2015年6月18日星期四

噢 Tiffany~

首先請各位以 <<O Christmas Tree O Christmas Tree>> 嘅音樂一起唱:
<<噢 Tiffany~ 噢 Tiffany~>> 來替海豚兒高興高興下先!\^0^/

到底怎麽啦?

是咁的,海豚兒最近平生第一次幫襯Tiffany & Co.買了一對小耳環,款色很簡單亦不是什麽名貴之選,想把這小事情記錄下來,主要是因為這是海豚兒的第一次之餘,同時是海豚兒送給姨甥女小學畢業的一點心意啊!

老實説,海豚兒是一個百份百無心肝的人,除非和姨甥女、姨甥仔見面,或者外遊買了些手信,否則也不會記得在他們的生日、新年、聖誕等日子送(寄)禮物給他們的。^^"


就像這次姨甥女小學畢業,明明海豚家姐在五月初和女兒選定裙子時還給海豚兒發了照片看看 (而其實海豚家姐亦只是純分享,沒有意思要海豚兒送禮的),海豚兒當下沒有上心,直至海豚家姐whatsapp畢業禮照片過來分享喜悦,海豚兒才醒起自己好像欠姨甥女一份禮物喎。

Mr. Dolphin 和海豚兒的原意是買一部適合户外活動用的相機(go pro)給這位非常喜愛户外活動的姨甥女,向海豚家姐詢問時,她却沒有甚麽反應,那就説明她不想我倆花費之餘,相機也不是好選擇吧!在海豚兒多番堅持下,海豚家姐終於就範,並給予海豚兒一點點“家長指引”,好讓海豚兒知道可以買一對款式簡單的耳環作為禮物,於是海豚兒便在Tiffany & Co.網站買了以下這對耳環送給姨甥女,希望她喜歡吧!


 
以下是姨甥女親身示範,cee眼中的完美演譯:


題外話,心大心細的海豚兒在Mr. Dolphin 陪同下,在店內看了幾款耳環却拿不定主意,於是便決定在"辦公時間”跟同事們相量,結果海豚兒的有品味同事便給了一點意見和提意了這款式。放工後當海豚兒告訴Mr. Dolphin 挑了這一款,Mr. Dolphin 馬上"反白眼"海豚兒,因為這正是他提意的款色,却"被"海豚兒忘記了,還以為是新發現!

14 則留言:

  1. 我有呢個系列嘅頸鍊,不過金色。依家Tiffany好似賣得好貴吓喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我未去睇耳環之前真係無咩留意首飾^^" 但妳話有呢個系列嘅頸錬,我又會覺得開心喎,證明呢個款應該見得下人嘛!

      刪除
    2. 呢個心心系列係Tiffany經典款,有咗好耐架喇,你當年有無睇Bridget Jone's Diary呀,Bridget全套戲都帶住呢條頸鍊架,你要買的話,都可以叫海豚先生買佢哋幾個經典款。另外經典仲有Cartier Trinity系列,我當年都有隻Trinity介子,不過離婚時俾翻前夫喇。

      刪除
    3. 今日我都專登去Tiffany到睇下,因為買咗之後都未得閒去。去到睇到實物我先至知原來係買咗呢個款,好似妳話齋,呢個款真係好經典,原來我係識架,只係我唔識個名,同埋看圖購物時根本唔認得係呢款,只知道係open heart shape,所以到今日見到實物,我同老公話“下,原來我哋買咗呢個classic款"時,我老公激到差D爆血管,唔明點解我會唔知!XD

      我都鍾意Trinity介子,不過我試嘅時候覺得自己帶得唔好睇,所以慳返。^^"

      刪除
  2. 回覆
    1. 我買嘅時候都抱有虛榮心,希望姨甥女大個D開始懂打扮都會知道自己有對Tiffany嘅耳環架。:)

      刪除
  3. Mr. Dolphin幾有眼光喎,wahaha...
    咁妳寄過俾妳姨甥呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳曲線讚我喎,嘻嘻! 我都覺得Mr. Dolphin幾有眼光! ;P

      我今次係上Tiffany喺美國嘅網站到買,貨品直接由美國寄出,三、四日就收到,好方便,而且就算計埋𣿬率,都仲平過佢喺加拿大個網站添。

      刪除
  4. haha, 好搞笑, 竟然Mr Dolphin記得d款而妳唔記得! :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉! 咪就係我個人D嘢成日唔係唔記得就係唔上心,成日激到佢C下C下! ^^"

      或者佢當時應該話買對比我,我就會記得多D,哈哈!

      刪除
  5. 而家d 小學生已經有tiffany, 唔怪得愈來愈難滿足啦! 而家tiffany 愈來愈貴, 賺c 佢呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家嘅小朋友真係好鬼幸福架! 我都係琴晚至知呢對耳環係姨甥女第一次擁有嘅Tiffany手飾,我其實都有暗自高興食咗頭啖湯,所以貴少少都值嘅!

      刪除
  6. 我都未有Tiffany arrrr....同老公講先...哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 襯週末快D同老公去Tiffany行一轉睇下有咩心水先吖! ;)

      其實諗返都幾得意,我唯一嘅一件Tiffany手飾就係姐夫家姐送嘅,佢女嘅第一件Tiffany就係我送!

      刪除