2019年8月19日星期一

從來都。。。

從來都很怕報紙的油墨氣味和質感。
<<公主病 x 1>>

小時候被家人差遣落街買報紙也是不情不願,和報紙檔一手交錢、一手交貨那刻,海豚兒就會從褲袋中淘出預先準備的紙巾夾起份報紙走人,差不多每次也會被檔主白眼。
<<公主病 x 2>>

每天晚飯,家人習慣用報紙當枱布鋪在飯枱上,海豚兒自懂性以來就習慣吊起雙手食飯,慕求兩隻手的任何一個部位和報紙也不會產生任何接觸。
<<公主病 x 3>>

現在的週末,海豚兒和Mr. Dolphin偶爾也會買份中文報紙,為的是隨報紙附送的八卦雜誌。不過,海豚兒多年來亦本著報紙不埋身的宗旨,買及消滅報紙這份差事一直交由主子代勞。
<<公主病 x 4>>

今天,海豚兒少有地主動去買份報紙,雖然也帶定一個文件袋去裝起份報紙。
<<公主病 x 5>>


其實,也沒有什麼大原因大道理,只想留個紀念,並藉此跟老家說一句『香港人。加油!』




20 則留言:

  1. 公主病1無。 公主病2都無,我哋細時有人送報紙。 公主病3,無,媽咪唔鍾意。不過反而依家香港家就用報紙鋪飯枱。我食飯就離枱3尺。 公主病4,無,依家無買過報紙,免費的都唔想攞。公主病5,一半半,如果有大新聞,會攞份免費報紙,睇完即掉,唔會拎入屋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小時候只有喺電視劇至見到送報紙送牛奶架,所以當時喺我膚淺嘅心目中,呢啲係上等人屋企嘅代表,哈哈。其實報紙鋪完枱,啲油墨又會印返喺枱面,我覺得仲要做多啲清潔功夫。同妳最似嘅係唔想拎份報紙入屋XD,奈何主子要睇,所以都要焗住帶埋份報紙返屋企,等佢睇完至recycle。對我黎講,依家可以上網睇報紙絕對係爽呀!

      刪除
  2. 妳呢啲唔算係公主病,我每日都會買報紙返屋企,其實都只係睇大標題,其實可以係手機睇新聞,不過都係習慣咗,好似睇慣實體書,唔鍾意睇電子書

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,多謝妳呀!小時候未有公主病呢個稱呼,我屋企人會話我係豆腐做,唔係話我脾氣好,而係郁啲又哎痛又話整親,呢樣又唔得嗰樣又唔掂,哈哈!

      睇書嘅話,我都係鍾意手拎住本書黎睇,不過去旅行嘅話,電子書又確係方便好多。

      刪除
  3. 我家同報紙有情意結。

    我哋好細個就睇報紙,小學去茶樓開飯或週末去飲茶,就係一家人大大細細分一份報紙睇好似搭檯咁。我爸媽依家每日都仍然會買蘋果日報,飲完茶仲會攞翻屋企繼續,亦會用嚟鋪飯檯。我自己去到英語系地方旅行,仲會買當地報紙睇,我對報紙油墨無抗拒,反而有啲情意結。

    回覆刪除
    回覆
    1. 全家一齊睇報紙,可以想象到你地一家人飲茶有幾寧靜。可能我不甘寂寞啦,哈哈,我好怕一班人飲茶,然後個個打開份報紙睇,零交流架。

      對報紙油墨無抗拒,反而有啲情意結>>我記得妳曾經有份工,每日要刨好多份報紙,我當時已經諗,如果我枱面每日放住一大叠報紙要我睇,我一定死梗,應該好快比人炒魷魚。^^”

      刪除
  4. 以前睇完報紙, 指頭黑黑架
    睇左好多片, 你個邊D愛國同胞D舉動真係唔講得笑

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得小時候有一次趕住聽電話(...當時屋企電話係放喺一張舊時好興嗰啲L-shape梳化嘅角落位,嗰張角位梳化用黎放香港電視雜誌同報紙...),一隻大脾壓咗落張報紙嘅廣告到,一起身甄妮就印咗落我大脾啦。^^”

      好似話又係收錢做野,其實佢地嘅做法我覺得亦未必係壞事,至少旁人會更識得分辨“我們”跟“他們”是不一樣的。

      刪除
  5. Daddy Dearest 對報紙嘅墨有過敏,一 smell 到 ink 會頭痛㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有過敏反應真係慘,依家都好啲,一講出黎,大部分人都會明白,以前嘅時候,我估DD應該遇過唔少人地唔信邪,硬要試下佢嘅遭遇,又或者係將呢個情況由街頭講到街尾。

      刪除
    2. 好在依家DD有MD嘅體貼照顧啫!

      刪除
    3. Hahhaa, 好似唔係咁喎 , kekkekekekeeee

      刪除
  6. 報紙的油墨質感真係唔多好...
    但以前網上資訊無咁流行時,我都會每朝返工 (好似已經上世紀的事...) 拎返睇完,再去洗手開工~
    又,謝謝妳對香港不斷的支持同打氣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來都唔止我一個覺得報紙油墨質感嘅,phew~

      可能因為當年係第一次見面啦,我仲記得妳係14年轉做全職媽媽,估唔到已經係5年多以前嘅事啦。

      因朋友分享,最近重看「留住這時光」MTV,香港真係一個好迷人嘅地方,亦值得擁有更好的!

      刪除
  7. 我也很怕報紙的油墨氣味,不過用來抹玻璃十分正!多謝妳身在遠方對番支持!

    回覆刪除
    回覆
    1. 同道中人! :)

      我都見人用黎抹玻璃效果真係好掂,但我完全過唔到自己嗰關,要一手拎起張報紙嘅動作,諗到都打冷震呀。

      香港人值得擁有更好的!

      刪除
  8. 我屋企呢...要用報紙包住d 用過既m巾先可以落垃圾桶架..
    阿媽話要包好, 唔可以比人睇到d m wor..所以我由細到大都成日掂報紙架..hahaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦,係喎,妳唔講我都唔記得我屋企都係用報紙包住掉架,隔咗咁多年,加上離開香港已經無咁做,唔記得咗添,同埋妳唔講,我都唔知又或者又係唔記得要包住掉嘅原因。^^”

      刪除