老婆梗係唔可以肥過老公

    我都好想八十年去邊度玩呀!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,我其實都肥咗唔少,要控制下,唔想要買過D褲呀^^",不過妳估得好啱呀,佢D指數差咗,所以真係有需要減肥呀!而我,真係唔想好似以前最高峰時,磅數仲重過佢,唯有忍下口啦!

      其實真係同舊年同妳哋見面時講嘅差唔多,遲D會再詳細D去寫。:)

      刪除
  5. 這幾個餐廳食物很有水準,睇到 presentation 已經吸引了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 三餐都有水準亦各有風味,而我最鍾意就係法式薄餅,尤其係店員用法文同我哋打招呼,令我無比興奮,感覺好似去咗法國玩咁,而雖然我係完全唔識法文^^",但就勁鍾意聽到佢哋講法文,我會開心到卡卡笑。:)

      刪除
  6. 海豚兒每次分享嘅食物都好吸引。 ;-P

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小鳥呀! 我好鍾意食嘢,奈何quota有限,唯有盡量揀D自己真心鍾意/有興趣試嘅嚟食。不過其實最掛住嘅都係細個喺香港食街邊檔嘅日子,嗰D味道比任何大餐都更"正"!

      刪除
  7. 同老公一齊去食好嘢係開心的生活情趣~~ 預祝你們的周年慶祝順利呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Helen!! 雖然我哋嘅口味唔係完全相同,好在都可以夾得到,所以都一樣食得好開心。:)

      有時候無咩特别節目,悠悠閑咁周圍食下,其實真係已經好滿足。

      刪除
  8. 海豚兒:
    ~近排忙咗, 當然要獎自己食餐好啦!!
    ~我發覺你所食嘅餐廳, 都係downtown 多, 如果我而家仲係多倫多, 真係分分鐘會同你碰面!!
    ~間Crepe 店, 我都有食過!! 以前, 我仲好多時, 自己行去食!! 哈哈~~
    ~恭喜, 結婚十年!! 係咪執行李去旅行啦?

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻!比妳識穿咗添!;) 我真係好鍾意喺King街嗰頭揾食架,貪佢有好多有特式嘅選擇!如果同妳遇上,我估好大機會係妳食緊午餐/下午茶時,撞到我四/五點就食緊晚飯而留意到我囉!:P

      呢間嘅crepes真係好好味,同埋我鍾意去呢間yonge/spadina分店多D,店東唔喺呢邊,我會覺得食得輕鬆D。

      謝謝妳啊!其實都仲有半年至夠十年同埋去旅行,依家只係有D心急,好想時間過快D,可以快D放假去玩啊!

      刪除
  9. 你的行程叫拾婚快樂之旅,這名改得特別好呀,比十個like你呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳的欣賞啊!:)

      靚妹拍拖時,能够過到一、兩年已經覺得係人生大事啦!諗返依家同另一半將踏入十週年這個雙位數,真係覺得要熱烈慶祝呀一番!

      刪除