2019年3月28日星期四

似曾相識

因工作需要,海豚兒上星期要去不同地方開會,有些地點距離海豚兒的家也不近,開一個下午會,連車程就花上大半天時間,放工後更是累得大腦閉塞。

不過,更忙都好,吃還是不容錯過,海豚兒襯一個空檔去嘆返個美味午餐。吃罷這份賣相和味道也很好的甜薯栗子ravioli,再加一杯decaf latte,雖然有點漏,但就超滿足!^^



來到週末,海豚兒和Mr. Dolphin要去唐人商場買東西及辦點事情,忽然想起,原來海豚兒甚少在blog介紹這兒的唐人商場,就襯今次影幾張相比大家睇下啦!




這個商場名叫太古廣場 (Pacific Mall),名字跟老家的近似,有否一點點老翻味道呢?除了名字有點老翻,這商場亦曾經是最集中售賣老翻貨品之地啦^^",包括名牌服飾手袋光碟等,包羅萬有! 除此之外,這兒也有食肆、港式零食雜誌、參茸海味、眼鏡、剪髮、美容護膚店/品、保健品、就連拜神物品、廚房用品、專賣唐人刀商店都有。不過時代變了,近年大家都鍾意網購多些,又或者再加上這兒執法人員大規模“襟”老翻店鋪關系,所以現在的太古廣場也沒有當年旺場啦!




看完相相,有否覺得這商場有點似曾相識的感覺呢?有點像深圳的羅湖城嗎?雖然海豚兒從未去過真正的羅湖城,但曾經到此商場一遊的親友每每也會告訴海豚兒很像啦。有機會來多倫多玩而又想體驗一下,或者也可考慮加插這多倫多羅湖城作為景點之一。XD

辦完正經事,海豚兒和Mr. Dolphin就去嘆個美味午餐,之後再買定甜品及晚飯(沒拍照)回家休息,留待晚上再慢慢嘆!



到星期日下午就和兩位朋友出來見下面吹下水,女人和女人之間,總有數之不盡的話題,就這樣,一轉眼一個星期就過去啦。

24 則留言:

  1. Pacific Mall好多年前我去過,有東東雞蛋卷買,不過有人話東東好鬼串

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前要排長龍買可能係巴閉啲,但我本身都好少幫襯,依家就無呢枝歌仔唱lu,坦白講,佢嘅蛋卷、雞蛋仔唔算太好味,可能大家都係食嗰份情懷。

      刪除
  2. 英國就沒有這樣的唐人 mall ,要做齊中國人野就再去倫敦唐人街。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,妳唔講起其實我都無諗到呢個可能係加拿大特色,因為無論Vancouver定Toronto都有唐人mall,我去呢啲mall多數都係做日常野,例如剪頭髮、睇牙、買亞洲式嘅日用品,因為平啲之餘,又多選擇嘛。

      刪除
  3. 見商場第一眼吸引我係"多倫多婚姻介紹所" ^^
    D衫"娘"到呢...

    回覆刪除
    回覆
    1. 好眼利呢!而且個招牌仲係用簡體字,俾我一定唔會幫襯。;P

      小聲說,所以我都好多年無喺度買衫lu。

      刪除
  4. 我去太古,都係間叮噹零食.
    我好感激,我哋嘅一個月聚會.

    回覆刪除
    回覆
    1. <3 <3 , I was also wondering when watching Youtube IF it was ..... heehheehehe. wonderful gathering.

      刪除
    2. 叮噹以前好多分店,我都有喺度或者新旺角分店入貨架,可能我地n年前已經遇上過而不知道呀,哈哈!

      我都好enjoy可以出黎girls talk,但就唔enjoy每次滾水淥腳咁返屋企煮飯。XD

      刪除
    3. MD叻叻,估中咗呀! Vicky勁呀,知道我無面見人,巧妙地影唔到我架!;P

      刪除
  5. 好正呀你個羅湖城...快d返黎HK行番轉正牌Pacific Mall la...hahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳講得啱呀,去正牌Pacific Place我只可以“行番轉”,因為檔次太高我買唔起嘛,哈哈!

      刪除
  6. 有機會來多倫多玩而又想體驗一下,或者也可考慮加插這多倫多羅湖城作為景點之一

    --> 好的,我記住啦!不過今個星期好多學校活動,仲未有時間book機票,下週要加把勁先...

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果妳唔嫌浪費時間,我一定奉陪嘅,哈哈!

      唔緊要吖,都係嗰句,有咩需要出聲就得架啦!

      刪除
  7. 羅湖城,我都好多年冇去囉。^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 離開香港後我都已經未返過大陸lu,記得最後一次返去,係陪SF親戚去深圳玩,只記得過關好逼,錦綉中華好逼,回程過關更逼,諗起都怕怕。^^”

      刪除
  8. 咁Yan要去多倫多羅湖城走返轉haha!

    回覆刪除
    回覆
    1. 住北美嘅人都幾like去多倫多羅湖城食下行下買下架,不過由香港黎嘅話,唔介意嘅都可以去睇下,了解下呢度嘅日常,但就一定無野啱睇,因為旺角深水埗有更多好選擇。:)

      刪除
  9. I like this Pacific Mall very much when I was in Toronto many years ago!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 歡迎妳! :)

      後生時我都好鍾意去Pacific Mall架,差不多每個週末都去下,真係會唔買都睇下,仲會同朋友約埋去行街,年少多好^^"!係呢,唔知妳知唔知,旁邊嘅market village都終於移為平地啦,經過時都覺得有啲失落。

      刪除
  10. 嘩,我好似好耐無嚟探你blog喇。

    羅湖城入面啲路窄好多,啲舖細好多架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳早排忙演唱會嘛,好好休息下,其實我呢排都更新得好慢。^^”

      除咗地方大啲,我估呢度衛生環境都好啲卦。

      刪除
  11. 個商場望落幾光猛又濶偌

    回覆刪除
    回覆
    1. 個商場算企理架,住東岸嘅唐人如果黎多倫多玩,好多都會黎呢度行下買下又食下,我家姐姐夫由SF黎玩,每次都黎飲飲食食下啲港式食物架。

      刪除