2019年8月22日星期四

甜魔媽媽和爸爸到訪 ~ Day 2 市中心 食下逛下又食下

甜魔媽媽和爸爸來到多倫多的第二日,海豚兒襯Mr. Dolphin也告了一天假當車伕,我們四便驅前往市中心吃喝玩樂。

如題,這天就是在吃和逛之間渡過。第一站是多倫多頗有名氣的餐廳Canoe,甜魔媽媽一場來到,我們當然希望能找間可同時享受靚景美食的餐廳嘆返個寫意午餐啦!



可惜是日上午有雨又有霧,室外能見度較低,景緻亦沒平常那般可愛,還好,吃著吃著,天色也漸漸放晴,雖未至於有靚景,但至少能望到鄰近的中央島。




至於食物嘛。。。跟印象中有些落差,味道只一般般而已,尤其是鵝肝冷盤的酸味味醬汁,盲公都酸開了眼呀! ^^"






食飽飽後,海豚兒又引誘甜魔媽媽食Purdy's的特式雪糕雪條(沒拍照),主要是把雪糕bar先浸一層白古力醬,再重覆浸兩次黑古力醬,然後在面頭壓滿果仁碎,超級飽肚架!

由於天氣不佳,我們決定跳過參觀湖邊(Queens Quay/Harborfront)環節,先去了影婚紗照聖地亦同時是每年多倫多聖誕市集場地~The Distillery District逛下、拍下照。



之後就去St. Lawrence Market這個「遊客」街市。除了甜魔媽媽和爸爸買到手信和果果外,海豚兒也買到被主子稱呼為鼻涕蟲的秋葵乾,還有,甜魔爸爸嘆了生蠔生蜆,海豚兒亦為食癮起,一同嘆返隻超鮮美生蜆,正呀!



時間緊逼,我們四接著就快閃幾個景點,包括Yonge-Dundas Square,Old City Hall(沒拍照)及“TORONTO”字樣打卡位(舊照),還有,在距離不足半小時就晚飯,四人還不顧後果地共享了一隻意大利辣豬肉腸大熱狗,哈哈!




然後,大家就帶著完全不餓...其實仲有啲飽嘅肚皮去鋸扒lu。



這Jacobs & Co. Steakhouse扒房餐廳是海豚兒和Mr. Dolphin在多倫多最喜歡的扒房餐廳,所以也特意和甜魔爸媽來一趟。



首先要講的是我們四在完全不餓的情況下,也毫無懸念、毫不留情、並毫無悔意地各自完成了一整個比拳頭更大的Yorkshire Pudding,可想而知,這個包包有多好吃!



跟住就是不錯吃的堂弄Caesar salad。Umm...希望大家不會像海豚兒一樣錯重點啦,哈哈!



頭盤除了沙律,我們四也分吃了兩隻亞拉斯加蟹腳,可惜肉質煮得有點乾。



按甜魔媽媽建議,是晚我們四分享了兩塊加拿大牛扒跟配菜creamy spinach。



包括有亞伯特省份(Alberta)佳麗(左)和愛德華王子島(Prince Edward Island/PEI)佳麗(右)。印象中,我們四也一致認為PEI佳麗比較吸引。



最後還有S'more口味芝士蛋糕加美點雙輝作結,而s'more口味甜品也算是有點加拿大特色啦。另外,餐廳更貼心到為每位客人準備一份古古力muffin作早餐呢,而且味道還很不錯啦!這絕對是滿足的一餐,希望客人也喜歡啦!



最最後,還要多謝甜魔爸媽這天破費請我倆吃大餐呢,太客氣啦!:)

20 則留言:

  1. 見面傾下食下, 一定好開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 多倫多其實唔算太多景點,全日喺downtown氹氹轉,希望無悶親客人啦!:)

      刪除
  2. 秋葵乾好食呀,我在台灣買過食過。個個都讚好食。個大餐真係好正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 同道中人!我鍾意將秋葵乾當零食咁食,心理上覺得無咁邪惡。我喺鬼佬地方買,我估英國都有得賣嘅。

      刪除
    2. 漏咗添...晚餐尤其正,另外,唔知妳仲記唔記得曾經提過對softshell crab burger有興趣嘅,我地本來都有想同客人去食架,點知已經結業,失望呢!

      刪除
  3. 嘩,食得太多喇.....我其實見完個lunch嘅場面,已經可以餘下時間一直唔食到瞓覺。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,4個人,每人一個starter同entrée,我地以為唔係太多,點知都係眼寬肚窄。

      不過生食蜆真係又平又正,值得一試,然後晚飯食靚牛扒又係不容錯過,所以嘛...結果都係飽到儍,哈哈!

      刪除
  4. such a nice gathering and DESSERTSsss.. hahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. I remember I used to LUV Purdy's chocolate easter bunny , hahaha. And I still have a Purdy porcelain cup

      刪除
    2. 係呀,喺北美見從香港黎嘅blog友,感覺仲更加特別。:)

      原來MD都鍾意食Purdy's古力,Purdy依家更多完化,除咗復活節同其他節日外有唔同款式推出,唔同季節仲有特式口味如櫻花、抹茶、酒味等。

      我估隻杯用黎飲古古力一定更好味(有feel)啫。

      刪除
  5. 嘩!我仲記得個種飽法!
    不過大過拳頭的Yorkshire pudding,錯重點的沙律,靚牛扒同特色甜品都好難忘呀
    謝謝妳地咁完善又飽足的安排 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有仲有,我仲記得妳影熱狗旁邊個架嘅相同阿龍嘅即時反應,超搞笑。。。其實仲有個小插曲我之前無同妳分享,初時我請熱狗老板娘幫忙切開隻熱狗時,佢反應超惡呀,係拎住隻鉗“yap”我走,後來可能佢都有啲覺得過份咗,所以又“yap”我返去切狗。^^”

      晚餐真係幾正,希望你地唔嫌棄全日都有啲趕又其實無咩好做就好啦。

      刪除
    2. 美味熱狗背後竟然有咁既故事!
      早知我就display一次我地全日食過的野俾熱狗老闆,相信佢會體諒同無咁惡
      旅程唯一要嫌棄的,係連日暴食後的大肚腩... 返到香港都仲未減返~~~

      刪除
    3. 熱狗老板娘初時應該係覺得我阻住佢做生意啦,如果唔係因為假期,我會同妳去另一檔,老板兩公婆超好人又整得特別好食,主子都like嗰檔多啲。

      點會呢,見到妳去星馬嘅相依然索爆呀!

      刪除
  6. Caesar salad啱晒甜魔媽媽啦,而於重點不緊要了!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小聲說,雖然我口無講,其實我都記得甜魔媽媽鍾意食caesar salad呢!不過呢度嘅做法又的確比平時食到嘅更有層次同好味。:)

      刪除
  7. 好友相聚, 食咩都咁開心...hahahaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係嘅,不過難得一場黎到亦唔知將來仲有冇機會,係有啲想盡量安排得好啲。

      刪除
  8. 同朋友食下逛下傾下最開心^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 對對對,最難得係blog友由香港遠道而來,呢啲機會真係好少有呀!

      刪除