2020年10月5日星期一

抗疫日常14~週末

自封城以來,海豚兒和Mr. Dolphin一向較少在週末外出,不過凡事有例外啦。

某星期五下午,海豚兒在飯廳工作期間,持續不斷地聽到主子在電腦房那邊怒吼,識時務的海豚兒繼續乖乖工作,明明覺得聲浪很滋擾,也不發一言 ;P。下班後才知道海豚家電腦突然ham咗,因此主子整個下午也無法工作,吃過晚飯後,即刻去買過部腦。

一時大意,當晚洗衣服時把電腦單據也一拼洗了,收據變成碎過砌圖的紙碎XD,星期六早上再去電腦舖,麻煩店家將收據再打印一次,然後再去其他店買相關電腦配件。一整個週末,主子就在重新安裝電腦和家務中渡過啦。接下來的一星期,主子上班也不好過啦,每日也在追原本已落後,壞腦後更大落後的進度中渡過,慘。

某日,海豚兒要參加一個三小時網上workshop。疫情前,這些workshop海豚兒公司一般會在會議中心舉行。疫情下,海豚兒也是首次在網上參予這些活動。

意外地發現,WebEx功能都幾強大,除了慣常用的聊天功能(chat)和答問調查(polling),還可以從百多人中分拆成個別小組討論區,如果在workshop中途離場,例如查看電郵、打開其他瀏覽器,主持人也會即時知道^^”,目的就是要大家專心上課。題外話,大鄉里的海豚兒是從未接觸過zoom呢。

又到星期六,海豚兒陪主子去取眼鏡,海豚兒也戚起條筋配副眼鏡,因為貪心能以優惠價錢配到優質鏡片。難得外出,海豚兒當然也不願錯過買幾件蛋糕,回家重溫週末甜品早餐。

12 則留言:

  1. 呢度講有老細要員工裝軟件, 佢隨時監察大家做緊咩, 甚至有老闆見到人做自己野, 會cap圖, 後果自負咁講

    回覆刪除
    回覆
    1. 諗唔到法國都會係咁,話時話,我有同事話佢部門老細每日同佢地部門開4次視像會議,佢啲同事媽媽聲嘥時間,但佢老細仲話“this is my commitment to you”,真吹脹呀!

      刪除
  2. 我公司用左幾次ZOOM都唔再用,因為保安理由。我哋用teams,不過無呢個WebEx 咁 big brother。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都係,而且公司仲講明100%絕對嚴禁用zoom。主子公司本來想同事用zoom開會,整整下都未實施,就決定都係用返Skype就算,哈哈。其實用咩都好,一有connection disruption就即時心慌慌,每次講野又起勢咁問人聽唔聽到,好鬼尷尬。

      刪除
  3. 平時無咗WiFi,無得上網都會癲,連部腦都無得用,而且需要做公司嘢,確實會好忟

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯呀,就係咁,又忟又心急,工作又越堆越多,同事又揾佢唔到,仲要屋企無多部後備腦可以用,所以,我就算唔知死機,只要知佢因為電腦問題發脾4,我都唔會出聲,更惶論發表個人意見,哈哈!

      刪除
  4. Same case!!!!
    平時肥人會用老公部desktop做野..點知....突然開唔到機!!!
    唯有用番肥人部notebook...字都打錯幾隻呢...
    p.s. 如果工作, 肥人都覺得desktop比notebook好呢...

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來妳都試過,電腦唔work嗰刻,真係又急又煩又燥架,同時,又發現原來我地都真係好鍾意返工,lol!

      雖然我對上幾年都係用公司提供嘅Notebook做返工野亦都好習慣,但有啲情況,我都仲係主鍾意用desktop,例如要打一大堆數字嘅時候,無錯,有人會覺得可以加keyboard,但咁咪好唔laptop囉。

      刪除
  5. 除咗公司,我已經有廿年無用desktop喇。

    之前一直都要返工,所以工作上無用過呢啲工具,反而私下同班朋友用過zoom傾計。

    回覆刪除
    回覆
    1. 家用方面,廿年前我地係由用laptop開始,用咗四、五年終於頂唔順轉返用desktop,自此就快快樂樂咁用desktop啦。公司方面,我工作上係用公司提供嘅laptop我又無問題,係除咗打一大堆數字時會覺得無咁方便。

      近來工作上要host meeting用呢啲工具時,我已經覺得好大壓力,放工後完全唔想再接觸呀!;P

      刪除
  6. 回覆
    1. 對對對,不管早午晚,有甜品食就滿足!

      刪除