2020年10月26日星期一

抗疫日常16~製造回憶

週年慶當日,海豚兒和Mr. Dolphin終於鼓起勇氣,跳出舒適圈,去市中心逛街,這些看似簡單日常,我倆已經有七個月未試過啦。^^”

既然不能外遊去Italy,就去了一轉Eataly逛下(爛!)。

這間意大利過江龍超級市場真係幾多野睇,由肉食到蔬果,乾貨到芝士,都好多選擇,可惜當日要留肚食晚飯,所以未有機會幫襯意式薄餅、雪糕等,就連甜品海豚也忍手沒買,實熟難得!

逛完超市,我倆又繼續漫無目的四圍行,途經名店,最終都只是過門而不入。。。反正明知無幫襯,又何必搞搞震。;P

去了一趟Lululemon,驚喜發現有免費口罩提供給客人使用,後來才知道原來好些店鋪也有這安排,除了口罩,有些高級商店連即棄手套也有提供呢。

逛到差不多時候,就去提取預先安排的外賣回家吃咯!到現時為止,我倆仍未夠膽/考慮/打算在外用餐,何況,海豚兒居住的城市已經又再度禁止室內堂食了。^^”

是日在Ruth's Chris點了龍蝦湯、蟹餅、T骨牛扒、焗甜薯蓉、和餐廳送贈的濃濃古古力蛋糕,全部食物都幾好味,只是熱度不夠,但也是無可厚非的(攤攤手)。雖然主菜只點了一份扒和一份蟹餅,但所有食物加起來也滿飽肚,吃剩的甜薯蓉就靠主子第二晚來清碟。

從三月中起,我倆除了走訪中西日韓超市,也很少外出,亦即是這些日子以來,也沒有試過在街上手牽手啦,還好,這天我倆終於挑走條懶筋,放膽出外走走、拍拍照,至少,將來回想起來,這年的記憶也不至於空白一片。

22 則留言:

  1. shop 無人喎,幾安全。
    英國好多商店都有派口罩,面罩,唔係高級架。我醫院都有派。試過我個火車站都有派。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰日係閒日,所以都唔算多人,不過話哂係市中心,比著以前早午晚都一定唔止咁少人。

      呢半年以來,除咗去超市,我實在太少外出啦,上星期買外賣先第一次收到免費口罩。

      刪除
  2. 今年無得去旅行慶祝,但都會係一個好難忘既一年

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯呀,今年仲係留喺屋企時間最長丶煮飯次數最多丶又最少見親人朋友嘅一年。

      刪除
  3. 其實可唔可以叫翻熱呢? 我好怕食唔凍唔熱嘅野
    有野想問, 尋日睇左套 Anchorman 2, 最後有場 fight scene, 加拿大代表成日講 Sorry, 加拿大人真係好鐘意講 Sorry? 🙄
    https://youtu.be/KY5Ug1OW5O4
    2:10 開始

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以用焗爐翻熱但我又懶囉,返到屋企已經要洗抹噴,唔想再將啲食物倒來倒去,再搞一大餐,而且,最想熱食嘅係塊扒,翻熱又唔係嗰回事。

      妳問啱人呀。。。因為呢,sorry 呀,我就係成日講sorry 嘅一員XD,我識人好反感將呢個字變成口頭禪咁用,但喺我公司內部開會,都經常聽到同事講。

      刪除
  4. 回覆
    1. 大蘋果都有呀,我估BD都會like去呢間到濕平呢!

      刪除
  5. 外賣回家,我一定會翻熱. 不過T骨牛扒就難翻熱. VANCOUVER疫症上升, 限制多咗. 逛中西日韓超級市場巳成為我的節目了, 好彩我好喜歡行超市.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢。。。唔用微波爐,下下要焗/蒸,我又懶嘛,而且,我一早同主子講好咗,今年紀念日唯一要求就是我不要煮,哈哈!

      呢排啲數字真係升到癲咗,大家都要好好保重啊!

      刪除
  6. 間中出去行下對身心都好,只要做足防疫措施、返去又全身消中毒,都唔駛太擔心~
    無論係Italy定Eataly都好吸引!真希望疫情快過大家可以正常外出吃喝同旅遊(依個比較長遠...)

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔好講笑,依家就算想出去行下,都好似要擇日咁,要等假期揀閒日至外出,因為想避開太多人嘅時間。

      疫情過後,妳黎玩,一定同妳去市中心吃買玩個痛快!至於依家,大家唯有上網好好聯系著,保重呀!

      刪除
  7. 無得去 Italy 旅行,去 Eataly 都好啦 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,至少有啲新意思,又唔係平常去慣去熟嘅超市,多啲野睇之餘,仲有少少收獲添。

      刪除
  8. Eataly,食字食得好有心思!😂👍🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯呀,個名改得好好,舊年去意大利去呢間店拜訪時,知道多倫多將會開,已經好高興,只係無諗過,自己隔咁耐至去啫,嘻嘻!

      刪除
  9. 點解之前睇唔到呢個post? 你地驚去行街,咁有無去行下郊外或公園之類嘅戶外地方呀? 依家咁凍就唔得喇。

    我係唔可以食唔熱嘅食物,就算牛排我都一定會再灯熱佢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 自從blogpost更新後,好多”奇怪”情況發生,我都仲適應緊,亦只好輕輕嘆一下,唉!

      我嘅藥物副作用係唔可以曬太陽,既然唔曬得、唔行得、又對蚊蟲敏感,我當自己係溫室豆腐咁照顧就算lu!

      Ruth’s Chris出名嘅係啲扒食到最後一啖都係熱,自己喺屋企點都整唔返,咁我梗係連洗多隻碟都懶啦,哈哈!

      刪除
  10. 妳倆已經七個月未試過去市中心!肯定好悶好悶了但始終都係安全第一!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,因為以前去市中心多數坐地鐵,好方便,依家揸車去,怕塞車又怕難搵車位,所以自疫情開始都未去過,不過偶爾做啲少少唔同嘅野,都已經好開心。

      刪除
  11. 肥人覺得如果你地有車, 其實都可以遊下車河, 唔使日日都係屋企咁悶呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果係平日放假都試過嘅,放工後、夜晚、同週末,就盡量唔想外出啦,尤其依家又已經再封城。

      刪除