2019年3月7日星期四

扺唔抵

有日海豚兒辦完正經事想惠勞一下自己,就去嘆番個丼飯。丼飯的魚生也算新鮮,但當然不能夠跟在日本吃到的相比啦。



不過呢,上面這張相相其實有點不誠實,角度問題把丼飯影到好大碗,實情是這碗丼飯份量只是小孩飯碗的容量,三片海膽加一小撮三文魚子和少少白飯收費$18.50加元加13%稅呀!

另一日,海豚兒心血來潮想飲珍珠奶茶,就去幫襯台式飯店順便食午飯,竟然在餐牌上看見了咕嚕肉,哈哈,一年多沒有吃過這味餸,一於就揀咕嚕肉啦!這個飯連飲品才$14加元連稅,而且份量多到海豚兒出盡九牛二虎之力也吃不完,好抵食呀!



來到星期六,可憐Mr. Dolphin要加半日班,海豚兒就善用這半天時間走訪中西超市買餸、買日常用品,一個人搬貨咁搬啲重物返屋企,攰到隻屐咁。做完所有家務事,當然要預留一點時間給自己嘆番份久違了的甜品早餐啦,雖然食物味道一般般,但有個地方靜靜地坐下、抖下、上下網,坐完真係人都醒神啲。



轉眼又過了一週,Mr. Dolphin在星期六繼續超時工作,這天下班後,我倆就夾啱時間去嘆happy hour平價餐。呢間嘅平價餐的確抵食又好食,沒有將貨就價,讚!



寫完一大堆,其實抵唔抵都唔係最緊要,海豚兒覺得食得開心、享受就夠啦!

26 則留言:

  1. 抵食又好食既,一定會再幫襯,搵人笨實的,梗係唔會有下次

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有仲有,最怕受氣,有時遇著啲巴巴閉餐廳或員工,真係食咗都背脊骨落呀!

      刪除
  2. 我反而愛港式奶茶, 珍珠奶茶我麻麻呢
    咁多樣我最鐘意個 burger, 個包好難得無謝哂皮

    回覆刪除
    回覆
    1. 2選1嘅話我都係鍾意港式奶茶多好多。

      好細心呢!係呀,個包咬落去仲熱同脆面,我覺得喺多倫多好多時食burger都有咁上下水準,所以我都幾經常會食架。

      刪除
  3. 魚生丼飯係DD嘅最愛。
    出街食真係好大筆數,尤其我們一家大細,現在個個都大,如果孩子冇回家食飯,我同DD都會出外食當拍拖(my version),哈哈哈。如妳講,唔係抵唔抵,係一個開心同享受, hahahaha。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見到妳地都去咗食日本餐呀,原來魚生飯係DD最愛!

      完全明白呀,身邊好多一家4口嘅朋友都係隨著仔女長大由食2人餐>>3人餐>>4人餐>>甚至5人餐進發,,尤其呢邊食要加13%稅同tips,真係幾重皮架!有時我cheap cheap地會叫主子化身做外賣仔,買返屋企食,喺屋企坐得C服啲仲慳埋10%-20%tips。 ^^"

      刪除
    2. 真係啲貼士重大數目過啲稅,好肉痛下,哈哈哈。

      刪除
    3. 係呀,而且一般習慣係稅後再計tips,條數越滾越大!

      刪除
  4. 懂得享受生活閒情好重要^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 靜靜雞話你知吖,我同Mr. Dolphin份人滋陰又懶底,所以唔洗自己洗煮抹就已經覺得好爽啦!:)

      刪除
  5. 海膽望落都唔錯呀..肥人見到都吞左啖口水...hahaaa
    台式飯店d 飯好好好好多wor...根本食唔晒啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 海膽真係唔錯亦算係大塊,如果可以多幾片會更滿足。:D

      真係勁多,我估分兩餐食都仲有剩。。。尤其係啲白飯會剩最多。

      刪除
  6. 好味比大份緊要D,不過又好味又抵食當然最好啦!
    妳個邊咁多Happy hour特價餐真係好,又抵食又可以早食dinner,感覺無咁肥膩呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 2選1我都會揀前者,好味又抵食就係bonus!

      可能呢度餐廳知我地cheap所以要推出多啲優惠吸納我呢啲cheap客,哈哈!話時話,呢度連cheesecake factory午餐都供應到5pm,又係好抵食,不過唔知香港有冇呢。

      刪除
  7. 台式飯店那頓一定好滋味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲一路食一路諗起妳地,因為對上一次食咕嚕肉就係同妳地一齊食啦。:)

      刪除
  8. 我唔太喜歡珍珠奶茶,應該一杯都未買過嚟飲,但係最近有啲迷上老虎堂嘅黑糖波霸厚鮮奶,超肥超唔健康,但好好味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 珍珠奶茶我讀書年代貪平同大杯成日飲架($2usd)但又唔算話好鍾意。

      妳講呢款聽落個名我都有興趣試,因為厚鮮奶同黑糖都幾吸引。係咁架啦,好味嘅多數都唔多健康,但有時返工辛苦都想飲/食啲好味野黎獎勵下自己,等回暖再一齊努力踢走脂肪吖!

      刪除
  9. 見到魚生很新鮮。反而香港一般的日本餐廳的貨色麻麻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都算新鮮雖然未及日本。

      竟然!同多倫多比,我覺得香港嘅質素同款式已比較好,不過講真魚生壽司更好食都唔及妳之前自家製嘅乳鴿吸引!:)

      刪除
  10. 回覆
    1. 仲有千其唔好同枱食飯各自修行,主子同我食飯,除非影相或聽電話,我地都唔會用手機撈飯。

      刪除
  11. out of curiosity, what field is Mr. Dolphin in? Accounting?

    回覆刪除
    回覆
    1. 歡迎光臨同留言!

      Mr. Dolphin係理科人,而佢嘅工作係project based所以要趕死線。^^”

      刪除