2019年8月14日星期三

甜魔媽媽和爸爸到訪 ~ Day 1 尼加拉瓜大瀑布

天意安排,海豚家搬家後不到一星期,甜魔媽媽和爸爸的美加東岸之旅剛好來到最後一站~多倫多,當然要邀請他們來海豚家短聚啦!

星期日晚到機場接機,還是頭一趟Mr. Dolphin跟甜魔爸媽見面,至於破冰嘛,就一點難度也沒有,因為來路不同去路,海豚兒和Mr. Dolphin早已忘了車泊在那裡,接機後,大家努力找找找,好不容易才在停車場成功找回車子返歸,真係失禮哂呀,哈哈。^^”



朝早起來,原定行程只有一個,就是到訪尼亞加拉大瀑布,不過在之前一晚,經海豚兒魔鬼式引誘下,我們四決定先花點時間拜訪Toronto Premium Outlets行街街,才起行去參觀大瀑布。還好,甜魔爸媽和主子也有收獲,特別是甜魔媽媽,看到她拿著戰利品那滿足的笑容,的確不枉此行呀!

然後,我們四就在路上小休站的food court醫肚。既然食快餐,海豚兒當然要推介地道加拿大咖啡快餐連鎖店Tim Hortons給甜魔爸媽啦,而這店子賣點就是勝在夠平和快,估唔到期間限定嘅窩夫夾豬柳蛋三文治又幾好味喎(海豚兒點的是走肉版),另外,大家又意思意思地分享了充滿加拿大特式的poutine。



之後再沿途快閃去買些冰酒,就前往是日重中之重景點~尼加拉瓜大瀑布啦!



這天除了有好天氣,還有一條完整的彩虹橫跨美加的瀑布呢,而難得甜魔爸媽都十分欣賞這景點,太好了!大家從照片中大概可看出甜魔爸媽影相有多認真呢!




一場來到,海豚兒和Mr. Dolphin都希望甜魔爸媽能從多角度觀賞瀑布,所以晚飯也選址在位於Hilton酒店內有靚景的Watermark Restaurant,好讓客人能從高處看到瀑布的日景、夜景及煙花表演,希望可以盡慶而歸。



至於晚飯質素也算不錯啦,餐廳只有3 course prix fixe menu選擇,難得是甜品可以改為頭盤,兩位男士也不約而同將其甜品改為餐湯和另一半分享。:)









就這樣,從早到晚出動了十五小時,完成了這超愉快的行程。

22 則留言:

  1. 如果我去Toronto,瀑布都可能係我唯一景點啊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,每次有人黎玩,我都會強烈推介要去一轉Niagara falls,但除咗瀑布,我都諗唔到有咩非去不可嘅景點。又,如果妳黎,記住話我知呢!:)

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,最後嗰個叫做death by chocolate,超濃古力味,愛食古力甜品嘅會好欣賞。

      刪除
  3. 回覆
    1. M2,我都好想可以喺多倫多同妳見面,一齊食、一新齊行街、一齊傾八卦... sorry係女生心事至啱,哈哈。

      刪除
  4. Poutine 我仲以為係 Quebec 特產, 原來周圍都有

    回覆刪除
    回覆
    1. 對對對,的確係Quebec原創,不過呢啲商機,當然全國生意人都唔會錯過啦!:)

      刪除
  5. woW ! You met blog friends in Toronto ! Hope to meet you next time travel to Toronto.

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好難得可以同同一個blog友喺香港見,喺多倫多又再見,而且同佢見面每次都極難忘。好吖,如果妳黎Toronto,記得通知我呢!:)

      刪除
  6. 好幸福又美好的回憶!
    其實西式胃的我好適合加拿大生活(老公就明顯差少少),但唔知冬天會唔會凍瓜...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地之間又再多咗啲“塞來塞去”嘅回憶啦,哈哈,聞說,今次仲係大家嘅另一半都有沾手添。XD

      所以主子都話好surprised我地最尾嗰日無同你地去食亞洲野做早/午餐,不過最終兩位男士當晚都有白米飯到肚。冬天係凍啲但都ok嘅,始終室內有暖氣,好多時都係車出車入,雖然未必欣賞咁凍但一定適應到嘅。

      刪除
    2. 今晚同老公同嫲嫲都再傾多次,如果叔仔申請澳洲唔成功,基本上唔考慮澳洲
      都係諗加拿大 (日後小朋友可以去美加兩地發展)或新加坡(近返親人,生活習慣又似D)
      不過個邊真係倒轉過黎,全年都好鬼熱!

      刪除
    3. 祝願叔仔一家申請成功!:)

      加拿大生活一定無香港嘅五光十色多姿多彩,但就真係好適合一家老少過生活,日常係會平淡啲亦可能會缺乏朋友,但焦點會更著重家庭,同家人關系亦更親厚。

      多年前去完新加玻旅行後,我對呢個中西合璧城市超有好感,當年都有忍唔住問主子,佢份工有冇機會派佢黎呢度返工,咁當然,我地無細路,亦唔需要考慮服兵役等事宜啦。

      刪除
    4. 原來大家睇法都相近!可能新加坡同香港真係好似,同時又乾淨D、居住環境好D(香港最差依樣),所以易有好感。目標就係依D,睇下細佬搞成點,仲有天父點帶領了~

      刪除
    5. 如果可以喺新加坡生活但又可以閒時返香港一解思鄉之愁,真係幾爽。。。我都係發下夢啫,唔好打頭呀,哈哈!

      祝誠心所願!!!

      刪除
  7. 找車真係好好嘅ice breaking 節目,哈哈哈。
    I have yet to see Nigera fall.... hmmm.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,客人仲推住喼挽住袋,比我地搞到幾不便呀,哈哈!

      我知MD親戚遍天下,但如果妳黎玩,我絕對唔介意同妳去架。:)

      刪除
  8. 回覆
    1. 甜魔媽媽嘅彩虹加瀑布相先至靚得交關,佢影得超有心機呀,絕對係大師級水準!

      刪除
  9. 窩夫夾豬柳蛋三文治走肉...即係得窩夫同包~? 定得番窩夫ONLY?
    咁咪變左甜品囉..haaaaaaaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,走肉之後都仲有好好味嘅半溶芝士加雞蛋,又鹹又甜嘅組合,好味呀!

      小聲説,其實係呀,窩夫已經有十楓糖甜味,所以特別啱食!

      刪除