2019年3月12日星期二

一星期擇要

各位觀眾,歡迎收看「一星期擇要」:

<<星期二 ~ Miku>>

襯喺市中心開完會,就喺附近嘅Miku餐廳食壽司午餐,貪佢清清地又幾好食 ... ... 仲好食到個腦記得要「手機先食」但隻手竟然失控地夾咗一舊壽司入口嘆至影相,哈哈!



而另一個令海豚兒重訪嘅原因係因為發現甜品餐牌上有pavlova食。這份甜品齋睇賣相都已值回票價,何況,這是有內涵之作,中間的果肉清新可口。



<<星期三 ~ The Fry>>

是日做例行身體檢查,完成後先去食份shawrama做午餐,不過因為拎住份shawrama時有點呢咁hea所以都無影相。來到晚餐,當然要襯做完身體檢查又未睇報告前食下啲好味又無益嘅食物啦,仲要難得Mr. Dolphin肯陪食,咁就去食心癮咗一排嘅韓式炸雞啦。無骨的韓式醬汁雞件,好味呀!



<<星期六 ~ 蟹逅>>

早兩篇都提過嘛,主子上個月做咗個牙齒小手術,經過接近一個月護理已差不多康復,決定襯星期六去食餐好嘅。又難得小學同學一家肯嘗面,齊來幫拖(x1)消滅呢個六至七位用嘅龍蝦皇帝蟹套餐,順道補慶農曆新年。。。如果沒有他們的協助,海豚兒和主子應該連一半食物都食唔哂呀!^^"



雖然餐牌上寫龍蝦、皇帝蟹各五磅,實情是店內基本上沒有體積這麼少的皇帝蟹,要吃龍蝦刺身亦必須挑隻大龍蝦,最終,我們就加錢要下7.5磅龍蝦和6.9磅皇帝蟹來吃。有圖有真相,大大隻龍蝦鉗係咪好誘人呢。:)



首先來的是一碟半打的燒豬頸肉串燒,海豚兒忘了拍照,只拍下自己碟上的一串,小學同學笑說,如果他們沒來,Mr. Dolphin又不好豬肉,海豚兒豈不是要一個人隊哂半打串燒,哈哈!坦白講,真係好在有小學同學一家幫拖(x2)呀!



蒸海鮮這吃法早在香港大行其道,但這可是我們這班加燦第一次品嚐呢。對海豚兒和Mr. Dolphin來說,第一道蒸蟹爪給我倆的印象最深。平常食蟹爪一般是開邊蒸,要食到啖啖肉嘅蟹都要十磅以上才行,但原來原條蒸的話,七磅貨仔已非常好肉,加上原條連殼蒸,水份得以鎖住和保留,蟹肉的鮮味和質感比開邊蒸優勝得多多聲



然後到嘆龍蝦時間啦,特別感謝不大吃生龍蝦的Mr. Dolphin專登為海豚兒而要求龍蝦加碼,等海豚兒可以嘆鮮味加啖啖肉的龍蝦刺身,難得小學同學夫婦亦極級欣賞這味,亦引得他們的大兒子也想一嚐,可惜小孩年紀還少不能吃,我們仨只好繼續自私食咯!




吃罷蒸龍蝦及皇帝蟹,各人已飽到儍



這個餐還包括得到我們一至好評的龍蝦膏炆麵和一般般的蟹蓋焗飯。



最後還有蔬菜拚盤... ...又是吃了大半才記得拍照^^”,和深受三位小孩喜歡的冬瓜粒湯底。



很飽足的一頓午餐,三小時一下子就過,海豚兒和Mr. Dolphin更飽到連晚飯都跳過,最後都忍唔住講多次,好在有小學同學一家幫拖(x3)咋!

「一星期擇要」報導完畢,多謝各位收看! :D

22 則留言:

  1. 其實人多食飯真係幾好,又可以叫多幾款試食

    回覆刪除
    回覆
    1. 人多食野真係熱鬧啲又開心啲,今次都係全靠有小學同學一家陪我地,先至可以咁盡慶!

      刪除
  2. 除咗大人都仲有3個小朋友的話,應該都無問題。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好難得朋友嘅仔女(最大都未夠十歲)都鍾意食海鮮,尤其係大仔,拆蟹剝龍蝦殼都叻我多多聲。

      刪除
  3. 海鮮我麻麻, 韓式野我 👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 怪不得會見妳整韓式菜系啦!下次去開陳記入多啲貨,煮韓式大餐同專員撐枱腳。

      刪除
  4. 手機先食係我嘅指定動作,如果我冇影,連我啲同事都會問點解唔影,哈哈。
    韓式炸雞真係正。好耐冇食皇帝蟹啦,幾年前在西雅圖食過連個大盆都放不下嘅皇帝蟹之後,好耐都冇見過啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我嘅同部門同事,如果喺佢地面前手機先食,佢地都仲會眼望望,唔係好慣。^^”

      哈!我就係比妳嘅韓風晚餐影響,然後忍口到做完annual check up就即刻食炸雞呀!本來想叫妳下次去西岸探親再食過,但早兩年家人話香港食皇帝蟹仲平過北美,但近期又話大陸人抵制加美進口貨...etc,唉!我都亂哂啦,嘻嘻,一於有機會食新鮮嘅,就食咗先講啦!

      刪除
    2. 真係珍惜當下,見到鍾意嘅就立刻食,好一個漂亮嘅藉口,哈哈哈。

      刪除
    3. 都唔算係藉口吖(心虛中~),一次過滿足哂生理同心理需要之嘛,嘻嘻!

      刪除
  5. 龍蝦皇帝蟹新鮮又抵食,無得輸^^
    人多果然係好辦事,以後多啲搵下開大餐飯腳wakaka...

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然都貴貴地,但啖啖肉嘅游水海鮮,真係教我如何不吃牠呢,嘻嘻!係喎,你之前去澳洲都應該有好多海鮮食,等你分享!:)

      人多食野真係高興啲又熱鬧啲,不過我地近年都較少同一大班朋友開餐啦,好多朋友週末日程都係穿插於接送小朋友興趣班之中,我地又只係週六至會出城,所以較難約。

      刪除
  6. 嘩,好多引C人的海鮮,仲有個pavlova都好靚仔吸引

    回覆刪除
    回覆
    1. 新鮮蒸熟嘅龍蝦皇帝蟹真係無得輸,最正係唔需要加任何調味,原汁原味!不過嘛,我最鍾情依然係西式食法,每樣少少咁,會更啱胃口。

      對對對,呢個pavlova真係好靚仔,就咁睇仲以為佢係蛋糕,亦完全唔會估到入面仲有好好味嘅果肉(士多啤梨、火龍果..等)。

      刪除
  7. 海鮮餐好吸引呀...啖啖肉真係好好食呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢餐真係好好味。我呢...唔識拆蟹剝殼又唔叻食骨,所以食親海鮮只愛啖啖肉選擇,不過無預計到原來食蒸海鮮都一樣會覺漏,仲係食咗幾件就夠喉添呀!

      刪除
  8. 個海鮮餐堅正啊呢個價香港食到一隻皇帝蟹咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實$288呢個價錢仲未計蟹同龍蝦都因為加磅數而要加錢(好似都加咗百幾蚊),外加13%稅同10%服務費,不過以人均計,都算抵食嘅。

      刪除
  9. 韓國這時不是皇帝蟹季節,我哋都無食呀。你買那隻真係好巨型呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果去韓國玩,皇帝蟹一定係Mr. Dolphin最有興趣食嘅野。:)

      我地呢隻唔過十磅唔算好大隻,不過都估唔到咁好肉地,正!

      刪除