2019年3月18日星期一

『無呀 無呀』

上篇提到,海豚兒早一個多星期前去做年度身體檢查。

大意的海豚兒把對上一次驗身日子記錯,年度驗身已經遲了五個多月(汗)。

一向對驗身都無有怕的海豚兒其實今次有點淆底架,雖然智商高度及行為似足小學雞,但年紀真的不少,加上過去一年是毫無保留而又放肆地食菠蘿油,又隔了一年多沒有驗身,上年又平身第一次錄得血壓偏高 (當時也有點意外!),所以跟診所預約看報告時,海豚兒也刻意把日子推遲,好等海豚兒食多幾餐才撃鼓鳴冤,噢,對不起,是鳴金收兵才對。:P

星期六,Mr. Dolphin陪海豚兒一同看醫生,醫生望著電腦屏幕只說了『無呀 無呀』。海豚兒心想,到底是無報告睇嘅無吖、唔掂嘅無吖、定係無事嘅無呀。。。

幸運地,答案是無事嘅無呀,yeah~~~

呢兩年食埋勁Q多菠蘿油,多到連自從十幾年前減肥後,Mr. Dolphin都未試過干預海豚兒吃任何三高食物,近期都忍不住口「鼓勵」海豚兒食少啲菠蘿油,然而,海豚兒膽固醇指數竟然係好到無人信,哈哈,或許Mr. Dolphin真的應記一功,每日督促海豚兒吃的supplements果然洗得!XD

正所謂各有前因莫羨人,海豚兒如果沒有這份幸運體質,相信年青時也很頭痕。在各種因素下,念書時晚餐試過為了省錢食$1美元有十個的平價公仔麵,又或者是被海豚兒稱為死唔斷氣的熱狗... ...因為貪平,一袋六隻熱狗包才$0.99美元配約$2美元一包有8條香腸,結果每晚一隻熱狗、六晚後又剩下兩條香腸,單吃香腸不夠飽,用來吃公仔麵加餸又捨不得,只好繼續買熱狗包、又繼續買香腸,週而復始咁食,真係食到死唔斷氣咁。更難得的是,在羅省生活時,海豚兒除了一般吃成藥就藥到病除的傷風感冒外,又確實未曾花過錢看醫生。

這些生活體驗,往後亦成為海豚兒和Mr. Dolphin互相開玩笑的話題和對比啦。回想那些年少日子,海豚兒真的十分感恩天父和母親給予海豚兒這副健康body啦! :D

更值得感恩的是海豚兒的血壓亦回到正常水平,估計是不用再跟舊年提過的惡人谷同事共事,所以心情也放輕鬆了,簡直連便便也暢通了呀,哈哈!

寫完一大堆廢話,海豚兒當然不會忘記告訴大家是日(星期六)的得戚得戚好得戚菠蘿油午餐啦⋯⋯放心,往後會減少吃啦。



晚餐海豚兒和Mr. Dolphin就去食好西,因為海豚兒想食豬肋骨(baby back ribs),而Mr. Dolphin就點了$40抵食套餐,包括煙三文魚多士, prime rib , espresso creme brulee,好吃!


22 則留言:

  1. 一切如常, 恭喜哂~~
    我老媽每次去檢查前, 就會開始戒口, 每次都俾我笑佢呃醫生 🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝!

      我都聽過有長輩咁做,初時都有啲覺得呃人,但長輩都叫做事前戒口3個月,咁有戒點都好過完全唔戒嘅...可能最自欺欺人嗰個係我呀!;P

      刪除
  2. 你件牛油大過我個件喎,小心食呀,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢件牛油有一半外露,其實我鍾意咁呀,唔會咁快溶嘛!哈哈,放心,我食得好小心,一滴不漏。

      刪除
  3. 菠蘿油我從來唔敢自己“隊”晒成個

    回覆刪除
    回覆
    1. 我嘅隊友唔介意我唔“隊”哂個菠蘿包,因為佢會幫手食個包,但我一定要“隊”哂件牛油佢至會開工,哈哈,我都好為難架(奸笑中)!

      刪除
  4. 睇到撃鼓鳴冤立刻笑左,哈哈哈。明白明白怕身體檢查,我都係咁。我以前在西雅圖讀大學時都係晚晚啲平公仔麵當宵夜(那時一蚊七個已經係特價啦),我現在身材咁健美應該啲麵有啲責任,哈哈哈。
    恭喜妳身體check up result 咁靚,繼續食好西,繼續健康一百分。

    回覆刪除
    回覆
    1. 六婆本色嘛,哈哈!原來大家都有貪平貪方便加各種各樣原因而食平價公仔麵,但估唔到羅省嘅仲要再平啲,我估係西雅圖啲公仔麵營養好啲所以貴啲,哈哈!睇見BD就知MD身材一定fit爆吖,食乜都無影響!

      多謝多謝,我會繼續努力密密食,不過都會cut down食菠蘿油次數,大家都要健康呀!

      刪除
  5. your life in LA is exactly my college life as a foreign student here in the US. I was my own dr, too and ate tons of those 10 for $10 quick noodles and yes, hot dot, too. Amaze how we could live our lives like that but then everything was just fine.

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該點稱呼你呀?:)

      老土啲都要唱句“年少多好。。。”,後生時食方面真係放肆好多,有時亦都唔顧慮得咁多,尤其係留學生(握握手),租房住或住dorm都有好多煮食加儲存限制,出街食下下洗美金又唔化算,不過當時經歷緊又唔覺係啲乜,但依家諗返轉頭就好似你咁講,真係覺得好神奇,尤其食埋咁多junk food,身體都仲唔太差,又唔洗睇醫生。

      刪除
  6. 無就安樂,至少食野唔駛就住就住wakakaka.....
    想問係食乜野supplements可以降膽固醇呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我都好開心仲有少少quota可以食鍾意嘅食物,不過同以前比,我都食少咗啲高危野例如內臟咁。

      主子同我都有食omega-3,我嘅好膽固醇就好高,但對主子就好似功效不大,醫生話係我嘅基因好,唔關啲supplements事,但我覺得主子都應記一功,哈哈!

      刪除
  7. 恭喜晒...不過都要節制下呀..hahahaaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝!我會呀,都會節制下,而且仲要留啲配額等旅行放假用嘛!:)

      刪除
  8. 雖然食得有D少邪惡,不過妳食的份量唔算太多(其實我依家都係),所以OK的~
    講起上黎,我都要趁出發前驗一驗好D呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就係恃住平常食得清淡所以到週末會食得放肆少少^^”,不過近年又真係過份咗,所以都要節制下,留啲配額以備不時之需,哈哈!

      妳一定ok啦,不過早啲驗都好,豈碼有個安心。

      刪除
  9. 恭喜妳身體健康,長吃長有^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝!

      下一步我就要學車媽媽進行體重管理啦,情況仲要係優先處理級別!

      刪除
  10. 海豚兒,
    我都試過幾年間食吞拿魚包.係罐頭吞拿魚mix沙津醬.又係有d食剩又添d,如是者,食咗好多年.哈

    冇事就食.享受下

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳呢!

      哈哈,原來除咗我都有人好似我咁儍,周而復始咁食同一樣食物!細細聲講妳知,我琴日午餐食咗呢個星期唯一一次菠蘿油配熱奶茶呀,超滿足!

      刪除
  11. Hello海豚兒,後生真係無敵嘅!你可以分享supplements嘅心得。我食得好健康,不過都驗出有胆固醇,非常唔服氣,哈哈。而家最中意研究supplementation同其他人嘅經驗分享。

    回覆刪除
    回覆
    1. 歡迎光臨!:)

      心虛地説,我一點也不後生啦,只是高度似後生,因為生得矮似小朋友,哈哈!Mr. Dolphin都係比我食得健康好多,不過我膽固醇指數依然好過佢,佢又係唔服氣,不過都無辦法啦,每人體質都唔同,唯有食supplements惡補下啦,加上我地嘅家庭醫生好“鼓勵”我地食,所以經過咁多年,supplements都越食越多種類。

      刪除